XXL Nutrition

CDA, PvdA en ChristenUnie met elkaar verder: word de komende regering een succes?

Peiling Peiling Word de komende regering een succes?

• Ja, eindelijk eens een goede coalitie

Stemmen: 2 6,9%
  • Nee, maar het is ieg beter als de vorige

Stemmen: 9 31,0%
  • Nederland gaat naar de klote

Stemmen: 18 62,1%

• Totaal stemmers
    29
En hoe vaak zou dat voorkomen?

niet vaak, maar toch ... zulke dingen maakt het christenunie wel bespreekbaar om misbruik en dat soort toestand te verminderen of voorkomen.

Het lijkt wel of sommigen hier denken dat christenunie nou de baas in Nederland is ofzo, ze geven in de kamer alleen hun mening waar cda en pvda over na kan denken en zo een andere mening kunnen vormen die van meerdere kanten worden bekeken.

God bestaat niet. Het is 2006, we kunnen naar de maan, homo's kunnen trouwen. fl**ker toch op met al dat geloof, ik word er ziek van.

PvdA slappe partij met een Turkse op de 2e plaats omdat ze Turks is.

Dit is echt een achteruitgang.

PvdA slappe partij met een Turkse op de 2e plaats omdat ze Turks is.

Dit is echt een achteruitgang.

niks mis mee lijkt mij, het is belangrijk om je ogen niet alleen vanuit nederlandse ogen te bekijken als het gaat over intergratie.

Laatst bewerkt:
niks mis mee lijkt mij, het is belangrijk om je ogen niet alleen vanuit nederlandse ogen te bekijken als het gaat over intergratie.

Dus jij vindt een excuus-turk normaal? Normaal wordt naar je capaciteiten gekeken. Dit is gewoon een turkse stemmen trekker.

Voor zijn partij komt het mooi uit, maar voor het land?

Denk het niet, tenminste... zijn partij in het algemeen, wat betreft de intergratie weet ik niet, ik denk dat wilders het er ook niet beter op kan maken..zoals hier tijdje terug stond.. criminaliteit neemt af, geweld neemt toe.. mocht wilders aan de macht zijn gaan die allochtonen alleen maar haten en heb je nog meer geweld (want daarom zijn de meeste allochtonen zo geweldadig) en automatisch heb je dan ook meer criminaliteit, als je geweld onder criminaliteit verstaat.

Wel gezellig zo'n discussie der one-liners :roflol: , maar goed heren ga gewoon door.

zeg gerust dat het gewoon zo is.

@ericr: waar ging dat over in het topic "martie back" in chat&convo? snap der nix van als ik eerlijk mag wezen :D en eric, discusseer gezellig met ons mee :D

Off-topic, dat is gewoon wat mod humor.

Ja, eindelijk eens een goede coalitie !

eigenlijk had ik dit een maand geleden al voorspeld ( en gehoopt)

:D :p

Terug
Naar boven