de leeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eén probleem van de nederlandse politiek is voornamelijk dat het zich te veel laat leiden door de actualiteit. De waan van de dag is belangrijker dan planvorming en strategische internationale positionering op de langere termijn. Hoe kan het nu zijn dat een groot gedeelte van politiek Den Haag zich bezig houdt met dit soort onbenulligheden en grotere problemen niet wil of kan aanpakken. Misstappen van de politiek als integratie en de Europese grondwet zijn hier prachtige voorbeelden van. Ik denk dat het probleem van de Nederlandse politiek veel verder gaat dan dit soort onbenullige en vooral onuitvoerbare ideeen.

DBC01 zei:Ik hoorde eens dat je in Zweden in je sportschool een convenant moet tekenen waarin je belooft geen anabolen zal gebruiken....
Jordees zei:Als men serieus dit soort onzin wil invoeren, dan moet er ook overwogen worden:
om mensen een partyverbod op te leggen bij gebruik van drugs
om mensen een cafeverbod op te leggen bij drankmisbruik
Dat komt er toch nooit door. Wat een klinklare onzin. En zeker een ambtenaar bij elke sportschool neerzetten die gaat controleren of je wel of niet komt trainen?
Ik heb jaren gevoetbald en tijdens mijn afwezigheid hebben geschorste spelers onder mijn naam wedstrijden gespeelt. En dat terwijl de KNVB zogenaamd streng controleert.
Het rechtsysteem van Nederland is al een lachtertje. De politie kan al geen criminele fatsoenlijk opsporen, laat staan iemand die eens een kuurtje heeft gezet...

Het valt mij tegen om te zien hoeveel van die paupers nog hun massa behouden in de winter. Nog schraler dan voorheen moesten ze wordenDBC01 zei:Daarnaast: geef ze eens de kost; de jongens die voor de zomer begint 'effe een kuurtje doen' en er 4 maanden gedrongen en gepompt bijlopen, om vervolgens de wintermaanden (zoals nu) al in te gaan met hun oude proporties? Genoeg.