XXL Nutrition

CDA wil dopingtest in sportschool

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
CDA wil dopingtest in sportschool

Als het aan Kamerlid Joop Atsma ligt worden er binnenkort dopingcontroles gehouden in fitnesscentra. Uit onderzoek blijkt dat 58.000 hobbygewichtheffers stimulerende middelen gebruiken.

Volgens de CDA'er is dit een 'tijdbom voor de sport'. Het totale aantal dopegebruikers in Nederland wordt op 100.000 geschat, zo meldt NRC Handelsblad.

Atsma heeft vanochtend om medewerking gevraagd aan Jet Bussemaker, staatssecretaris van sport. Ook wil hij een keurmerk voor fitnesscentra

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/12/cda_wil_dopingtest_in_sportsch.html

Oi! :eek:

Wtffffff fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Wat een belachelijke onzin weer.

Moeten ze het eerst zo ver krijgen om bij mij pis af te kunnen nemen
stelletje fl**kers cda weer he stellete rechtse fl**ker. Als het zo ver is bouw ik wel een homegym want ik laat mij niet zonder eigen toestemming controleren en zo ver krijgen ze mij ook niet.

Laat ze nu maar eerst de echte problemen oplossen, ipv dit mierengeneuk

Eindelijk eens een goed initiatief van het CDA.

Legaliseren net als bij weed , doei !

Cda +1

Kunnen ze gelijk alle sport gaan afschaffen op top niveau want iedereen doet het.
En de tour mag dan ook worden ingekort als je dezelfde prestaties wilt behouden qwa snelheid vs afstand

Laatst bewerkt:
Kunnen ze niet eerst het blauwe tuig van straat plukken?

topniveau of recreatief.... daar zit nogal een verschil tussen.

Beide bedoel ik maar het komt uiteindelijk door de topsorters dat er zonaar gekeken word denk ik. Als het zo ver is begin ik wel een gym waar ik het groot op staat ROIDS toegestaan ikweet zeker dat hij vol loopt. Het is namelijk gedoogd ?

Lang leven de hardcore kelders.

Beter gaan ze eerst zorgen dat die mocro's OF intergreren, OF het land uit gaan.
en laat ze maar zorgen dat het veilig wordt in NL.
voordat ze dit soort onzin gaan doorvoeren.

maare...
nu komen ze er zeker wel achter dat ik een whey kuurtje doe :(

Daar ga je J.

what's next met een spuit lapje op je jasje verplicht rondlopen zodat iedereen ziet dat je anabolen gebruikt?

:roflol: wat een zielige k*tpartij, t*ring christenhonden

Terug
Naar boven