Fitness Seller

cardio voor of na avondeten (niet trainingsdagen)

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Heb sinds enige tijd ook de gelegenheid om thuis wat te crosstrainen.
Meestal eten we tussen 17.00 en 17.30 avondeten.

Op niet trainingsdagen (niet trainingsdagen 4 dagen in de week nu) heb ik ook de mogelijkheid om te crosstrainen. Voor of na het avond eten.

wat kan ik het beste doen? En waarom?

Doel: wat af te vallen. Geen extreme cut verder. Gewoon 3-6 kilo. (was 70-71 ben nu 67-68 wil naar een 64-65 kilo)

Heb sinds enige tijd ook de gelegenheid om thuis wat te crosstrainen.
Meestal eten we tussen 17.00 en 17.30 avondeten.

Op niet trainingsdagen (niet trainingsdagen 4 dagen in de week nu) heb ik ook de mogelijkheid om te crosstrainen. Voor of na het avond eten.

wat kan ik het beste doen? En waarom?

Doel: wat af te vallen. Geen extreme cut verder. Gewoon 3-6 kilo. (was 70-71 ben nu 67-68 wil naar een 64-65 kilo)

Voor het avond eten!

Zelfde reden waarom je s'ochtends vroeg of na je KT aan cardio doet.

Op dat moment zit er weinig voedsel in je lijf, waardoor het lichaam sneller naar vet overschakeld. Ga je na het eten cardio'en dan worden eerst die voedingsstoffen verbrand, voordat er vet wordt verbrand:p

Of nie?

Laatst bewerkt:
Is het wel verstandig dan om te gaan cardio en vervolgens een grote maaltijd naar binnen te werken..?

Lijkt me ook niet.

Ik lees altijd dat je ná de cardiosessie juist ook nog aan het verbranden bent. Tot het moment je gaat eten. Om het maar even globaal te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
blijft een moeilijkertje he? :D

Het is nu 50/50. Wie geeft er uitsluitsel?

Maakt geen reet uit het aantal verbrande cals over de gehele dag blijft het zelfde
want je eet dan niet minder op zo'n dag tog ?

Probeer het beide eens uit.Denk dat het belangrijker is dat je het gewoon doet..

Je zal geen verschil merken dan. Het kan wel zijn dat het voor het trainen lekkerder gaat omdat je een beetje leeg bent. Teminste ik train lieverop eenkwart volemaag dan met een half volle maag

Ik zou persoonlijk vóór het eten doen. Cardio doen met een volle maag lijkt me erg onprettig.

Terug
Naar boven