Jeroen1996
Cool Novice
- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuuuck, hier morgen pas dus even voorzichtig met spoilers aub.

Ohhh shitttt wat ik met die demi zou doen, wat een gigantisch aantrekkelijke meid zeg
Ik vind die demi nou helemaal niks.
Alleen die verleidster met dat rode haar vind ik best prima, verder zit er weer weinig voor mijn smaak tussen.
#misantroopmuch
Oja en die gitzwarte wenkbrauwen
Nee dit is hem bij lange na niet hoor 
Dit dacht ik dus ook, hoe arrogant kan je erbij lopen. Alles is zo fake bij haar..los van haar fysieke verschijning knap ik al ontzettend af op haar arrogante zelfingenomen houding, gadver.
Ik kijk het pauperprogramma niet i.v.m. niet te verkroppen plaatsvervangende schaamte en vanwege het feit dat zulke leeghoofden mij in de regel enorm irriteren#misantroopmuch
Dus ik moest de snol even googlen.. Nou ik zie ook niet echt wat hier nou aan uit elkaar te trekken valt.. Wat een laag make up en wat een ontevreden teringsmoel... Om nog te zwijgen over die enorme kaaklijnOja en die gitzwarte wenkbrauwen
Nee dit is hem bij lange na niet hoor
![]()
Ik vind die demi nou helemaal niks.
Alleen die verleidster met dat rode haar vind ik best prima, verder zit er weer weinig voor mijn smaak tussen.
Punjab heeft zeker gelijk over haar ontevreden smoel en arrogante uitstraling.Je komt een beetje negatief over.
Wil je er over praten?
Ja die rooie is ook zeker niet verkeerd
vind haar dan wel weer perfect passen bij sidneyDit dacht ik dus ook, hoe arrogant kan je erbij lopen. Alles is zo fake bij haar..

Kimberly is een beetje girl next door type... Vleesch nog visch, maar al een stuk authentieker en een veel betere uitstraling dan die snol van eerder.
Armanda ziet er een beetje goedkoop uit en lijkt rechtstreeks van het kamp te komen.
Hokjes op basis van foto's, 1 van mijn favoriete bezigheden![]()