MuscleMeat

Carnaval 2009

ik wist niet eens dat het carnaval was totdat er daarnet zo'n achterlijke vrachtwagen met pubers en harde muziek door de straat reed

Sjah carnaval. Het zou best een leuk feest kunnen zijn maar er zijn genoeg mong*len die het aangrijpen om zich te misdragen. Veel zuipen, snuiven en slikken en vrouwen lastigvallen. Als ze dan gefrustreerd raken gaan rellen en mishandelen.

Carnaval...kernafval..

pffff vrees dat ik vanavond WEER word meegesleept..eindhoven de gekste vanavond..:o

• Topic Starter Topic Starter
Waar ga je in heerlen m8? Daar loop ik ook rond :D

You tokky to me?:D Ik ga vielleicht morgen mee met de optocht op 1 of ander kar en voor de avond ga ik na m'tricht (blijft wat langer open daar;)) Ben verkleed als musketier en heb een foute met watervaste stift getekende D'artagnan snor :cool:

Wat draag jij, kan ik je een biertje toewerpen hahaha.

You tokky to me?:D Ik ga vielleicht morgen mee met de optocht op 1 of ander kar en voor de avond ga ik na m'tricht (blijft wat langer open daar;)) Ben verkleed als musketier en heb een foute met watervaste stift getekende D'artagnan snor :cool:

Wat draag jij, kan ik je een biertje toewerpen hahaha.

American football speler :D

donderdag in hoensbroek naar het koerennen geweest, gister heerlen, zag dat ze entree vroegen voor de tent, was normaal niet, dus zijn we alle kroegen langs gegaan.

Vanavond naar duitsland, grote feesttent, morgen optocht in landgraaf, s'avonds naar heerlen.

maandag naar maastricht en als ik dinsdag nog leef blijf ik in landgraaf.

Heb een kippenpak, met belachelijk grote zonnebril, heb een romeinsgladiator pak en een mooi sexy discojurkje :gay:

In maastricht zal ik de kip zijn en in heerlen de kip of gladiator!

Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
want dan mag je maagden nken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval!

Ik ga als peppie, vriend als kokkie.

Vanavond naar Breda als nar/joker fzo.. een of andere lompe outfit gehuurd :P

Eigenlijk heb ik een gigantische hekel aan carnaval :roflol:

Ik heb dat echt nog nooit gevierd eigenlijk . Maar of ik wat ga zuipen ? Ja .

• Topic Starter Topic Starter
Zit hier alweer in me pakje met het eerste blik bier achter de pc (katabool:() klaar voor vertrek, Misschien tot zo sava als ik je zie lopen:wave2:

ik was gisteren ook in breda, verkleed als een grotere versie van rambo(kapot hemd, camo en trainingsbroek). was wel heel erg lachen, vond de aggresieve sfeer die er hing wel relaxed eigenlijk:P....maandag ga ik het weer flink begaaien met sjekoog...

bwhaaaaaaaaaa ben lam, net 8 uurtjes staan springen, ik kan niet dansen dus ik verbloem dat met springen in een boxritme, eerst op mijn linker been 2x dan rechts 2x enz enz. Maar goed 8 uurtje carnaval gevierd, en dus 8 uurtjes gesprongen, mijn poten liepen helemaal vol joh. Ik kom toestrax thuis doe dat tijgerpak uit, mega pomp in mijn quads en kuiten, aderen op de quads knallen deruit, geniaal. Tijd voor een post-workout shake dus hahah.

Ik ga als balzak

wordt er nog flink gewipped tijdens carnaval vergeleken met andere feestjes?
:D
heb het zelf nooit gevierd

Terug
Naar boven