MuscleMeat

Weer zo'n fabuleus CDA-plan.... (Dopingcontrole sportscholen)

Deze shit komt ook gewoon langs op rtl Z of hoe dat ook heet. Lekkere indirecte publiciteit alweer.

• Topic Starter Topic Starter
Je zeikt 'm gewoon onder. En na afloop, terwijl je je broek dichtknoopt: "Hier, heb je m'n plasje."

Zal eens peilen bij andere fracties :)

En als je positief wordt getest dan mag je voor straf 2 maanden niet meer trainen? Kom op man, hoe ga je dit controleren? Verspilling van belastingcenten en tijd die beter aan zinnige onderwerpen gespendeerd zou kunnen worden.

Eén probleem van de nederlandse politiek is voornamelijk dat het zich te veel laat leiden door de actualiteit. De waan van de dag is belangrijker dan planvorming en strategische internationale positionering op de langere termijn. Hoe kan het nu zijn dat een groot gedeelte van politiek Den Haag zich bezig houdt met dit soort onbenulligheden en grotere problemen niet wil of kan aanpakken. Misstappen van de politiek als integratie en de Europese grondwet zijn hier prachtige voorbeelden van. Ik denk dat het probleem van de Nederlandse politiek veel verder gaat dan dit soort onbenullige en vooral onuitvoerbare ideeen.

Met alle respect maar dat dit een suck-up actie richting de VS zou zijn lijkt me niet echt logisch. Ondanks dat de VS oerconservatief is is het gebruik van AAS daar veel breder geaccepteerd dan hier.

Stelletje sukkels, hou je toch met iets serieuzers bezig dan dit!! :mad:

Eén probleem van de nederlandse politiek is voornamelijk dat het zich te veel laat leiden door de actualiteit. De waan van de dag is belangrijker dan planvorming en strategische internationale positionering op de langere termijn. Hoe kan het nu zijn dat een groot gedeelte van politiek Den Haag zich bezig houdt met dit soort onbenulligheden en grotere problemen niet wil of kan aanpakken. Misstappen van de politiek als integratie en de Europese grondwet zijn hier prachtige voorbeelden van. Ik denk dat het probleem van de Nederlandse politiek veel verder gaat dan dit soort onbenullige en vooral onuitvoerbare ideeen.

Post van de maand :bow:

Tssss....dankzij dit soort berichtgeving zet ik in mn volgende kuur vrolijk 250mg testo/week meer als dat ik van plan was.

Laten ze elkaar ff lekker gaan ppen dat stelletje Christen Demo-mafketels.

Denk dat veel mensen, ook niet gebruikers, van ellende niet meer zouden gaan sporten.

En anders kan ik nog altijd lekker een sportschool vlak over de grens gaan bezoeken.

Je koopt maar lekker een dumbbell setje Leviathan.

Wat een S-U-K-K-E-L van het CDA haha...niks beters te doen?!

En toen schiep God: Anabolen!!! yeah
...of was dat een cadeautje van Satan :devil:

DBC01 zei:
Ik hoorde eens dat je in Zweden in je sportschool een convenant moet tekenen waarin je belooft geen anabolen zal gebruiken....

Dat lijkt me wel wat voor bij mij in het centrum. Kunnen die pisventjes die tegelijkertijd met trainen en kuren beginnen lekker oprotten.

Zou zoiets rechtsgeldig zijn in Nederland??

ach dat hele voorstel slaat nergens op. komt er nooit door, en al komt et er door, dan is het niet uitvoerbaar. Ik gebruik niets, maar ik zou ook gewoon wijgeren te pissen alleen maar om die lui te dissen.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...14/binnenland/1114_1700_ross_tegen_doping.xml

Geen dopingcontrole op sportscholen
Staatssecretaris Ross van Sport voelt niets voor het plan om in sportscholen stelselmatig op doping te controleren. Ross legt de verantwoordelijkheid voor controles bij sportorganisaties.

Dopinglijst
Volgens het CDA worden in sportscholen en fitnesscentra veel middelen gebruikt die op de dopinglijst van het IOC, het Internationaal Olympisch Comité staan. Daarom pleitte de partij voor controle.

Straffen
Sportscholen die dopingproducten leveren, kunnen nu al worden gesloten. Handel in bijvoorbeeld groeihormonen kan worden bestraft met celstraffen tot zes jaar en boetes tot 50.000 euro.

