AndroidHealthClinic

Sticky [Centraal] Veelgestelde Vragen Topic Voor Beginners

Wat weegt een EZ curl bar? En wat t.o.v. van een olympic bar (voor bankdrukken).
Want die krijg ik namelijk (nog) niet goed opgetild en wil eerst mijn techniek testen, maar hoe gebruik je de EZ curl bar (dus die kortere lichtere W stang, toch?).

Heel nuttig allemaal om te lezen :D

Bedankt! Als je op het forum voor de eerste paar keer komt wordt je overvallen door informatie, dit is een goede start.

nice

Goede info! bedankt door de samenvatting.

En toch heb ik het net gedaan :) Als je een echte leek bent zoals ik is alle info goud waard

ik ben beginner en heb dit stukje tekst en een deel andere topics van T gelezen, mooi beschreven artikels :)

grappig ik registreer mij omdat ik een hoop vragen heb, krijg een mail van de Administrator die mij naar deze Faq doorstuurt. Faq door gelezen, tja nu is alles beantwoord.
wat doe ik hier nu nog LOL

fantastische faq ;)

• Topic Starter Topic Starter
Goed om te horen, maar geloof me je kan hier blijven leren, doe ik ook nog bijna elke dag! :)

Nu weet ik wat bodybuilding is!

Bedankt voor deze goede informatie. :thumbs:

Nu weet ik wat mij allemaal nog staat te wachten als ik aan bodyduilding wil gaan doen. :zweet:

Ik werd hierheen gestuurd via een bericht van de admin, dank je wel. Het is een hoop informatie en het meeste zal ik nog op me in moeten laten werken.. Heb wel een paar vragen.

"15. Hoe vaak moet ik trainen?
Alles hangt af van het herstel van de spieren; zolang een spier niet herstelt is kan ze niet groeien. Als je dus een spier gaat trainen die nog geen herstel (laat staan groei) heeft gehad, dan riskeer je deze af te breken in plaats van op te bouwen.
"

Hoe weet je wanneer de spier onvoldoende herstel heeft gehad? Is er ergens aan te merken dat je spieren aan het afbreken bent?

"18. Wat kan ik het beste eten?
Goede eiwitbronnen zijn o.a. vis, gevogelte en steak *. Maar ook eieren en zuivel ** zijn prima en waarschijnlijk wat goedkoper te krijgen. Met eiwitten heb je dus de bouwstenen voor je spieren binnen. Maar nu heb je nog geen echte energiebron.
"

Dit begrijp ik nog niet zo goed, wil iemand dit toelichten?

goeienmiddag ik een beginner :P heb het gelezen en doe me best alles te begrijpen ben alleen nie zo slim k weet bijvoorbeeld nie wat alle oefeningen zijn en wil dat wel graag weten kan ik dat nog ergens anders opzoeken en als ik dat dan heb gevonden hoe moet ik dat dan trainen 3x set van 10 steeds zwaarder en moet ik ook gelijk beginnen met een voeding waardoor ik aan de 4000 calorieen kom k heb nu al wel voeding suplementen omdat ik dacht als ik die neem naast mijn normale voeding dat ik wel voldoende binnen zou krijgen heb verder ook niet echt informatie ingewonnen over hoe en wat maar merk wel sinds ik ben begonnen met trainen dat ik lekkerder in men vel zit en wil er dan ook mee doorgaan en het zou dan wel leuk zijn om resultaten te kunnen behalen ik verwacht niet dat ik gelijk breed groot word maar zou wel graag willen merken dat ik zwaarder kan trainen hoe moet ik dit doen heeft iemand hier een antwoord op voor me hoop dat k niemand tot last ben met men zee aan vragen

greetz bryan

ik ben beginner, En ik heb hier heel veel aan!!! dankje, top :D

goede tekst

Dit scheelt weer. Hoef ik geen boek aan te schaffen. Ga hier zeker mee aan de slag. Thnx

Is ketose i.c.m. cardio (om de dag 45 min. crosstrainen met een hartslag onder 140 ivm spierverlies) een goed idee als je gewicht verder al prima is? Ik ben namelijk 1.70m en weeg 64 kilo, maar heb wel een VP van 25-28%...

Is ketose i.c.m. cardio (om de dag 45 min. crosstrainen met een hartslag onder 140 ivm spierverlies) een goed idee als je gewicht verder al prima is? Ik ben namelijk 1.70m en weeg 64 kilo, maar heb wel een VP van 25-28%...

Zowel ketose als low intensity cardio zijn overbodig om af te vallen. Niet dat het niet kan, maar het heeft ook nadelen en als het niet nodig is kan je het dus beter niet doen.

Je hoeft geen extreem low carb dieet te doen om af te vallen, het volstaat om de koolhydraten enigszins te verlagen en je kcal verbruik te verhogen. Cardio mag kort en krachtig zijn, juist langdurige sessies zijn voor je spiermassa minder goed. Alles draait rond kcal.

Meer in detail gaan kunnen we niet in dit topic, kan je best in een apart topic in de juiste sectie je verdere vragen stellen. Geef dan voldoende info over jezelf.

stanazolol of oxymethalone

Beste

ik ben bezig met een kuur van een 12 tal weken met deca en sust normaal bij mijn laatse 2 deken zou ik stanazolol erbij nemen maar iemand in de fitnis zegt me dat ik beter oxymethalone zou nemen.
maar ik wil er niet uitzien als ne stier die helemaal opgezwollen is maar gewoon schoon ams je begrijpt wat ik bedoel hoe zouden jullie het aanpakken grtz

Gelieve een nieuw topic te openen in de AAS sectie voor deze vragen. Lees daar wel eerst de stickies.

Heb geprobeerd om het zo kort mogelijk te houden, op zich is het nog wel leesbaar denk ik. Men krijgt hier basis info op een schoteltje aangereikt, als een beginner de moeite niet neemt om dit te lezen dan moet ie maar verder zoeken ;)

Ik ben een beginner en ik heb het helemaal gelezen. vind het goed geschreven en het zorgt ervoor dat je je focused op de juiste dingen. Super:cool:

Terug
Naar boven