Fitness Seller

c-grandprix in deventer, 25 maart

Indd beetje jammer.
Niet te hopen dat ze dezelfde bagger verkopen als afgelopen keer in amsterdam

alleen kan de organisatie daar niets aan doen, de schouwburg bepaalt of er wel of geen eigen consumpties meegebracht mogen worden..

maar vanuit het financieel oogpunt kan ik het begrijpen, eigen consumptie mee, kost hun geld..maar opruim-technisch gezien: iedereen die zijn eigen eten meeneemt, neemt ook al zn bakjes weer mee naar huis, scheelt hun plastic bakjes en servetjes opruimen:D

Das echt balen zeg, kan ik m'n tas met vreten die al klaar stond thuis laten :(

Damn, van 13:00 tot 23:00, hoop echt dat ze dan wat behoorlijks te eten hebben daar.

Ik weet niet zo zeer of de organisatie daar niks mee te maken heeft. Kan me nog wel de Holland van de NABBA herinneren die ook in die schouwburg werden gehouden maar waar je wel je eten mee naar binnen mocht nemen volgens mij.
Je kan nu je eten bijv. in de auto laten en dan maar even naar buiten lopen, de parkeerplaats is dichtbij.

Ik weet niet zo zeer of de organisatie daar niks mee te maken heeft. Kan me nog wel de Holland van de NABBA herinneren die ook in die schouwburg werden gehouden maar waar je wel je eten mee naar binnen mocht nemen volgens mij.
Je kan nu je eten bijv. in de auto laten en dan maar even naar buiten lopen, de parkeerplaats is dichtbij.

precies, ze zoeken zelf de zaal uit bijv.

als de organisatie zou graag eerlijkheid zou willen had dat gewoon gekund, uiteraard

Precies en als de organisatie anders wil maar bijv niet kan dan moeten ze het in ieder geval vroegtijdig en goed melden en dus echt zorgen voor een goede hap voor een redelijke prijs.
Want wat er in Amsterdam te koop was, was echt triest en een hoop geld voor wat je kreeg.
Ik ben absoluut niet beroerd om te betalen maar voor die laffe troep op een bordje????

Precies en als de organisatie anders wil maar bijv niet kan dan moeten ze het in ieder geval vroegtijdig en goed melden en dus echt zorgen voor een goede hap voor een redelijke prijs.
Want wat er in Amsterdam te koop was, was echt triest en een hoop geld voor wat je kreeg.
Ik ben absoluut niet beroerd om te betalen maar voor die laffe troep op een bordje????

ja precies reus, het is allemaal in hun eigen belang

maar dat is al zo lang bekend;)

zo nog 15 min. en Ome Dave stapt in de auto voor een lange dag bb:cool:.

Mense vlak bij is een cafetaria:D, gewoon patat, frikandel en bereklauw/pinda:meal:, ben je voor een paar euries klaar;) :D .

is er al iemand weer terug?
pics?

Handje schudden met Jay

is er al iemand weer terug?
pics?

Ben net terug;), geen fototjes maar heb een top dag gehad:thumbs:.

Leuke wedstrijd, goede gastoptredens van Paul Lans, Debbie Keskin en natuurlijk Jay Cutler:cool:......en liep Mass Builder ook nog tegen het lijf, was toppie:thumbs: .

Heb natuurlijk ff een handje geschud met Jay...t*ring wat was die groot:eek:....aardige gast trouwens:cool: .

was een leuke wedstrijd, robin brand overall winnaar super goede atleet, en zo stond er nog meer heel wat kwaliteit, en niet te vergeten de gastoptredens waar dave het over had!

leuke avond, zeker leuke wedstrijd

was wel een lange zit hoor..en die pauze van 3 uur!!!
omdat ze zo weinig inschrijvingen hadden..
bij de b-klasse zelfs maar 2 athleten...

Gastoptredens van debbie, paul en jay waren natuurlijk top!
Echt een leuke dag gehad!

paar fotootjes....

434182844_04ba4ef5a2_o.jpg

434182424_eb72a9fd04_o.jpg

434181818_5f9440a89d_o.jpg

Harry en Jay

434179705_237558d35f_o.jpg

vette pics man :)
zo die gasten zijn wel groot :eek:

gaf debbie keskin daar een gastoptreden?

en heeft die gast in het rood de overall gepakt en zijn klasse?

ben er ook geweest, was echt helemaal super. Vooral jay was super. Hij klom op een gegeven moment door de zaal heen en toen stond ie zomaar ineens voor me neus. :eek: damn was is die vent groot. Had ronnie al eens gezien maar vind jay toch een stuk groter ogen.

Heb ook veel foto's gemaakt zal kijken of ik er paar online kan zetten.

Wedstrijd zelf was ook echt heel erg mooi. Zit aardig wat talent tussen. Ook die masters klasse stond ik versteld van.

Ik was er ook bij gisteravond!
Vond het een geslaagde show. Gastoptredens waren geweldig, vooral Debbie Keskin :p en Jay "Mr. Olympia" Cutler.
Vond het ook leuk om Mascha Tieken weer ff te zien....

Enige wat ik echt jammer vond is dat er totaal geen rekening is gehouden met andere atleten die ook in voorbereiding zijn voor komende wedstrijden. Helaas mocht er niks qua eten en drinken meegenomen worden. Was dus genoodzaakt om elke 2 uur naar de auto te lopen om een bakje eten en een flesje water naar binnen te gooien.
Apart daarvan heb ik het toch naar mijn zin gehad.

Terug
Naar boven