XXL Nutrition

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

• Topic Starter Topic Starter
Sidney redt de show.

Marvinnen was leuker.

Nog even de laatste paar episodes nog overbruggen met creatief camerawerk om de vrije val van de kijkcijfers nog een beetje te beperken denkt de filmcrew

- Mooiste om te zien vind ik persoonlijk de onzekerheid die toeslaat bij de verleidstervrouwen omdat er ze geen aandacht krijgen terwijl ze in hun lingerie de gehele tijd lopen te pareren
- kort opgevolgd door die Gaetan, die zoiets heeft van
tenor.gif
[/img]

en het gezaag van Rodanya niet meer kan aanhoren en zijn rol als verleider volledig verlaat.

Persoonlijk zie ik de parallel wel met jaren geleden, toen DBB voor de tweede keer keer het ellegirl forum probeerde te bomben. en totaal vruchteloze poging toen en zo ook de keren erna, maar iedereen moest wel de grootste verhalen afsteken hier op DBB posten om de e-penis te vergroten. Good ol days.

Laatst bewerkt:
die Hikki voelt zich nu ook helemaal kut, maar omdat die 3 andere mannen 0 interesse hebben in de vrouwen storten ze zich vol op het troosten van hem.

vroeger gingen ze dan meteen naar een van die vrouwen en dan slaan ze toe.

Sidney :roflol:

vind debation een stuk vermakelijker dan het echte programma dit seizoen :o. Zeker het tweede stuk van onderstaande was leuk.

Die rodanya weet ook niet wat ze wil. Man man man.

Zo moeten ze het maar doen denk:

Ik merk dat iedereen nog een beetje moet bijkomen van gisteren...

Ik start wel: wauw, die Sidney.
Wat een figuur is dat zeg.

(die vrouwen zijn wel echt slangen imo)

Sydney maakte de laatste aflevering (op videoland)..of met ik zeggen Sydney sloopte...

saaie boel was het weer.....

• Topic Starter Topic Starter
Syndey lijkt me wel een leuke gozer trouwens om een keer mee te gaan stappen, herken mezelf wel een beetje in hem met geen rem hebben (drank, drugs wss ook). Verder lijkt het me echt dat Demi hem erg goed onder de duim heeft.

Die Morgan weet volgens mij donders goed wat Rodanya bedoelt en kan zich goed anders voordoen dan dat hij is. Aan die Rodanya te horen is het echt zn jaloers bazig type die alles controleert en ik geloof haar wel.

Die jaimy trouwens wat een stakker :emo:

Terug
Naar boven