XXL Nutrition

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ze net gezien en ben er vrij zeker van dat er hartjes gebroken gaan worden :roflol:

Ook mooiere vrijgezelle chicks dit jaar.

Vind de mannen niet veel aan. Vorig jaar ook niet. Matige fysieken en van die gladde jongens en niet al te snugger.

Schijnbaar worden ze na afloop van het programma ook geboekt voor feestjes voornamelijk in België. Degene die zich het meest als sl*t heeft gedragen wordt vaak het meeste geboekt.

Ik aan Marvin, wat een knuppel was dat ook :roflol:
Het is door Marvin dat ik in @Skatermarvin 's log ben beginnen posten, iets in de trant van; sinds temptation island zal Marvinnen niet meer hetzelfde zijn, oid :P
:heart:

Marvin was de held:roflol: van Temptation...

Moet ik zeggen dat Kevin daar nu wel een puntje aan kan zuigen, met zijn 5 keer vreemdgaan in een jaar en tegen zijn vriendin zeggen dat ze niets meer heeft als ze bij hem weg gaat. Lekker destructieve relatie:roflol:.

De Mehzdi ofzo is de nieuwe Haroon..lekker minne hond en alles buiten de camera's:o.

Ik vind persoonlijk ondanks haar naam Zwanetta wel aantrekkelijk om te zien. De rest doet me niet zoveel.

Bij de mannen zitten een aantal flinke viezeriken (die met dat kruisje in zijn oor ook echt, HOE is hij door de selectie gekomen???) en wat AAS gebruikers die flink het stigma bevestigen..

Vooral die n*ger met zijn: "Ik ben B.G"...

Zullen we eens kijken of hij nog zo B.G is in zijn nakuur..:windup:

:heart:

Marvin was de held:roflol: van Temptation...

Moet ik zeggen dat Kevin daar nu wel een puntje aan kan zuigen, met zijn 5 keer vreemdgaan in een jaar en tegen zijn vriendin zeggen dat ze niets meer heeft als ze bij hem weg gaat. Lekker destructieve relatie:roflol:.

De Mehzdi ofzo is de nieuwe Haroon..lekker minne hond en alles buiten de camera's:o.

Ik vind persoonlijk ondanks haar naam Zwanetta wel aantrekkelijk om te zien. De rest doet me niet zoveel.

Bij de mannen zitten een aantal flinke viezeriken (die met dat kruisje in zijn oor ook echt, HOE is hij door de selectie gekomen???) en wat AAS gebruikers die flink het stigma bevestigen..

Vooral die n*ger met zijn: "Ik ben B.G"...

Zullen we eens kijken of hij nog zo B.G is in zijn nakuur..:windup:

Hahaha minne hond oh ga stuk om deze

Schijnbaar worden ze na afloop van het programma ook geboekt voor feestjes voornamelijk in België. Degene die zich het meest als sl*t heeft gedragen wordt vaak het meeste geboekt.
Jup, vorige editie vroegen ze €400 pp om even langs te komen in een club oid. Ging uiteraard maar een gedeelte naar hen zelf

Jup, vorige editie vroegen ze €400 pp om even langs te komen in een club oid. Ging uiteraard maar een gedeelte naar hen zelf
Toch een aardige vergoeding om even gewoon op te dagen en te glimlachen, er zijn artiesten die voor minder komen optreden.

Zwanetta is Nice kwa looks..maar kwa karakter een dikke afknapper...de rest....zitten een paar mooie billen bij maar het complete plaatje ontbreekt imo.

Terug
Naar boven