AndroidHealthClinic

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

85 a 90 procent is in scène gezet , de koppels zijn vaak geen echte koppels en worden maanden voor opnames aan elkaar voorgesteld.
Vervolgens wordt geacht dat ze mediastilte houden en alle profielen verwijderen of dichtzitten.

E verleiders zijn gecast , zo is bijv zwanetta prof danseres en speelt oa in de videoclip van famkelouise ( of hoe ze dan ook heet ) ,
Tyrielly / tireilie is model en verhuurt zichzelf en heeft afgelopen seizoen meegedaan aan “ de slechtste chauffeur van nl “ ..

Leuk leedvermaak maar niets echts

dat de verleiders allemaal van castingbureaus afkomen is een feit,

de koppels faken lijkt me tricky in verband met zijn of haar omgeving die dit aan de grote klok

gaat hangen en dan is het programma ten dode opgeschreven

ik geloof wel dat 99% van wat aan tv programma's mee doet allemaal van castingbureaus vandaan komt

in mijn ogen zijn dit de talentloze stumpers die hopen op wat bekendheid ,

in Amerika zijn dit degene die maar wat al te graag aan Weinsteins piemol lurken

als je een "model" bent en je doet mee aan de slechtste chauffeur van Nederland voor wat meer exposure is het misschien wel een goed idee om een ander

vak te kiezen dan model :roflol:, jezelf laten uitwonen door Sjors in een productie van Kim

Holland is dan een meer realistischer en bereikbaarder doel

Laatst bewerkt:
Koppels zijn niet fake! Ken toevallig iemand die benaderd is hiervoor en daadwerkelijk een koppel is.

Uiteraard casten ze dit in zekere zin wel. Je zult flink door de screening gehaald worden en er pas door komen wanneer je relatie al op springen staat, of dat er 1 van de twee al 7x vreemdgegaan is..

En wie weet kiezen ze wel van die open relatie koppels..?

Het feit blijft dat het vermakelijk is om naar te kijken..:woot:

Koppels zijn niet fake! Ken toevallig iemand die benaderd is hiervoor en daadwerkelijk een koppel is.

Uiteraard casten ze dit in zekere zin wel. Je zult flink door de screening gehaald worden en er pas door komen wanneer je relatie al op springen staat, of dat er 1 van de twee al 7x vreemdgegaan is..

En wie weet kiezen ze wel van die open relatie koppels..?

Het feit blijft dat het vermakelijk is om naar te kijken..:woot:
vergeet niet het maximum iq van 65

Ik mag er graag naar kijken :D

Bedrog op Temptation Island? Verleidster al jaren bevriend met koppel
Spanning en sensatie liggen op de loer op het broeierig hete strand van Temptation Island. Maar achter de schermen zijn bedrog en misleiding blijkbaar troef, want heel wat kijkers stellen zich vragen bij een foto die verleidster Yana Daems (23) via Instagram Stories heeft gedeeld.

Daarop zijn zij en Megan, die haar ultieme relatietest met Kevin aangaat, namelijk vrolijk samen te zien. Het was echter niet de foto die de wenkbrauwen deed fronsen, maar wel het bijschrift. ,,Al drie jaar bevriend, en de teller loopt verder'', schreef Yana opmerkelijk genoeg.

De reacties op sociale media lieten niet lang op zich wachten. Van 'Het zijn allemaal acteurs die meedoen!' tot 'Ik geloof er niets van. Ze zijn duidelijk gecast' en 'alles is toch in scène gezet'. Dat veel kijkers er nu van uitgaan dat Yana en Megan hun hele Temptation-tijd lang flink hebben geacteerd, is dus een understatement.

Eigen vrienden verleiden
Wij zijn inderdaad al jaar en dag vrienden

Yana Daems (23), verleidster Temptation Island
De situatie is op z'n minst eigenaardig te noemen. Yana verbleef in Thailand immers in hetzelfde resort als Kevin en moest dus samenwonen met de partner van haar beste vriendin. Het was bovendien Yana's opdracht om de mannen te verleiden en dus ook haar pijlen op Kevin te richten.

Wanneer we Yana zelf om tekst en uitleg vragen, geeft ze haar vriendschap met Megan meteen toe. ,,Wij zijn inderdaad al jaar en dag vrienden'', zegt ze. ,,Wij wonen allebei in Oostende, ik ken haar ouders heel goed en mijn oma kent Megan goed. Ze logeert zelfs vaak bij mij. En op de dag voor het vertrek naar Thailand, heb ik Megan haar nagels nog verzorgd.'' Opvallend genoeg zijn niet enkel Yana en Megan goede vrienden, maar kent Yana ook Kevin al verschillende jaren. ,,Al sinds mijn vijftiende, nog iets langer dan ik Megan ken'', zegt ze.

Ergens wist ik dat het allemaal doorgestoken kaart is. Toch jammer

Nou nou wie had oooooit kunnen denken dat het doorgestoken kaart is voor de kijkcijfers :DEn nu is iedereen ontgoocheld boehoehoe :D

Ik heb weer de samenvatting in de krant gelezen. Ik ben nog steeds mee en kon gisterenavond iets nuttig doen!

Maakt het uit dat die mensen elkaar kennen? Zijn stom genoeg om elkaar toch wel te verleiden

Is die Tim 12 of zo?

Terug
Naar boven