- Waardering
- 7.893
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Demi is degene die discrimineert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch vind ik Demi wel het type voor 'zwarte jongens'Sinds wanneer is sexuele voorkeur racisme of discrimatie?
Ik vind Demo wel het type voor The NoviceToch vind ik Demi wel het type voor 'zwarte jongens'
Sinds wanneer is sexuele voorkeur racisme of discrimatie?
"'Waar gaat die Congolees zich ineens mee bemoeien?"
In de laatste aflevering (op videoland) wordt het pas echt stuitend!Die Laura is verschrikkelijk. Onzeker, doet niet mee met de groep. Snap echt niet wat zij daar doet. Heeft ook geen karakter dus zal niks overhouden aan temptation behalve dat iedereen haar een halve tamme vindt

Hij was gewoon op zijn (kleine) pikkie getrapt"'Waar gaat die Congolees zich ineens mee bemoeien?" en nog een keer iets waar ik dat toch wel die kant op vind neigen. Misschien niet heel letterlijk nee
Het 'probleem' is een beetje dat als je zo'n jongen die in een dronken bij iets zoiets zegt een racist gaat noemen, dat het woord zijn waarde verliest.
'Echt' racisme vind ik wel iets wat serieus genomen zou moeten worden en iemand die daadwerkelijk een 'echte' racist is zou ik geen platform van een TV progamma willen geven.
Dat is toch gewoon een correct benaming voor iemand uit de Congo?
Zal wel aan mij liggen maar ik vond het niet overkomen alsof hij er iets racistisch van wilde maken?
Dat woord heeft al lang zijn waarde verloren en wordt te pas en te onpas gebruikt. Kan het daarom al niet meer serieus nemen. Die Congolees, die Italiaan, die Belg....o ja Congolees is natuurlijk getint! Ja nee dat kan niet!
maar roger komt wel lekker losIn de laatste aflevering (op videoland) wordt het pas echt stuitend!![]()

Nope..en de aflevering erna wederom niet..