Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
85 a 90 procent is in scène gezet , de koppels zijn vaak geen echte koppels en worden maanden voor opnames aan elkaar voorgesteld.
Vervolgens wordt geacht dat ze mediastilte houden en alle profielen verwijderen of dichtzitten.
E verleiders zijn gecast , zo is bijv zwanetta prof danseres en speelt oa in de videoclip van famkelouise ( of hoe ze dan ook heet ) ,
Tyrielly / tireilie is model en verhuurt zichzelf en heeft afgelopen seizoen meegedaan aan “ de slechtste chauffeur van nl “ ..
Leuk leedvermaak maar niets echts
dat de verleiders allemaal van castingbureaus afkomen is een feit,
de koppels faken lijkt me tricky in verband met zijn of haar omgeving die dit aan de grote klok
gaat hangen en dan is het programma ten dode opgeschreven
ik geloof wel dat 99% van wat aan tv programma's mee doet allemaal van castingbureaus vandaan komt
in mijn ogen zijn dit de talentloze stumpers die hopen op wat bekendheid ,
in Amerika zijn dit degene die maar wat al te graag aan Weinsteins piemol lurken
als je een "model" bent en je doet mee aan de slechtste chauffeur van Nederland voor wat meer exposure is het misschien wel een goed idee om een ander
vak te kiezen dan model
, jezelf laten uitwonen door Sjors in een productie van KimHolland is dan een meer realistischer en bereikbaarder doel
Laatst bewerkt: