Royke19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste bodybuilders, Sinds deze week begonnen met cutten, volgens de weegschaal in de sportschool heb ik een vetpercentage van 24. Aangezien ik weet dat de weegschaal niet zo nauwkeurig is heb ik bij Body & Fitshop een vetpercentagemeter gekocht, de Defender Calipar. Nou heb ik mijn vriendin een meting laten doen op nuchtere maag, net na het opstaan en dan kom ik uit op 12 bij me borst, 32 bij me buik en 16 op mijn bovenbeen. Volgens het boekje moet ik op deze punten meten. Nou zie ik ook vaak topics voorbij komen waar op andere punten wordt gemeten. Maar als ik deze punten bij elkaar optelt, kom ik uit volgens de schijf van de Defender Calipar op een vetpercentage van 17. Dat kan in mijn ogen nooit!
Mijn stats:
- Buikomtrek: 103cm
- Taille: 95,5cm
- Nekomtrek: 41cm
- Borstomvang: 114,5cm
- Bicepomtrek links: 40cm
- Bicepomtrek rechts: 41,5cm
- Onderarm links: 31cm
- Onderarm rechts: 31,5cm
- Schouderomtrek: 44,5
- Bovenbeen: 57,5cm
- Kuiten: 38,5cm
Dit met een gewicht van 87,4kg en 188cm lang. Wat is jullie mening? Als ik mezelf bekijk in de spiegel zou ik mezelf eerder schatten op een vetpercentage van 27%.
Mijn stats:
- Buikomtrek: 103cm
- Taille: 95,5cm
- Nekomtrek: 41cm
- Borstomvang: 114,5cm
- Bicepomtrek links: 40cm
- Bicepomtrek rechts: 41,5cm
- Onderarm links: 31cm
- Onderarm rechts: 31,5cm
- Schouderomtrek: 44,5
- Bovenbeen: 57,5cm
- Kuiten: 38,5cm
Dit met een gewicht van 87,4kg en 188cm lang. Wat is jullie mening? Als ik mezelf bekijk in de spiegel zou ik mezelf eerder schatten op een vetpercentage van 27%.
Laatst bewerkt:

. Ondanks dat het een hardcore gym was is het de laatste tijd drastisch achteruit gegaan aangezien het is overgenomen door een andere eigenaar.