MuscleMeat

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd morgen :popcorn:

Nou dames en heren. Zeg het maar, jullie klachten, gezeur, gekreun over dit programma. Laten we hier lekker even discussiëren on onze leedvermaak met elkaar delen. Vanavond ga ik aflevering 1 kijken. Maar er is 1 ding wat ik niet begrijp. De zogenaamde VIPS, moet je dat nou echt VIPS noemen. Vorig jaar Donny Roelvink dacht ik oké fair enough, maar die fabrizio & co vind ik echt onzin. 1 keer op TV geweest en gelijk een VIP. Vroeger ben ik ook met een interview op TV geweest i.v.m. voetbal, ben ik nu ook een VIP?

Ik ben al 3x op tv geweest en geen invite gehad, schandalig!

Die Damian he, die is gewoon een aantal jaren van de buis geweest met zn vorige Oh Oh ...... Hij wil gewoon weer een beetje aandacht. Die Fabrizio is echt gewoon fucking dom. Hij heeft samen met Pommeline een tattoobedrijf, als hij of zij de mist in gaat moeten ze die randzaken weer oplossen. Dit allemaal is gewoon een schreeuw om aandacht, roem > meer klanten. Ik denk ook maar dat ik me ga aanmelden bij 1 of andere random programma en dan pas een bedrijfje starten. Hmm :thumb:

Die Damian he, die is gewoon een aantal jaren van de buis geweest met zn vorige Oh Oh ...... Hij wil gewoon weer een beetje aandacht. Die Fabrizio is echt gewoon fucking dom. Hij heeft samen met Pommeline een tattoobedrijf, als hij of zij de mist in gaat moeten ze die randzaken weer oplossen. Dit allemaal is gewoon een schreeuw om aandacht, roem > meer klanten. Ik denk ook maar dat ik me ga aanmelden bij 1 of andere random programma en dan pas een bedrijfje starten. Hmm :thumb:
Pommeline heeft ondertussen haar tattoo van Fabrizio laten laseren...

Ik vind één keer per jaar de gewone editie meer dan genoeg

Waarom uberhaubt VIP?
Wat maakt deze mensen belangrijk?

Ze voegen toch niks toe aan de samenleving.
Zijn een groep mensen die een act opvoeren voor leedvermaak.
Gefaciliteerde prostitutie.

Zet gewoon de hele groep lekker bij elkaar.
Niet de koppels loshalen van elkaar. 5 koppels, 30 verleiders. In 1 grote mansion. En los gaan

Waarom uberhaubt VIP?
Wat maakt deze mensen belangrijk?

Ze voegen toch niks toe aan de samenleving.
Zijn een groep mensen die een act opvoeren voor leedvermaak.
Gefaciliteerde prostitutie.

Zet gewoon de hele groep lekker bij elkaar.
Niet de koppels loshalen van elkaar. 5 koppels, 30 verleiders. In 1 grote mansion. En los gaan

Hahah en wanneer er dan een kerel even met een vrouwtje gaat praten gaat het al los. Alleen dan gaat het gewoon minder snel mis mits ze regeltjes treffen van je mag eigenlijk niet bij je vriendin komen of iets dergelijks.

Gewoon lekker alles bij elkaar.

Als je de schaamte voorbij bent dat je seks kan hebben voor tv-kijkend Nederland, en je weet dat je meid alles te zien krijgt, dan hebben die mensen ook wel het motoriek om te knallen waar de vriendin bij is

Is dit dat ze celebs bloot daten? Zoals Jeroen Post met zn blote pik?

Is dit dat ze celebs bloot daten? Zoals Jeroen Post met zn blote pik?
Nope, zijn koppels die uit elkaar worden gehaald en bij verleiders neer worden gezet voor 14 dagen. Ondertussen lekker kampvuurtjes waar ze beelden van elkaar krijgen te zien en uiteindelijk wordt altijd een drama:D. Behalve dan de vorige normale editie

Klinkt als de hel. Net als naar die smerige pik van Post te kijken.

dat is Adam zoekt Eva VIP volgens mij

Nog mensen die ook temptation IJsland VIP’s kijken? Wat meesterlijk in elkaar gezet dat stuk van die Thomas hahaha

Hoe kan je meedoen met zn programma als je weet dat je zo jaloers bent :emo:

Nog mensen die ook temptation IJsland VIP’s kijken? Wat meesterlijk in elkaar gezet dat stuk van die Thomas hahaha

Hoe kan je meedoen met zn programma als je weet dat je zo jaloers bent :emo:

Jep gister afl 4 gekeken. Man man ik ga echt stuk van die kerels. Die zijn totaaal 0,0 met de eigen vrouw bezig.

Wtf die shannah, is zwanger en doet mee met temptation island vips. Rookt en drinkt (?) ook gewoon.

Nu al medelijden met haar kind :o

Terug
Naar boven