AndroidHealthClinic

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

Heb hem nog niet gezien maar begrijp van mijn vriendin dat Sidney nu maar Hikkie aan het versieren was?

'Ik heb mijn eigen neus betaald'

:roflol:

Hoe moet je leven gaan voor je die zin uit spreekt.

Wat een pannekoek joh, hoe the f kan je samen zijn met zo 1? :o

pannekoek.png

iedereen inclusief ikzelf: saai.

@Kakelkipje : wat zou het leuk zijn als iedereen er een keer goed doorheen zou komen!

:roflol:

Ik heb dit programma nooit gekeken, maar door alle commotie omtrent die show ben ik dit jaar voor het eerst gaan kijken. Wat een saaie ellende man, er gebeurt echt helemaal niets.

Ik erger me, net als de rest, verschrikkelijk aan die Laura. Die verdient het echt om door een flinke pik geswaffeld te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dit programma nooit gekeken, maar door alle commotie omtrent die show ben ik dit jaar voor het eerst gaan kijken. Wat een saaie ellende man, er gebeurt echt helemaal niets.

Ik erger me, net als de rest, verschrikkelijk aan die Laura. Die verdient het echt om door een flinke pik geswaffeld te worden.
Je hebt echt het slechtste jaar ooit uitgekozen.

Gvd deze temptation talk was leuker dan het programma zelf :roflol:

Die Dennis en Alex samen.

Debation Island is interessanter

:sad: wat een droevenis..ik denk oprecht dat er niks gaat gebeuren. Hooguit wat ruzie aan het eind door lelijke uitspraken..

Uitspraken zo lelijk als Laura!

:sad: wat een droevenis..ik denk oprecht dat er niks gaat gebeuren. Hooguit wat ruzie aan het eind door lelijke uitspraken..

Uitspraken zo lelijk als Laura!

Laura en Roger zijn uit elkaar. Wat een idiote zijn dat allebei een bord voor de kop niet normaal

het spannendste is dus blijkbaar het knipwerk van de regie om te stoken.. :p

Terug
Naar boven