Fitness Seller

Champ trainings log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Herstel is verbluffend, door massage en rekken en koelen is de bewegings uitslag zonder pijn al 50% meer.. gelukkig optijd gestopt dus..

19-09-2003

SQ
8xstang
5x100kg
3x140kg
3x180kg
3x220kg
3x260kg

DL
5x140kg
3x200kg
3x230kg
3x260kg

backextension 1x25
crunch 1x35

stretchen

ben tevreden!

Die deadlift is dat zonder pakske. Zo ja hef jij dus wel 290 op wedstrijd geloof me!!

vanaf 230 met pak voor DL squat vanaf 260 met pak.. tnx voor de motivatie

training van vandaag..

BP
8x50kg
5x100kg
3x120kg
2x150kg
1x170kg
1x175kg
1x180kg

alles Raw...

Cablecross
2x8x40kg
Incline cable
2x8x40kg
Dumbbell press
8x42kg

that the whole training..

geen bij oef gedaan.. normaal zou ik schouders en tri's pakken! Maar ik wil me deze laatste twee weken helemaal focussen op de wedstrijd!
Wil nu ook maar 1 keer borst trainen, omdat ik toch hier en daar wat pijntjes heb..

11 okt dus me wedstrijd.. deze laatste 2 weken zal ik jullie op de hoogte houden van mijn wedstrijd voorbereiding in ruil voor jullie motivatie..

Het geestelijk aspect vind ik heel belangrijk in PL en daarom moet ik helemaal leeg zijn geestelijk en vol motivatie! ik wil de heledag alleen maar denken en dromen van mijn nieuwe record!!!!

200+ is het doel en die + staat voor 5kg ;)

Alvast succes ermee!

Ben aan het werk en kan alleen maar denken aan de training van vanavond...

Wil vanavond enkele gaan draaien!

270 ga ik zeker doen, maar eigenlijk heb ik in mijn achterhoofd 280...... zal ik het doen? zal het me lukken??

hahaha dat is de vraag.. wat denken jullie! ik zeg het vanavond ;)

Champ zei:
Ben aan het werk en kan alleen maar denken aan de training van vanavond...

Wil vanavond enkele gaan draaien!

270 ga ik zeker doen, maar eigenlijk heb ik in mijn achterhoofd 280...... zal ik het doen? zal het me lukken??

hahaha dat is de vraag.. wat denken jullie! ik zeg het vanavond ;)

Champ, je zegt het verkeerd.
Zal ik het doen, zal het me lukken??
Dat moet zijn:"Ik ga het doen, het zal me lukken, I will succeed!!"
Sterkte vanavond (kan vanavond zelf niet trainen, 3 verjaardagen), maar zal in mijn hoofd 280 mee suatten!! Zonder een druppel te zweten :D

Tof bedankt! jij hebt vertrouwen in mij! tnx bro

(kan vanavodn niet trainen, 3 verjaardagen)

Is dat geen slap excuus?

weden dat je hier straks minstens 285kg noteert :thumbs: Aan uw trainingsresultaten te zien moet dat zeker te doen zijn

tnx.. maar nee

25-09-2003

SQ
8xstang
5x100kg
3x150kg
1x200kg (banden)
1x230kg (banden)
1x260kg (full gear)
1x275kg (full gear)

Was lekker, totaal geen probleem mee. Deed hem heel langzaam en gectroleerd. Bij het uitpakken voelde het wel zwaar aan! Maar een nieuw PR

DL
3x150kg
3x200kg
1x230kg
1x255kg
1x280kg

Was heel zwaar. op een wedstrijd zou hij zeker afgekeurd worden, legde hem namelijk op mijn benen en trok hem stootsgewijs omhoog!
Pakte hem eerst zonder straps, maar hij gleed uit mijn handen, toen meteen zonder te rusten met straps.. Misschien was dat mijn fout!
Voordeel : ik voerde hem uit op mijn squat schoenen, die zijn 3 cm hoger dan mijn DL schoenen! ;)

Volgende week mijn begin beurten vaststellen!

Denk er nu aan om SQ en DL te openen met 275kg!
Maar wil toch ff kijken of ik volgende week 285-290kg kan SQ-en en DL-en..

jullie mening a.u.b.

Met hetgeen dat ik nu zie, vind ik een 275 om te openen iets te hoog, 260-265 zou een comfortabelere opener zijn.
Maar als je erin slaagt op volgende week een 285-290 te sq/dl dan zou geen probleem mogen opleveren.

Zelf begin ik liever licht, en dan een 15-20 kg verspringen naar de 2e poging.

BTW: congrats on the PR :thumbs:

tja zit wel iets in.. Tot nu toe op wedstrijd presteer ik uitmate goed vergeleken met de training.
Ten eerste rust ik 1 volle week voor de wedstrijd en dat zou me al genoeg voordeel moeten geven!

in die week rust ga ik wel veel fietsen! hoop de aankomende 2 weken nog ff snel 2 kg lichter te worden!

Maar je hebt gelijk we wachten de training van volgende week af!

Thats the way Richard. En Gl Champ!

Training van 30 sept.. eerste training van de week. veel rust gehad hiervoor..

BP
10x 50kg
5x100kg
3x130kg
1x160kg
1x180kg
1x190kg RAW!

hahaha nu ben ik zeker.. 190 raw zwaar, maar zonder probs!

Dat is dus zeker die 200 op wedstrijd. Nu moet het zeker lukken!!! :thumbs:

eingelijk moet ik 205 drukken....

ik deed 180kg voelde zwaar, maar voelde eingelijk alleen de druk op mijn gewrichten.
Mijn doel was om vervolgens 185 te drukken, maar mijn maat wist mijn te overtuigen dat ik die 185kg makkelijk zou kunnen en dat ik daarom maar eens een gok moest nemen door 190 te doen!

Magnesium poeder op mijn schouders en billen om stevig te liggen en een milde brug te maken! Liet hem zakken en drukte hem omhoog zonder problemen. Ging niet in een rechte lijn, maar de zwijwaardse afwijking was minimaal!

Alleen vrijdag nog ff squatten en deadliften! ga maar niet zwaarder proberen is niet nodig! toch??

Zware trainingen zijn niet echt meer nodig nu. Al wat moet gebeuren is goed uitgerust zijn tot de wedstrijd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven