AndroidHealthClinic

(Centraal) Mr. Olympia 2015 Updates Topic

Iedereen loopt te b**chen op kai dat ie niet zwaar traint.

Alles beetje 20 reps enzo

Heb hem vaak genoeg als laatste oef 160-180 kilo zien squatten voor 15-20 reps

Nou dan ben je fucking sterk.

Boeien, als hij maar als een freak op de O komt maakt het me niet uit als hij 17,5 kg squat voor triples.

Sommige mensen verwarren bodybuilding nog steeds met powerlifting.

zo casual als kai 220 squat voor reps na een hele leg workout, zou me niets verbazen als hij 300 ook wel pakt voor paar reps.

zo casual als kai 220 squat voor reps na een hele leg workout, zou me niets verbazen als hij 300 ook wel pakt voor paar reps.

Dat doet hij gemakkelijk.

Kai is beresterk en zijn uitvoering is prachtig, zelfs als het beestig zwaar word is de uitvoering perfect. Kunnen veel mensen nog iets van leren op gebied van trainen.

'vroeger' toen kai nog werd getraind/begeleidt door (shit kom er niet op lol) was hij altijd zwaar aan het liften.
Altijd beginnen met basis oef met mega gewichten.

Kan filmpje nog wel herinneren van iets van 5 dagen voor olympia 220 op schuine bank voor aantal reps.
Is gewoon belachelijk sterk.

'vroeger' toen kai nog werd getraind/begeleidt door (shit kom er niet op lol) was hij altijd zwaar aan het liften.
Altijd beginnen met basis oef met mega gewichten.

Kan filmpje nog wel herinneren van iets van 5 dagen voor olympia 220 op schuine bank voor aantal reps.
Is gewoon belachelijk sterk.

Oscar Ardon?

Geweldige kerel

image.jpg

Oude pic

Mensen die denken dat het aantal kilo's een maatstaf is met betrekking tot hard trainen benchen zelf waarschijnlijk 100 kg max met een spotter die 30 kg meetrekt en dan nog halve reps. Verder trainen ze geen benen want ze hebben vroeger veel gevoetbald.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zag hem net op fb hoyxz

Die biceps piek ook gvd zeg

Echt een monster :D

Terug
Naar boven