AndroidHealthClinic

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn toch al beter dan vorig jaar.

Bij bepaalde mensen vind ik dat echt gruwelijk aantrekkelijk, zij is daar 1 van.

Heeft die Roger trouwens een beetje gyno?

Elk jaar zijn er een paar waar de gyno echt weer hilarisch is, Alex blijft de koning, die guy geeft zowat melk.

vind haar dan wel weer perfect passen bij sidney

Ook zo lekker onzeker die gozer.

Staat zichzelf een uur op te dutten elke keer, doet alsof het hem allemaal niks doet maar als er 1x voor de grap gezegd iets over een grote penis gezegd wordt gaat ie helemaal los.

Heb nog nooit iemand zo onzeker zien reageren over zijn penis :roflol:

Zie hier Alex de gyno koning.

763.jpg

10/10 programma! Ik vraag me altijd af, zijn er DBB'ers die mee doen aan dit soort programma's? Behoorlijk aantal buff dudes in Temptation Island of Ex on the Beach, dan zou je toch wel verwachten dat er ergens wel een DBB'er tussen zou zitten?

10/10 programma! Ik vraag me altijd af, zijn er DBB'ers die mee doen aan dit soort programma's? Behoorlijk aantal buff dudes in Temptation Island of Ex on the Beach, dan zou je toch wel verwachten dat er ergens wel een DBB'er tussen zou zitten?

Zijn wel kennissen van mij die mee hebben gedaan aan die programma's :p
Ik ben zelf ook wel eens benaderd voor betreffende programma's..

Zie hier Alex de gyno koning.

763.jpg

Deze pauper keer tegengekomen op Masters of Hardcore, vond dat ik te dichtbij em stond, kwam z'n posse homo's erom staan toen ik zei dat ie ook aan de kant kon gaan.
Wat een trieste figuren die denken dat ze alles zijn.

Snap ook niet dat een weldenkend mens dit soort trieste programma's volgt, alles is nep eraan.
Verleiders worden betaald per wip beurt, er wordt primetime seks geëxploiteerd op tv en iedereen vindt het prima..
De teloorgang van de Nederlandse jeugd die hier zich aan optrekt. En aftrekt.

Deze pauper keer tegengekomen op Masters of Hardcore, vond dat ik te dichtbij em stond, kwam z'n posse homo's erom staan toen ik zei dat ie ook aan de kant kon gaan.

Snap ook niet dat een weldenkend mens dit soort trieste programma's volgt, alles is nep eraan.
Verleiders worden betaald per wip beurt, er wordt primetime seks geëxploiteerd op tv en iedereen vindt het prima..

Toen ik zag dat 'alex' een reactie had gepost op mijn post over Alex en zijn gyno, had ik stiekem de hoop dat het 'de' alex was :roflol:

Ik denk niet dat het nep is trouwens.

Demi traint bij mijn gym LOL
:nowai:

Ik heb een spoileralert guys, maar ik denk dat ik wijs mijn mond houd voordat er mensen met popcorn beginnen te gooien :laugh:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb iemand op Facebook die met ex on the beach heeft meegedaan, volgens mij was hij hier vroeger ook actief (ben alleen de naam kwijt).

De mensen die ik ken die er aan meededen hebben zich niet anders voorgedaan dan ze werkelijk zijn.
Het is ook een beetje dubbel hé, kijk ex on the beach. Als iemand na 1 á 2 nachten al met iemand naar bed gaat zit iedereen al van 'Omg ze kennen elkaar pas net'
Nou sorry, ik heb wel eens het bed gedeeld met meiden die ik net een paar uur kende, en ik denk 95% van DBB (En NL) ook wel eens.

Maar ze kiezen vooral de typetjes uit, de meiden met daddy issues en de onzekere boys.
Bij Ex on the beach waren die gasten echt permanent over hun grote p**mel aan het praten, echt fucking vaag.

Zijn een beetje de vaste regels hé, des te stoerder zo'n guy zich voordoet, des de softer ze zijn.
Als iemand twintig keer moet zeggen dat hij zo succesvol is, dan is hij dat niet ;')

Geweldig dit topic, in!

Stel dat mee heeft gedaan woont hier op de campus. Die hebben het echt niet gefaked in ieder geval :o

Ik irriteer me mateloos aan Roger trouwens. Dat slappe gedoe de hele tijd. Is ook geen vermaak als iemand de hele dag naar z'n voeten kijkt en naar de binnenkant van z'n ogen. En Sydney is een behoorlijke irritante en onzekere vent, als ik zo vrij mag zijn.
De meiden van de stelletjes zijn best kalm dit jaar imo.

Geweldig dit topic, in!

Stel dat mee heeft gedaan woont hier op de campus. Die hebben het echt niet gefaked in ieder geval :o

Ik irriteer me mateloos aan Roger trouwens. Dat slappe gedoe de hele tijd. Is ook geen vermaak als iemand de hele dag naar z'n voeten kijkt en naar de binnenkant van z'n ogen. En Sydney is een behoorlijke irritante en onzekere vent, als ik zo vrij mag zijn.
De meiden van de stelletjes zijn best kalm dit jaar imo.
Dat laatste dacht ik ook & dat de mannen dat nu minder zijn.

De mensen die ik ken die er aan meededen hebben zich niet anders voorgedaan dan ze werkelijk zijn.
Het is ook een beetje dubbel hé, kijk ex on the beach. Als iemand na 1 á 2 nachten al met iemand naar bed gaat zit iedereen al van 'Omg ze kennen elkaar pas net'
Nou sorry, ik heb wel eens het bed gedeeld met meiden die ik net een paar uur kende, en ik denk 95% van DBB (En NL) ook wel eens.

Maar ze kiezen vooral de typetjes uit, de meiden met daddy issues en de onzekere boys.
Bij Ex on the beach waren die gasten echt permanent over hun grote p**mel aan het praten, echt fucking vaag.

Zijn een beetje de vaste regels hé, des te stoerder zo'n guy zich voordoet, des de softer ze zijn.
Als iemand twintig keer moet zeggen dat hij zo succesvol is, dan is hij dat niet ;')
95% is mong**l

ik ben dus niet de enige die het traag vind dit jaar.

maarja niet de vorige maar die daarvoor was ook traag toch? en toen kwamen die extra verleiders en ging het helemaal los.

Dat jullie naar dit achterlijke gedoe kijken zeg..

Debation Island heeft wel echt stukken er tussen zitten dat je stuk gaat:o

Terug
Naar boven