XXL Nutrition

CDA, PvdA en ChristenUnie met elkaar verder: word de komende regering een succes?

Peiling Peiling Word de komende regering een succes?

• Ja, eindelijk eens een goede coalitie

Stemmen: 2 6,9%
  • Nee, maar het is ieg beter als de vorige

Stemmen: 9 31,0%
  • Nederland gaat naar de klote

Stemmen: 18 62,1%

• Totaal stemmers
    29
aangezien ik heilig geloof in de scheiding van kerk en staat (oh oh wat een subtiele woordgrapjes weer. je bent me er één Lauw).
Dus het CDA in de regering vind ik al jammer, de Christenunie vind ik verschrikkelijk. Ik heb al gedroomd dat de verkoop van metal muziek verboden werd. :(

En niet onbelangrijk niet meer trainen op zondag :mad: kan tenslotte op werken gaan lijken......:eek:

Maar ik snap echt werkelijk waar niks van sommigen hier, jullie doen net of christenunie nu de god is en alles wat zei willen ook daadwerkelijk gebeurd. Laat me je 1 ding vertellen, 0,0% van wat het christenunie wil zal daadwerkelijk gebeuren, homohuwelijk bijv. CDA is daar heel kort in geweest... cda zegt gewoon dat ze allang over die tijd dat homohuwelijk niet mocht heen zijn.

wrong martie,

jij stelt dat er niks van wat de CU wil gaat gebeuren, ik weet het niet. ze hebben wel een verrrekt goede onderhandelingspositie e! zonder hun geen meerderheidskabinet... en rouvoet is misschien wel de slimste van al die gasten in den haag

wrong martie,

jij stelt dat er niks van wat de CU wil gaat gebeuren, ik weet het niet. ze hebben wel een verrrekt goede onderhandelingspositie e! zonder hun geen meerderheidskabinet... en rouvoet is misschien wel de slimste van al die gasten in den haag

CDA heeft in het kabinent toch de meeste mensen zitten die allemaal met balkenende meestemmen, dan heb je nog de PVDA die aan de kant van CDA staat.

Gewoon geen kans lijkt mij, ik verwacht er niet veel problemen van, en anders.. ach ja.. ben toch geen homo ik zit er niet mee.

Terug
Naar boven