- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
begrijpend lezen? waar zie jij bang staan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
begrijpend lezen? waar zie jij bang staan?
Haha mensen “die een kogel door je kop schieten” die zien er wat mij betreft toch iets anders uit

Hij zou wel uit het gooi komen ofzoHaha mensen “die een kogel door je kop schieten” die zien er wat mij betreft toch iets anders uit![]()

Tijdens de purge van 2025 gaan alle voormalige deelnemers er als eerste aan.
Ze zouden mij niet selecteren.
Maar goed ook

Daar hebben de Nederlanders meestal wel een patent op.Ik stoor me er nu al aan hoe vaak die Belgen er Engelse termen doorheen gooien en vervolgens totaal verkracht uitspreken.
Daar hebben de Nederlanders meestal wel een patent op.
(Hier wordt het vandaag pas uitgezonden)
Belgen kunnen het tenminste uitspreken, een Nederlander die Engels wilt praten is doorgaans gewoonweg hilarischOp Engelse termen?
Dat doen naar mijn mening Belgen echt veeeeeeeeel vaker hoor...

Belgen kunnen het tenminste uitspreken, een Nederlander die Engels wilt praten is doorgaans gewoonweg hilarisch![]()
Inderdaad algemeen geweten dat Hollanders geen goede Engelse uitspraak hebben, dan krijg je van dat Matroesjka's Engels.Belgen kunnen het tenminste uitspreken, een Nederlander die Engels wilt praten is doorgaans gewoonweg hilarisch![]()