eViNCaR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat een feit toch altijd.."dikke mensen kosten ook geld"..
fixed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een feit toch altijd.."dikke mensen kosten ook geld"..
Jij kent het verschil tussen een feit en een argument niet?
Vind het een redelijk argument. Weet niet wat het kost om "al die" mensen die ziektekosten maken door gebruik van anabole te onderhouden maar weet 100% zeker dat het niet eens in de buurt komt van obesitas.
Strijd tegen overgewicht
Vijf procent van de totale jaarlijkse sterfte in Nederland ontstaat door overgewicht. Overgewicht levert volgens berekeningen van het RIVM de Nederlandse samenleving een kostenpost van 1,2 miljard, overeenkomend met 2 procent van de totale zorguitgaven in Nederland.
Bron :http://www.nationaalgezondheidsplan.nl/b2b/nieuws/478/70-miljoen-kilo-overgewicht-in-nederland.html
Oke, en nu?
Dus omdat er mensen zijn die dik zijn, en dit kost veel geld. Mag je niks doen tegen mensen die een illegale drug gebruiken?
Oke, briljant argument, ik sta even met mijn mond vol tanden.
AAS zijn niet illegaal, het zijn medicijnen. AAS-gebruik is dan ook niet illegaal, de vrije verkoop van gereguleerde medicijnen is wel illegaal.
Dat bedoel ik. Ik neem aan dat de meeste sportende mensen die aas gebruiken deze niet op recept bij de dokter krijgen?AAS zijn niet illegaal, het zijn medicijnen. AAS-gebruik is dan ook niet illegaal, de vrije verkoop van gereguleerde medicijnen is wel illegaal.
Daar kan ik het wel mee eens zijn, maar dan nog is het geen argument tegen dopingregulatie.mag wel. maar punt is dat het in het niet valt met andere problemen waar ze zich druk om kunnen maken.
Ik heb nooit beweerd dat obesitas geen geld kost, of dat dit jouw mening is ipv een feit.en btw. Een argument kan gebaseerd zijn op een feit of op een mening. Maakte slechts duidelijk dat het hier wel om de realiteit gaat en niet iets wat mogelijk zo kan zijn.