Fitness Seller

Carnaval 2009

Ik was als de Joker, van The Dark Knight. Veel leuke reactie's enzo. Super feest, en vanavond nog even de afsluiting doen voor mij zelf dan.

• Topic Starter Topic Starter
over 2 halve liters trek ik weer de stad in, dit keer als non :D

mensen die naar breda gaan laat ff horen
Edit: vermeld waar ik jullie beeschten vinden kan(ook als je aan de deur staat ofzo)
Edit 2: vermeld ook hoe jullie eruit zien

Laatst bewerkt:
Heren en damens die nog gaan vandaag. Have fun!! Ik ben naar vrienden en dan weer feesten! Laterrr

ik kan je zo niet voor de geest halen, nou moet ik ook zeggen dat ik flink "gezondigd" had.

vanavond weer toch? ik kom daar zowieso, ik ga als nerd of fred flinstone

Heb zaterdag en gisteren flink gezondigd. Ik twijfel nog of ik vanavond ook ga. Heb maagzuur als de nete en voel me echt vettig. Verder een bolle kop gekregen van al dat bier, gronisch vochttekort, en een volle zak die maar niet geleegd wordt, maar verder een gezellig feestje.. :D

Dit jaar was er minder aan dan anders.. :(

Ik was trouwens cowboy.. :D

Carnaval = marginaal. Dus ik pas.

heb het gister voor het eerst gevierd is 's Heerenberg(achterhoek), vond het echt helemaal geweldig!
prachtige vrouwen daar, iedereen is helemaal relaxed en vrolijk, heerlijk!:D

jup, ga dalijk ook weer. normaal doe ik dit soort dingen nooit maar nu ff helemaal los, einde van de week op wedstrijddieet.

dalijk eerst zuipje doen, dan 1 gram caffeine erin en dan jointje voor het slapen gaan...heerlijk.

Gisterenavond weer de stad in gegaan en we hebben ontzettend gelachen. Ik voelde me enorm klote en werd gewoon mn huis uit getrokken. Toch blij dat ik ben gegaan. Ik was met 2 vriendinnen en een vriend op een bankje midden in het centrum gaan zitten. We hadden een warme deken meegenomen en wat lekkers te eten en te drinken. Wat een lui kwamen er voorbij :roflol:. Ik heb me kostelijk vermaakt met 3 mannelijke prinsesjes en krom gelegen van het lachen met 3 jack sparrow broeders. Die laatste hebben een uurtje met ons doorgebracht en 1 heeft zelfs zn msn/email adres aan me gegeven. Wat een lef weer, ach ja.. ;)

Na afloop nog een smerig, vettig broodje shoarma gegeten.. smaakte goed :D

En nu voel ik me brak.

Terug
Naar boven