MuscleMeat

Caseine en Insuline

May be more pronounced, wel lezen he.

Dat hangt van je protocol af inderdaad, ik merk juist nauwelijks honger en moet oppassen dat ik niet vergeet te eten. Ik fast doordeweeks van 20u tot 16u de volgende dag.

Honger heeft iedereen tijdens een cut, dat ligt gewoon aan het energietekort. Door IF kan je meer eten in korte tijd. Daar ligt de kracht van het fasten. Maar ieder heeft zijn eigen voorkeuren uiteraard.
Ja dat lees ik, maar dat is het enige verschil dat ze noemen vergeleken met normale energierestrictie. Gezien je dat stukje citeert en zegt dat dat precies de reden is waarom je IFt, ging ik ervan uit dat je het dus deed voor het enige verschil dat het heeft met normale energierestrictie.

Ja dat lees ik, maar dat is het enige verschil dat ze noemen vergeleken met normale energierestrictie. Gezien je dat stukje citeert en zegt dat dat precies de reden is waarom je IFt, ging ik ervan uit dat je het dus deed voor het enige verschil dat het heeft met normale energierestrictie.
Ja dat heb ik dan misschien wat ongelukkig verwoord. Fasten en calorie restrictie gaan wmb hand in hand.

Ik fast daarna ook voor andere gezondheidsvoordelen, zoals autophagy.

Maar dat is niet onderzocht hier volgens mij.

Ja dat heb ik dan misschien wat ongelukkig verwoordt. Fasten en calorie restrictie gaan wmb hand in hand.

Autofagie is geen gezondheidsvoordeel, het is een cellulair proces. (En vindt ook plaats als je niet vast.)

Ja dat heb ik dan misschien wat ongelukkig verwoord. Fasten en calorie restrictie gaan wmb hand in hand.

Maar dat is niet onderzocht hier volgens mij.
Klopt, ze hebben gekeken naar klinisch relevante uitkomstmaten (autofagie is dat niet), onder meer cardiovasculaire risicofactoren.

Komt hij weer hoor.. :rolleyes:

Laat maar lekker dan met je verheven geneuzel..

Verheven geneuzel? Ik geef je naar mijn mening de beste tip die ik je kan geven met je huidige kennis. Ik heb dezelfde tip ook gekregen, 6 jaar geleden.
Ik ben op mijn manier al zo’n 15kg kwijt de afgelopen tijd, heb ik jouw “kennis” niet voor nodig.

Ik lees liever Martin Berkhan, Alan Aragon en andere experts dan dat cynische gelul van jou.

Prima hoor, als jij niet wilt leren.

Hahaha is goed man!

bullshit-asymmety-principle.jpg

Als je 10 seconden op PubMed had gezocht was je ook klaar geweest.

Als ik niet had gereageerd wist misschien nog steeds niemand dat Fung een mong**l is.
Ik wist t al wel

Precies waarom ik fast momenteel tijdens de cut en beperkte calorieën. Calorie deficit + IF en zware training, dat is mijn aanpak.
Hoe time je je training dan mbt je eating window? Ik zou best een argument kunnen maken dat IF verre van optimaal is voor spiermassa

Hoe time je je training dan mbt je eating window? Ik zou best een argument kunnen maken dat IF verre van optimaal is voor spiermassa
Ik heb het over de situatie dat je onder je maintenance eet, dan ga je sowieso weinig tot geen spiermassa gainen.

Na mijn eerste meal om 16u ga ik trainen, na de training meteen eten. Ik eet twee (grote) meals per dag ongeveer.

Over IF tijdens een bulk en muscle protein synthesis is nauwelijks onderzoek volgens mij, maar daar ging het hier ook niet om.

Dat niet eten katabool is lijkt me duidelijk ja.

Ik heb het over de situatie dat je onder je maintenance eet, dan ga je sowieso weinig tot geen spiermassa gainen.

Na mijn eerste meal om 16u ga ik trainen, na de training meteen eten. Ik eet twee (grote) meals per dag ongeveer.
Vianen is bouwen denk Ik? Srs question.

En niet veel bouwen =/= niks afbreken. Totale spiermassa is de som van totale opbouw plus totale afbraak. Als je afbraak kan minderen zal je , ondanks dat opbouw minimaal is, meer massa overhouden

Vianen is bouwen denk Ik? Srs question.

En niet veel bouwen =/= niks afbreken. Totale spiermassa is de som van totale opbouw plus totale afbraak. Als je afbraak kan minderen zal je , ondanks dat opbouw minimaal is, meer massa overhouden
Gainen bedoelde ik. En als ik zwaar blijf trainen is dat een voldoende impuls om mijn massa te behouden, althans een groot deel. Dat is gewoon een feit.

Doe toch niet zo neerbuigend steeds man, die man heeft 100x meer bereikt dan jij.
Wtf hoe doe ik nou weer neerbuigend? En dan ook nog eens tegen Aragon? Als er iemand nu neerbuigend aan het doen is ben jij het wel :roflol:

Ik zeg gewoon dat hij ook is begonnen met een celbiologieboek, zoals iedereen die er verstand van heeft.

Wtf hoe doe ik nou weer neerbuigend? En dan ook nog eens tegen Aragon? Als er iemand nu neerbuigend aan het doen is ben jij het wel :roflol:

Ik zeg gewoon dat hij ook is begonnen met een celbiologieboek, zoals iedereen die er verstand van heeft.
Fung is een mong**l volgens jou. En jij weet alles beter, dat is wat ik bedoel.

Maar heb hier eigenlijk geen zin meer in (met jou), ik ga het zonnetje opzoeken! Fijne dag nog verder.

Terug
Naar boven