MuscleMeat

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

Bezoekers in dit topic

Serieus? Man man man
Roken sws drinken kan ik me niet 100% herinneren dat ik haar heb zien doen.

Wat een figuur man zwanger en dan meedoen aan zn programma. Ze leek me nog wel een meid met verstand zo naast die andere 3...
 
Roken sws drinken kan ik me niet 100% herinneren dat ik haar heb zien doen.

Wat een figuur man zwanger en dan meedoen aan zn programma. Ze leek me nog wel een meid met verstand zo naast die andere 3...
Aandachtsstunt denk ik, maar wat voor aandacht :o
 
Roken sws drinken kan ik me niet 100% herinneren dat ik haar heb zien doen.

Wat een figuur man zwanger en dan meedoen aan zn programma. Ze leek me nog wel een meid met verstand zo naast die andere 3...

Kan me volledig in je reactie vinden. Een aantal waren op de hoogte van haar zwangerschap. Zij schonken stiekem alcoholvrije drankjes in. Roken deed ze omdat het anders opviel... ze rookte immers altijd als ze een borrel dronk. Pffff hoe achterlijk (en egoïstisch t.o.v. Je baby)?!

Btw. Roken hoeft geen gevolgen te hebben.
 
Waar lees je dat? En omdat jet anders opviel naar wie? Ze zat daar toch met allemaal onbekenden?

Neee roken hoeft geen gevolgen te hebben, maar toch moet je dat risico niet willen nemen voor je kind.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Waar lees je dat? En omdat jet anders opviel naar wie? Ze zat daar toch met allemaal onbekenden?

Neee roken hoeft geen gevolgen te hebben, maar toch moet je dat risico niet willen nemen voor je kind.

Oké, ik ga nu iets vertellen wat ik nog nooit iemand verteld heb omdat het kansloos is en ik me er voor schaam: ik heb temptation gossip gekeken (Videoland). Zondagochtend, kater...
 
Oké, ik ga nu iets vertellen wat ik nog nooit iemand verteld heb omdat het kansloos is en ik me er voor schaam: ik heb temptation gossip gekeken (Videoland). Zondagochtend, kater...
Dat is idd best kansloos.

3 zware workouts en je zonden zijn vergeven.
 
Mensen die nog TI VIP’s kijken? Wat is die orpheo een koekebakker dan :emo:
 
Haha ja het is een gevalletje apart. Ook dat verhaal met dat klaarkomen van de man in een vrouw:roflol:
 
Ik lig telkens dubbel om die gast. Er komt echt louter stront uit zijn mond. Een koekenbakker vind ik nog aardig zacht uitgedrukt, eerlijk gezegd. Je kan je oprecht afvragen of hij eten kan omzetten in poep.
 
Ik lig telkens dubbel om die gast. Er komt echt louter stront uit zijn mond. Een koekenbakker vind ik nog aardig zacht uitgedrukt, eerlijk gezegd. Je kan je oprecht afvragen of hij eten kan omzetten in poep.

Wat zei hij nou, ik waardeer het als een vrouw zich openstelt door middel van koken? Oreo is nog erger dan Thomas zonder Schouders.
 
Een van die gastjes trainde in mijn vorige gym. Nooit gedacht dat daar een verleider achter schuilde.

En die homo van de vorige seizoen die achter die lelijke trol aan zat heeft daarna nog een tijdje het nichtje van mijn vriendin gewiept :roflol:
 
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven