MuscleMeat

(Centraal) Mr. Olympia 2015 Updates Topic

Snap nog niet waarom iedereen denkt dat IFBB hem expres wil naaien?
Aware plx

IFBB wilt hem echt niet naaien hoor. Die zitten ook verveeld met deze zaak.

PUNT is dat meer dan 180 Olympia atleten netjes hun contract ondertekend hebben.
Kai weigerde dit te doen.
Geruchten zijn dat hij gratis of last minute op de expo wou staan met zijn nieuwe lijn. Die standen (grote) zijn echter al maanden op voorhand geboekt en betaald. Kai kreeg zijn zin niet (of zijn manager) en dan werd er gedreigd dat Kai dan niet zou mee doen...
Dus.... gepokerd en verloren want zaken zijn zaken en dan maakt het niet uit wie je bent.

Mijn conclusie met de info die ik heb gevonden is:
De wedstrijd zelf en de expo staan volledig los van elkaar. Dus hij kon gemakkelijk mee doen door gewoon het contract te tekenen dat hij al elke keer heeft gedaan. Hij of zijn team hebben dit geweigerd en moeten nu maar de gevolgen dragen. Just business... niets meer ;)

:roflol:

Zag dit onderaan bij de comments staan, Leroy wereldwijd bekend.

Kai Greene not allowed to compete
http://www.doyoueven.com/2015/09/breaking-news-kai-greene-not-allowed-to-compete-in-mr-olympia/

71pyio.png

Phillip Wu is mijn held.

kai is gewoon een aandachtstrekker,altijd maar huilen en zeiken , hij weet gewoon dat hij geen kans heeft om phil te verslaan...

nu heeft hij toch wat extra tijd om nog wat grapefruits te neuken :thumbup: :)

Old joke is old.
Anyway Phil zal wel in z'n vuistje lachen.
Al maakt het niet uit of Kai meedoet of niet, Phil krijgt sowieso de overwinning in z'n schoot geworpen.
Dat is al genoeg gebleken.

Kai gaat toch verkleed, die zien ze niet aankomen. Sneakt naar binnen als clown en doet dat een streaker posedown met Phil.

zowat de grootste contender voor Phil uit de wedstrijd... zal dus geen zak meer aan zijn of het is voor de plaatsen onder Phil

• Topic Starter Topic Starter
Shawn Ray op MD Forum:
For Everyone asking about the Kai Greene situation the Answer is Simple:

When you Fail to Sign the Contest Contract to Compete, you Eliminate the "Opportunity" to Compete.
The responsibility is soley upon the Athlete to Sign the Agreement to Compete or he is Denied the "Opportunity" to Compete after the Deadline passes. In this case, therein lies your answer to WHY Kai is no able to compete.
Kai is not Entitled to "Special Treatment" for making his Personal decision Not to Sign it for 2 months!
Sadly, Kai got what he deserved. This was Not "Politics."
Its the SAME Contract he has Signed the last 6 years or so regarding competition however it seems the "Contract" was trying to be Negotiated which involved things unrelated to COMPETING & Promoting the Mr. Olympia

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Lee Priest

GoSA87f.jpg

kai komt gewoon dat podium op dit weekend, is 1 grote media hype, kan niet anders.

Old joke is old.
Anyway Phil zal wel in z'n vuistje lachen.
Al maakt het niet uit of Kai meedoet of niet, Phil krijgt sowieso de overwinning in z'n schoot geworpen.
Dat is al genoeg gebleken.

Phil heeft iedere O terecht gewonnen.

Bij ons in de gym is er een coach die bij wbpf zit en die vroeger jarenlang bij ifbb heeft gezeten en hij zegt is gewoon mediastunt net zoals de hype rond hun "fight" vorig jaar, nja over dat laatste weet ik het niet zo zeker ma denk ook wel dat hij aan het faken is zoals hij altijd doet in die random filmpjes...

Ik reken erop dat hij er ook staat :)

Interview bij flex online met Robin Chang:

http://www.flexonline.com/ifbb/kai-greene-out-olympia

Tl;dr:

Komt erop neer dat ze zeggen dat hij geen ban gekregen heeft of niet geweigerd is maar het contract nooit is ondertekend en teruggestuurd.

Kai Green moet gewoon zijn redenen vertellen waarom hij dat contract niet wilde tekenen. Niemand weigerde hem dat te doen, ook al beweerd hij van wel maar dat is pure bullshit!

Ben helemaal geen Kai "hater" maar juist een fan die deze cinema nu echt wel beu is ;)

a oke.

Geloof nooit te veel van wat de media zegt: de deadline voor het tekenen van het contract wat betreft de Mr. Olympia was vandaag.

Ja, ik was net op tijd :cool:

Terug
Naar boven