XXL Nutrition

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

10/10 programma! Ik vraag me altijd af, zijn er DBB'ers die mee doen aan dit soort programma's? Behoorlijk aantal buff dudes in Temptation Island of Ex on the Beach, dan zou je toch wel verwachten dat er ergens wel een DBB'er tussen zou zitten?

Denk dat die laagbegaafde lui niet weten hoe ze een pc aanzetten (kom echt nog uit stenen tijdperk merk ik)/hoe ze een account aanmaken op een forum/het intellect niet hebben om te leren over de sport/niet een onderzoeksgerichte mindset hebben/een potje juice van de next big guy in the gym hebben gepakt.

Maar goed heb ook even mogen kijken. Wat een arrogante h**ren zijn die laagbegaafde wijven ook weer eens daar haha gwn om te janken ook hoe het niveau is. En onzeker die gastjes ook ooef wat een fakers allemaal. Zou me doodschamen als ik zo door het leven ging. Maar punt is ze beseffen het niet.

Denk dat die laagbegaafde lui niet weten hoe ze een pc aanzetten (kom echt nog uit stenen tijdperk merk ik)/hoe ze een account aanmaken op een forum/het intellect niet hebben om te leren over de sport/niet een onderzoeksgerichte mindset hebben/een potje juice van de next big guy in the gym hebben gepakt.

Maar goed heb ook even mogen kijken. Wat een arrogante h**ren zijn die laagbegaafde wijven ook weer eens daar haha gwn om te janken ook hoe het niveau is. En onzeker ooef wat een fakers allemaal.

Gemiddelde bber zijn vaak niet zo technisch onderlegd, of hebben andere interesses. En laten we wel zijn, de DBBer hier voldoet dan ook weer niet aan het plaatje gemiddelde bber, wij zijn hier allemaal outcasts.

Die zou ik wel kijken :D

Het is op zich vermakelijke tv , echter is alles , maar dan ook alles gecast ..

"Deelnemers " hebben allemaal een management , zijn voor temptation island niet eens koppels , een "verleider " van vorig seizoen , Tirylli ofzo is model , heeft meegedaan met de slechtste chauffeur van NL ( overigens ook allemaal gecast )

"Deelnemers " hebben allemaal een management , zijn voor temptation island niet eens koppels , een "verleider " van vorig seizoen , Tirylli ofzo is model , heeft meegedaan met de slechtste chauffeur van NL ( overigens ook allemaal gecast )

Voor iemand die een punt wil maken kun je het verdomd verwarrend neerpennen :roflol:

Welke DBBers zouden dan als deelnemers gaan een welke als verleiders???

Sws @Skatermarvin als deelnemer, die cheat meteen..... op zijn dieet.

@Kathlinoo zou ik als verleidster zeggen, maarja die eet geen vlees...

Als @natty87 mee gaat doen als verleidster wordt het een groot orgie ben ik bang. Uitgaande van het laatst genomen foto topic dan.

@vntl als mannelijke veleider, al zijn de vrouwen dan misschien bang dat hij ze helemaal uit elkaar trekt.

@Sanca Magni als host want als verleider is hij echt te sexy.

@RockOfAges Als deelnemer heeft ook geen zin want dan durft niemand van de verleiders met @Kakelkipje iets te proberen.

Voor @Bert wel de kans van zijn leven. Gewoon doen alsof je deelnemer bent en een goede verleidster uitzoeken.

Toch best moeilijk zo.

Natuurlijk zijn er dingen gecast maar je moet beseffen dat er aandachtsgeile/hersenloze mensen meedoen die alles doen voor de bekendheid(zie Fabiola:roflol:). Ik geloof er wel in dat het overgrote deel gewoon vanzelf gaat

Als @natty87 mee gaat doen als verleidster wordt het een groot orgie ben ik bang. Uitgaande van het laatst genomen foto topic dan.

@vntl als mannelijke veleider, al zijn de vrouwen dan misschien bang dat hij ze helemaal uit elkaar trekt.

@RockOfAges Als deelnemer heeft ook geen zin want dan durft niemand van de verleiders met @Kakelkipje iets te proberen.

Voor @Bert wel de kans van zijn leven. Gewoon doen alsof je deelnemer bent en een goede verleidster uitzoeken.

Toch best moeilijk zo.
Zal het onthouden voor Temptation 2020

Toch best moeilijk zo.

Voel me een beetje overgeslagen.
@Valandinz voor temptation beta

Precies.
Ze willen allemaal een C-klasse BN'er worden zodat ze straks hun zelfverzonnen rijmsels op een beat aan de wereld kunnen verkondigen.
Of op andere manieren in het schnabbelcircuit kunnen meekomen.

Maar goed, ik kijk het ook.
En na Ex on the Beach is Temptation Island een waar programma met klasse.

Maar even serieus: Ben ik nou serieus de enige die de neppe, getatoeëerde, moddervette vrouwen echt enorm vies vind?

Precies.
Ze willen allemaal een C-klasse BN'er worden zodat ze straks hun zelfverzonnen rijmsels op een beat aan de wereld kunnen verkondigen.
Of op andere manieren in het schnabbelcircuit kunnen meekomen.

Maar goed, ik kijk het ook.
En na Ex on the Beach is Temptation Island een waar programma met klasse.

Maar even serieus: Ben ik nou serieus de enige die de neppe, getatoeëerde, moddervette vrouwen echt enorm vies vind?

Foto's voor diegene die het niet kijken?

:roflol:

Gemiddelde bber zijn vaak niet zo technisch onderlegd, of hebben andere interesses. En laten we wel zijn, de DBBer hier voldoet dan ook weer niet aan het plaatje gemiddelde bber, wij zijn hier allemaal outcasts.
Ja true. Echter: vroeger moest je een pc hebben nu kan iedereen met zn phone zou toch ook negatieve effecten op de kwaliteit hier moeten hebben gehad. (Ontkracht mn eigen rant wel wat uiteraard maar ben er niet mee getrouwd).

Ja true. Echter: vroeger moest je een pc hebben nu kan iedereen met zn phone zou toch ook negatieve effecten op de kwaliteit hier moeten hebben gehad. (Ontkracht mn eigen rant wel wat uiteraard maar ben er niet mee getrouwd).

Haha ja fair point, maar ik denk dat de interesses bij deze personen zich veelal beperken tot zaken die zich buiten het internet afspelen.

Haha ja fair point, maar ik denk dat de interesses bij deze personen zich veelal beperken tot zaken die zich buiten het internet afspelen.
Idd bakvissen met ondergemiddelde interesse voor alles wat niet met het tegenovergestelde geslacht te maken heeft.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven