Fitness Seller

(Centraal) Mr. Olympia 2015 Updates Topic

Bezoekers in dit topic

kuclo ook geen te beste beurt gemaakt precies
 
Wanneer gaan men bodybuilding nou echt waarderen? Ik bedoel zie die prijzen.. Kom op.

Golf spelers verdienen miljoenen per maand terwijl zij met een ijzere staaf op een kleine bal slaan.. Waar is de logica heen.

En mensen die zeggen dat bodybuilding veranderd is en voor freaks is geworden. Phil is het levende bewijs dat het niet zo is, het draait nog steeds om de aeshtetic look en niet wie het meeste massa heeft want Phil kon niet tippen aan Ramy qua massa
 
Sta je zo op stage
acc3e77a29.jpg

Terwijl je 1 week out zo staat...
79597dbf24.jpg


Typisch gevalletje van het depleten dat weer eens fout gaat. Zie je bij zo veel mensen. Gaan depleten, verliezen 5kg, en komen tijdens het laden maar 1kg aan. Lichaam in de stress, zit je vol met vocht.
Echt zonde weer
 
Typisch gevalletje van het depleten dat weer eens fout gaat. Zie je bij zo veel mensen. Gaan depleten, verliezen 5kg, en komen tijdens het laden maar 1kg aan. Lichaam in de stress, zit je vol met vocht.
Echt zonde weer
Zeker op dit niveau wel jammer, zou je denken dat ze deze gasten toch wat beter begeleiden?
 
Typisch gevalletje van het depleten dat weer eens fout gaat. Zie je bij zo veel mensen. Gaan depleten, verliezen 5kg, en komen tijdens het laden maar 1kg aan. Lichaam in de stress, zit je vol met vocht.
Echt zonde weer

Hoeveel atleten staan er wel niet 1 week voor of 1 week na de wedstrijd veel beter bij?

Blijft gewoon zo lastig qua timing.
 
Wanneer gaan men bodybuilding nou echt waarderen? Ik bedoel zie die prijzen.. Kom op.

Golf spelers verdienen miljoenen per maand terwijl zij met een ijzere staaf op een kleine bal slaan.. Waar is de logica heen.

En mensen die zeggen dat bodybuilding veranderd is en voor freaks is geworden. Phil is het levende bewijs dat het niet zo is, het draait nog steeds om de aeshtetic look en niet wie het meeste massa heeft want Phil kon niet tippen aan Ramy qua massa

Marketing. Golf is nu eenmaal een grotere sport, meer mainstream, meer televisie- en sponsorwaarde etc. Zit wel wat meer in dan 'met een ijzeren staaf tegen een balletje aan slaan' trouwens. Zijn ook in die sport alleen de toppers die veel verdienen, en ik denk dat we ons ook geen zorgen hoeven te maken om bijvoorbeeld Phil Heath. 400k is al heel veel geld - volgens mij echt beduidend meer dan voorgaande jaren ook - en er zal vast nog veel meer binnen komen dan dat.
 
Marketing. Golf is nu eenmaal een grotere sport, meer mainstream, meer televisie- en sponsorwaarde etc. Zit wel wat meer in dan 'met een ijzeren staaf tegen een balletje aan slaan' trouwens. Zijn ook in die sport alleen de toppers die veel verdienen, en ik denk dat we ons ook geen zorgen hoeven te maken om bijvoorbeeld Phil Heath. 400k is al heel veel geld - volgens mij echt beduidend meer dan voorgaande jaren ook - en er zal vast nog veel meer binnen komen dan dat.

Ja tuurlijk zal Phil meer verdienen. Qua sponsors en reclame etc.. Maar de rest? Ik bedoel Ramy moest het doen met 40 duizend. Met alle respect dat is toch geen prijs die je kan geven wetend dat bodybuilding een verdomme duur sport is?
 
Foto uit de pump room

zo3yr7V.jpg
 
Ja tuurlijk zal Phil meer verdienen. Qua sponsors en reclame etc.. Maar de rest? Ik bedoel Ramy moest het doen met 40 duizend. Met alle respect dat is toch geen prijs die je kan geven wetend dat bodybuilding een verdomme duur sport is?

Dat is nog een mooi bedrag als je ziet wat ze bij men's physique krijgen. 5e prijs krijgt 1000 dollar. Het is niet voor niets dat ze daar allemaal nog gewoon een baan erbij hebben.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik haat Phil Heath.

Dat moest ik even kwijt.
 
Vorig jaar was dit het prijzengeld:

1 Phil Heath $275,000
2 Kai Greene $130,000
3 Shawn Rhoden $90,000
4 Dennis Wolf $55,000
5 Dexter Jackson $45,000
6 Branch Warren $35,000
7 Mamdouh Elssbiay $25,000
8 Victor Martinez $20,000
9 Steve Kuclo $19,000
10 Juan Morel $16,000

Overigens was het totale prijzengeld in 2004 het bedrag wat Phil dit jaar heeft meegenomen: 400.000
 
er is al flink wat vooruitgang idd.
Vind het wel mooie prijzen hoor, die gasten moeten het vaak toch hebben van sponsors.
 
er is al flink wat vooruitgang idd.
Vind het wel mooie prijzen hoor, die gasten moeten het vaak toch hebben van sponsors.

Ik vind het verschil met de andere klasses alleen wel te groot.
 
Best opmerkelijk dat het vaak voorkomt dat een bodybuilder het meerdere keren achter elkaar wint. Phill Heath, Ronnie, Arnold, Yates, Haney etc.
En dat met al die concurrentie..
 
beide gewoon terrecht ;)

Buendia heeft een zieke condition, dat is waar... Terwijl Jason Poston en Ryan Terry er haast niet voor onder deden. Al met al was het gewoon een harde battle.
Volgend jaar Steve Cook en Marc Anthony back on stage hoop ik.... gaat voor nog meer sensatie zorgen!
 
Phil was duidelijk, maar ook duidelijk de beste. Ik vind zijn video's altijd leuk om te kijken en gun het hem wel. Hij moet alleen iets minder kinderachtig doen op twitter :)
 
heeft iemand toevallig een link voor alle fotos?
 
Back
Naar boven