Fitness Seller

Reacties DBB op EditieNL nu op ergogenics

De jacht op de handel in anabolen.:rolleyes: De handel is qua criminaliteit en omzet gekloot in de marge en de jacht op die handel ook.

Ik neem aan dat justitie beseft dat er wel belangrijkere zaken zijn waar ze zich mee bezig kunnen houden.

Als ze serieus tijd en geld gaan steken in zoiets onbenulligs als de handel in a.a.s. dan wordt het echt tijd dat er weer eens een TBS-er ontsnapt, of dat er weer eens groepen niet nader te noemen culturele minderheden groepsgewijs de boel afbreken.
Veiligheid was toch een speerpunt van dit kabinet? Een betere volksgezondheid zeker niet als ik kijk naar de hervormingen van ons gezondheidszorg systeem. Dus laat ze zich eens gaan bezighouden met veiligheid ofzo. In plaats van mijn duurbetaalde belastingcenten te verspillen aan een Anabolen Sjonnie die regelmatig een spuit testosteron in z'n reet duwt.

waarom nu weer sjonnie ... zo heet ik :x mjah anders geschreven dan..

happymar zei:
Nou hier in dit boerengat heb ik 1 x laten vallen dat ik het in mijn achterhoofd had om eens een kuurtje anavar wilde doen.
Dan word ik gelijk geweigerd in de sportschool konden ze mij vertellen .
Ze kunnen je niet weigeren. Om dat te kunnen doen, moeten ze hard bewijs hebben dat je gebruikt. Gaan ze af op je uiterlijk, dan kan jij hen aanklagen wegens discriminatie. En ze mogen je geen test afnemen tenzij je daar bij je inschrijving voor hebt getekend. Kortom: tenzij je zelf tegen ze zegt dat je gebruikt, kunnen ze je geen bal maken.

Ik heb zoiets van ok , stel je dat een persoon aas gebruikt zonder de sportschool daarvan op de hoogte te stellen , en hij of zij krijgt een atack .
Wie is er dan aansprakelijk ?
Je hebt zelf die beslissing genomen, dus ben je zelf aansprakelijk. De sportschool kan alleen aansprakelijk gehouden worden als er daar een ongeluk gebeurt wat zij hadden kunnen voorkomen, en gebruik van doping kunnen ze niet voorkomen. Dus de sportschool blijft zo altijd buiten schot. Daarom begrijp ik ook niet waarom sommige sportscholen zouden willen controleren op gebruik. Want als ze dat doen, dan verschuift de verantwoordelijkheid deels naar hen -- iets wat ik nooit aan zou durven als ik een sportschool had!

Ze moeten bij ons ook alles weten , of je medicatie gebruikt , hartfalen hoge bloeddruk enz enz ..
En als dat bij je eerste training allemaal in orde is, dan kan je daarna gewoon beginnen.
Trouwens wel triest dat mensen die informatie over zichzelf zomaar vrijgeven! Een arts mag het absoluut niet doen, dus dan ga je dat een huppelk*tje in de sportschool toch zeker niet geven?!?!? Ik vraag me af of je niet gewoon kan weigeren dit soort informatie te geven. Als ze je dan weigeren lijkt het me sterk dat ze in hun recht staan.

Ik zou wel eens willen weten wie meneer Atsma denkt te kunnen laten opdraaien voor de kosten van al die urinecontroles? :rolleyes:

Dat kost gelukkig ook maar 100 euro per analyse ofzo. Bijna gratis dus :cool:

EDIT: Bij mij op de gym weten de instructeurs heus wel wie gebruiken en wie niet. Ik kom er eerlijk voor uit en daar heeft men kennelijk respect voor.

Voor hun is de motivatie waarom je wilt gebruiken van groter belang dan het gebruik zelf. Ik train nu ruim 4jr bij dezelfde gym, en men weet dat ik er 100% voor ga.

Iemand die net 2 weken komt kijken en zich aan de oxy of dbol vergrijpt, roept wat minder begrip af.

MrJ zei:
Eh...

IP's kunnen alleen modjes zien. Passes kan niemand zien. En PM's kunnen alleen gechecked worden door T.

Geen buitenstaander kan erin hoor.

Idd, mocht men in een rechtzaak deze gegevens wel overhandigen zodanig als bewijs, dan is het onrechtmatig verkregen bewijs, dus niet geldig. Tenzij ze schriftelijk toestemming van T hadden.

Yzord zei:
Uiteraard, zoals flitsen en de jacht naar de wuppies
:roflol:

ja echt.... af en toe vrees ik dat we het gewoon te goed hebben in dit land.
Als mensen niks meer te doen hebben gaan ze zich gewoon heel druk maken om onzin.

Weer lekker uit zn verband gerukt dit verhaal.

Yzord zei:
Idd, mocht men in een rechtzaak deze gegevens wel overhandigen zodanig als bewijs, dan is het onrechtmatig verkregen bewijs, dus niet geldig. Tenzij ze schriftelijk toestemming van T hadden.
Ach, mochten ze ooit om zulke info vragen, dan is het van "oeeeps, per ongeluk het verkeerde knopje geklikt, nu is alles weg" :o

Centaur zei:
Ach, mochten ze ooit om zulke info vragen, dan is het van "oeeeps, per ongeluk het verkeerde knopje geklikt, nu is alles weg" :o

Tja dan nog.....

SSH, SSL, Offshore hosting ;)

Er zullen een boel IP's te zien zijn, behalve mn werkelijke IP :D
Niet dat ik me hier met illegale praktijken bezighou, maar ben gewoon erg gesteld op mn privacy.

EditieNL doet net of dit een handel site is wat een idioten zeg...........ze hebben zich niet goed voorbereid en zo hebben ze wel dbb.com in een kwaad daglicht gesteld.

Roland

Wat is er gebeurt met het stuk eigen verantwoording?

Men kan wel alles gaan verbieden en censureren alsof we in Cuba of een ander communistisch, achtergesteld gat wonen, maar ik vindt dat mensen zelf de keuze moeten kunnen maken of ze wel of geen anabolica willen gebruiken.

Men wil wel dat we als volwassen burgers de verantwoordelijkheid nemen om netjes belasting te betalen en te stemmen, maar op het moment dat het over drugs of anabolica gaat, ziet men ons kennelijk als te incompetent om zelf keuzes te maken en er verstandig mee om te gaan.

Die gasten met dat soort plannen hebben meer weg van communisten en radicale Moslims dan ze zelf ooit zullen kunnen begrijpen.

@ Ergogenics/instanties/Atsma: ik ben clean hoor, en alle discussies hier op DBB zijn puur voor het vermaak. Je moet er geen realiteitswaarde aan koppelen.

En zodra jullie mij bij het trainen bloed gaan aftappen voor dopingcontrole, krijg je een dumbbell naar je harses!

boerenkool zei:
@ Ergogenics/instanties/Atsma: ik ben clean hoor, en alle discussies hier op DBB zijn puur voor het vermaak. Je moet er geen realiteitswaarde aan koppelen.

En zodra jullie mij bij het trainen bloed gaan aftappen voor dopingcontrole, krijg je een dumbbell naar je harses!

last van roidrage bloemkool ?

boerenkool zei:

Knappe jongen die mij tegen mn zin in laat pissen ;)

Eigenlijk zou je gewoon je leuter uit de broek moeten halen en die kerel tegen zn broek aan zeiken. Hier heb je mn gezeik a**hole.

Terug
Naar boven