Wat een mong**l zeg, wie is HIJ om uit te maken wat IK moet doen of juist niet... een handje waar de door ons betaalde overheid sowieso erg veel last van heeft...

Misschien is dit de oplossing:
[Link niet meer beschikbaar]

O ja en Atsma? Deze is voor jouw::flipoff:

En voor alle andere CDA-neukers::kots:

Ik dacht dat het gebruik van doping juist èèn van de verschillen was tussen topsporters en amateursporters.

Als de politiek dan toch alles tussen amateurs en pro's gelijk willen trekken afgezien van de prestaties, begin dan eens met het maximaal reduceren van 't salaris zoals figuren als Jaap Stam en dergelijke kanuiten.

Verder zijn er door politiek Den Haag heel veel maatschappelijke wonden gemaakt die tot op heden nog open liggen en bloeden. Dan is het echt tijd om jacht te maken op AS gebruikers die juist vaak wel regelmaat in hun leven hebben geschept. Wat in z'n geheel bij politiek Den Haag nog ver te zoeken is.

Ze proberen al hun gemaakte wonden te verdoezelen door nu een kunstmatige stap te zetten voor burgers met als excuus dat het de maatschappij ten goede komt. Ze denken wel alles te kunnen maken, vooralsnog mis ik de algemene vooruitgang in Nederland die ons allen rijker, gelukkiger en veiliger maakt.

En heb nooit een inhoudelijke verklaring gehoord over die 700 sporen sos die in de toiletten van 't EU gebouwd vastgesteld zijn. De hypocrieten zitten vaak achter de knoppen van de afstandsbediening.

waar-de-loos... geen woorden voor. Ik kuur niet maar ben hier fel op tegen :mad: Laat mensen gewoon van hun sport genieten ffs.

Als men serieus dit soort onzin wil invoeren, dan moet er ook overwogen worden:

om mensen een partyverbod op te leggen bij gebruik van drugs
om mensen een cafeverbod op te leggen bij drankmisbruik

Dat komt er toch nooit door. Wat een klinklare onzin. En zeker een ambtenaar bij elke sportschool neerzetten die gaat controleren of je wel of niet komt trainen?

Ik heb jaren gevoetbald en tijdens mijn afwezigheid hebben geschorste spelers onder mijn naam wedstrijden gespeelt. En dat terwijl de KNVB zogenaamd streng controleert.

Het rechtsysteem van Nederland is al een lachtertje. De politie kan al geen criminele fatsoenlijk opsporen, laat staan iemand die eens een kuurtje heeft gezet...

"Handel in illegale middelen als groeihormonen kan worden bestraft met gevangenisstraffen tot zes jaar en boetes tot 50.000 euro"

geldt dit ook als je pakje dbol onderschept wordt met de post?

Jordees zei:
Als men serieus dit soort onzin wil invoeren, dan moet er ook overwogen worden:

om mensen een partyverbod op te leggen bij gebruik van drugs
om mensen een cafeverbod op te leggen bij drankmisbruik

Dat komt er toch nooit door. Wat een klinklare onzin. En zeker een ambtenaar bij elke sportschool neerzetten die gaat controleren of je wel of niet komt trainen?

Ik heb jaren gevoetbald en tijdens mijn afwezigheid hebben geschorste spelers onder mijn naam wedstrijden gespeelt. En dat terwijl de KNVB zogenaamd streng controleert.

Het rechtsysteem van Nederland is al een lachtertje. De politie kan al geen criminele fatsoenlijk opsporen, laat staan iemand die eens een kuurtje heeft gezet...

respect voor de politie ja:mad:
pas als ik geweigerd ben mag je kritiek geven
j/k bro:D
nee maar vind het belachelijk
ik vraag me toch wel af waar dit zo opeens vandaan komt???

Idee was totaal onuitvoerbaar. Maar die paarhonderd kamerleden met hun staf controleren op cocaine gebruik is een peuleschilletje. Reken maar dat er in de toiletten van de kamergebouwen heel wat afgesnoven wordt!!!

DBC01 zei:
Daarnaast: geef ze eens de kost; de jongens die voor de zomer begint 'effe een kuurtje doen' en er 4 maanden gedrongen en gepompt bijlopen, om vervolgens de wintermaanden (zoals nu) al in te gaan met hun oude proporties? Genoeg.
Het valt mij tegen om te zien hoeveel van die paupers nog hun massa behouden in de winter. Nog schraler dan voorheen moesten ze worden :mad:

Terug
Naar boven