AndroidHealthClinic

CDA wil dopingtest in sportschool

Searchid's neerzetten werkt niet.

Oh, nou doe daar 's wat aan dan! ;)

Jij kent het verschil tussen een feit en een argument niet?

Vind het een redelijk argument. Weet niet wat het kost om "al die" mensen die ziektekosten maken door gebruik van anabole te onderhouden maar weet 100% zeker dat het niet eens in de buurt komt van obesitas.

Strijd tegen overgewicht
Vijf procent van de totale jaarlijkse sterfte in Nederland ontstaat door overgewicht. Overgewicht levert volgens berekeningen van het RIVM de Nederlandse samenleving een kostenpost van 1,2 miljard, overeenkomend met 2 procent van de totale zorguitgaven in Nederland.

Bron :http://www.nationaalgezondheidsplan.nl/b2b/nieuws/478/70-miljoen-kilo-overgewicht-in-nederland.html

Vind het een redelijk argument. Weet niet wat het kost om "al die" mensen die ziektekosten maken door gebruik van anabole te onderhouden maar weet 100% zeker dat het niet eens in de buurt komt van obesitas.

Strijd tegen overgewicht
Vijf procent van de totale jaarlijkse sterfte in Nederland ontstaat door overgewicht. Overgewicht levert volgens berekeningen van het RIVM de Nederlandse samenleving een kostenpost van 1,2 miljard, overeenkomend met 2 procent van de totale zorguitgaven in Nederland.

Bron :http://www.nationaalgezondheidsplan.nl/b2b/nieuws/478/70-miljoen-kilo-overgewicht-in-nederland.html

Oke, en nu?
Dus omdat er mensen zijn die dik zijn, en dit kost veel geld. Mag je niks doen tegen mensen die een illegale drug gebruiken?
Oke, briljant argument, ik sta even met mijn mond vol tanden.

AAS zijn niet illegaal, het zijn medicijnen. AAS-gebruik is dan ook niet illegaal, de vrije verkoop van gereguleerde medicijnen is wel illegaal.

Oke, en nu?
Dus omdat er mensen zijn die dik zijn, en dit kost veel geld. Mag je niks doen tegen mensen die een illegale drug gebruiken?
Oke, briljant argument, ik sta even met mijn mond vol tanden.

mag wel. maar punt is dat het in het niet valt met andere problemen waar ze zich druk om kunnen maken.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Jij kent het verschil tussen een feit en een argument niet?

en btw. Een argument kan gebaseerd zijn op een feit of op een mening. Maakte slechts duidelijk dat het hier wel om de realiteit gaat en niet iets wat mogelijk zo kan zijn.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

AAS zijn niet illegaal, het zijn medicijnen. AAS-gebruik is dan ook niet illegaal, de vrije verkoop van gereguleerde medicijnen is wel illegaal.

dank u

Dat bedoel ik. Ik neem aan dat de meeste sportende mensen die aas gebruiken deze niet op recept bij de dokter krijgen?

mag wel. maar punt is dat het in het niet valt met andere problemen waar ze zich druk om kunnen maken.
Daar kan ik het wel mee eens zijn, maar dan nog is het geen argument tegen dopingregulatie.

en btw. Een argument kan gebaseerd zijn op een feit of op een mening. Maakte slechts duidelijk dat het hier wel om de realiteit gaat en niet iets wat mogelijk zo kan zijn.
Ik heb nooit beweerd dat obesitas geen geld kost, of dat dit jouw mening is ipv een feit.
Dat het in deze discussie geen argument is, dat is wat ik probeerde te zeggen.

Laatst bewerkt:
Nee niet op recept maar als ji ze thuis heb liggen mogen ze het ook niet af pakken
Ook al staan ze er bij dat jii het er in spuit.

kansloos

Maakt niet uit ik ben clean

(voorlopig)

Waarom zou je het testen bij iemand die het recreatief gebruikt?

Terug
Naar boven