MuscleMeat

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

Sinds wanneer is sexuele voorkeur racisme of discrimatie?

Waarschijnlijk bedoelde hij het niet zo maar op mij kwam het een beetje over van; ‘ja demi houdt ook niet van zwarte jongens’ als in ik (syndey ook niet)

Die Laura is verschrikkelijk. Onzeker, doet niet mee met de groep. Snap echt niet wat zij daar doet. Heeft ook geen karakter dus zal niks overhouden aan temptation behalve dat iedereen haar een halve tamme vindt
In de laatste aflevering (op videoland) wordt het pas echt stuitend!:huilen:

Het 'probleem' is een beetje dat als je zo'n jongen die in een dronken bij iets zoiets zegt een racist gaat noemen, dat het woord zijn waarde verliest.

'Echt' racisme vind ik wel iets wat serieus genomen zou moeten worden en iemand die daadwerkelijk een 'echte' racist is zou ik geen platform van een TV progamma willen geven.

Het 'probleem' is een beetje dat als je zo'n jongen die in een dronken bij iets zoiets zegt een racist gaat noemen, dat het woord zijn waarde verliest.

'Echt' racisme vind ik wel iets wat serieus genomen zou moeten worden en iemand die daadwerkelijk een 'echte' racist is zou ik geen platform van een TV progamma willen geven.

Dat woord heeft al lang zijn waarde verloren en wordt te pas en te onpas gebruikt. Kan het daarom al niet meer serieus nemen. Die Congolees, die Italiaan, die Belg....o ja Congolees is natuurlijk getint! Ja nee dat kan niet!

Dat is toch gewoon een correct benaming voor iemand uit de Congo?

Zal wel aan mij liggen maar ik vond het niet overkomen alsof hij er iets racistisch van wilde maken?

Dat woord heeft al lang zijn waarde verloren en wordt te pas en te onpas gebruikt. Kan het daarom al niet meer serieus nemen. Die Congolees, die Italiaan, die Belg....o ja Congolees is natuurlijk getint! Ja nee dat kan niet!

Dat begrijp ik wel ja. Was vooral de context waarbij dat zo op me over kwam. Denigrerend is bij nader inzien een betere benaming...

Gaat weer helemaal nergens over.

Mag volgende week wel wat gaan gebeuren anders denk ik dat mensen gaan afhaken.

Wat een belachelijk programma eigenlijk, die Rick en die andere trut ook de heletijd aan het stoken tijdens dat kampvuur. Laat ze gewoon een knetterleip stel meedoen en niet van die saaie kutten als roger en laura. Die Morgan kijkt ook uit zn ogen alsof die niet spoort, die jonge vertrouw ik echt niet.

• Topic Starter Topic Starter
Niets om naar uit te kijken morgen dus.

Wederom niets aan. :yawn:

Terug
Naar boven