Fitness Seller

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

Het is half 9!

Eerste kampvuur ashittttt..

• Topic Starter Topic Starter
Ohhh shitttt wat ik met die demi zou doen, wat een gigantisch aantrekkelijke meid zeg

Waarom je zonnebril ook daadwerkelijk gebruiken waarvoor hij dient???

zonnebril.png

Ik vind die demi nou helemaal niks.

Alleen die verleidster met dat rode haar vind ik best prima, verder zit er weer weinig voor mijn smaak tussen.

Alleen die verleidster met dat rode haar vind ik best prima, verder zit er weer weinig voor mijn smaak tussen.

Ik kijk het pauperprogramma niet i.v.m. niet te verkroppen plaatsvervangende schaamte en vanwege het feit dat zulke leeghoofden mij in de regel enorm irriteren :emo: #misantroopmuch

Dus ik moest de snol even googlen.. Nou ik zie ook niet echt wat hier nou aan uit elkaar te trekken valt.. Wat een laag make up en wat een ontevreden teringsmoel... Om nog te zwijgen over die enorme kaaklijn :roflol: Oja en die gitzwarte wenkbrauwen :haha: Nee dit is hem bij lange na niet hoor :emo:

demithumb-1.jpg

los van haar fysieke verschijning knap ik al ontzettend af op haar arrogante zelfingenomen houding, gadver.

Bij bepaalde mensen vind ik dat echt gruwelijk aantrekkelijk, zij is daar 1 van.

Heeft die Roger trouwens een beetje gyno?

Ik kijk het pauperprogramma niet i.v.m. niet te verkroppen plaatsvervangende schaamte en vanwege het feit dat zulke leeghoofden mij in de regel enorm irriteren :emo: #misantroopmuch

Dus ik moest de snol even googlen.. Nou ik zie ook niet echt wat hier nou aan uit elkaar te trekken valt.. Wat een laag make up en wat een ontevreden teringsmoel... Om nog te zwijgen over die enorme kaaklijn :roflol: Oja en die gitzwarte wenkbrauwen :haha: Nee dit is hem bij lange na niet hoor :emo:

demithumb-1.jpg

Je komt een beetje negatief over.
Wil je er over praten?

Ja die rooie is ook zeker niet verkeerd

Ik vind Kimberly en Armanda wel knappe meiden. De rest doet me niet zo veel eigenlijk.
Die Demi is écht te arrogant (En dus véél te onzeker).

Vind trouwens de Amerikaanse Temptation Island wel een leukere insteek op het concept hebben.

Kimberly is een beetje girl next door type... Vleesch nog visch, maar al een stuk authentieker en een veel betere uitstraling dan die snol van eerder.
Armanda ziet er een beetje goedkoop uit en lijkt rechtstreeks van het kamp te komen.

Hokjes op basis van foto's, 1 van mijn favoriete bezigheden :o

• Like
Waarderingen: mat
Kimberly is een beetje girl next door type... Vleesch nog visch, maar al een stuk authentieker en een veel betere uitstraling dan die snol van eerder.
Armanda ziet er een beetje goedkoop uit en lijkt rechtstreeks van het kamp te komen.

Hokjes op basis van foto's, 1 van mijn favoriete bezigheden :o

Beetje girl next door is wel het type waar ik op val, dus daarom gaat daar m'n voorkeur wel naar uit :')

Ja het gebrek aan inhoud bij die meiden is een beetje jammer, had leuker geweest als ze ook wat meiden met inhoud er tussen zouden stoppen.
Tattooages van mensen zegt ook al wel veel, kijk naar die Tisha bijvoorbeeld;

Unbreakable met een diamandje;
xlP2I8f.png

Blessed met een bloempje
hM4N17o.png

Als er iets is dat dat zegt is het;

giphy.gif

Daddy issues

Ik moet nog even wachten tot morgen gezien dan pas 'n vriendin kan waar ik het samen mee kijk.
Ben benieuwd. Moet de laatste 2 nog ff inhalen.

Terug
Naar boven