AndroidHealthClinic

Champ trainings log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
vrijdag....

SQ
8xstang
5x100kg
3x140kg
3x190kg
1x230kg (niet helemaal op diepte)
1x260kg (full gear)
1x280kg (full gear) :clap:

280 was goed op diepte en zou zeker 3 witte lampen opleveren volgens mijn spotters.. mag ook wel want hij was echt makkelijk!!

DL
3x160kg
1x210kg
1x230kg
1x260kg (full gear)
1x280kg (full gear) failed :fire:
5x220kg

teleur gesteld.. nu had ik geen problemen met het vast houden van het gewicht.. totaal no prob.. alleen kwam hij maar 20cm van de grond :grumble:

maandag denk ik :dunno: weer zwaar te gaan DL-en...

Laatst bewerkt:
Toch leuk dat je waarschijnlijk tijdens de wedstrijd je record in de squat gaat verbreken

Kzou maandag geen zware deadlift doen, eigenlijk geen enkele zware training meer. Aangezien je op 11 oktober (einde volgende week) al je wedstrijd hebt.

Zet die mindere deadlift uit je hoofd, laat je lichaam rusten en vertrouw op het feit dat je altijd al een stuk beter op wedstrijd hebt gepresteerd dan op training.

Oke ik zal overleggen met de coach die meegaat..

Normaal gesproken train ik alle drie de oefeningen altijd de maandag of dinsdag voor de wedstrijd! die 5 dagen rust is genoeg voor mij om in mijn supercompensatie te zitten.

Maar ik neem het in overweging!

Volgens mij maak jij volgende week: 290-205-280. Wat een mooi totaal van 775 zal opleveren. Alvast veel succes.

Laatste training voor de wedstrijd bankdrukken!

was een tegenvaller.

8xstang
5x100kg
3x140kg
1x160kg
1x180kg met shirt
1x190kg met shirt
1x190kg met shirt

wedstrijd sT... met pak en met stop.. dit was de eerste en de laaste keer voor de wedstrijd dat ik het deed. misschien dat ik eerder had moeten doen om er weer aan te wennen.. die eerste 190 ging wel, maar niet super die 2e 190 ging beter maar niet super..

Laatste keer had ik voor de wedstrijd ook maar 1 x met shirt en stop getrained en kwam toen tot een nare 170kg..
vervolgens op de wedstrijd druk ik een mooie 195kg!!
Dat is het enige dat ervoor zorgt dat ik nu geen harikiri pleeg :p

Da komt wel goed. Als ik onze trainingsgewichten vergelijk moet jij zeker 205-210 duwen

Bedankt... dat vertrouwen heb ik nodig :thumbup:

Hoi champ, ik zie je eigenlijk alleen op full rom benches trainen, klopt dat?
Is het niet verstandig op gebruik van het shirt te trainen, ik bedoel dan niet mèt shirt trainen, maar meer gericht om het bovenste gedeelte van de rom te versterken. Je shirt geeft een boost in het onderste gedeelte (als het goed is :) ) Bijv. 1x per week boardpresses en dergelijke

Is een mogelijkheid.. Maar door een volledige bewegings uitslag te trainen train je de spier uitgebreider.
Met boardpresses zou ik eventueel wel zwaarder kunnen trainen op dat laatste gedeelte, maar dan gaat dat hele trainings principe weg door een onvolledige bewegings uitslag.

Sowieso si het zo dat als ik voorbij de helft van de bewegings uitslag kom kan ik het gewicht vaak rustig uitdrukken!

Heb het wel gedaan en doe het ook zeker wel op gezamelijke trainingen, maar ik wil ook zwaar kunnen trainen zonder shirt!!
het shirt gebruik ik alleen maar om het stil leggen van de barbell te compenseren.

Als ik misschien straks over de 200kg grens ben, zal ik het misschien WEL nodig hebben.. dan zal ik er zeker aan denken :thumbs:

Succes he morgen :thumbs: ik duim voor je.

Hoe zullen uw beurten er uit zien?

Ik weet 1 ding. Als je morgen die kaap van de 200 haalt zul je je de gelukkigste mens van de wereld voelen. Alsof je een mijlpaal gepassert bent

Kijk alleen naar je Nickname! Daar moet je aan denken morgen!
Wordt een makkie!!!! :thumbs:

He champ, waarom zou je zwaar willen trainen zonder shirt? Je zou juist aan het shirt moeten wennen.

Een hardloper gaat toch ook niet op blote voeten lopen, en op de wedstrijd op zijn goede hardloopschoenen?

Hoe was de wedstrijd Champ? Records verpulvert?

Ik zit voel met vervelende gevoelens...

We verbleven in een caravanpark.
We sliepen op een klein hard bed in een caravan die heel erg koud was, met andere woorden had een koudje gevat op de rug spieren waardoor ik niet mee mocht doen van mijn coach!!
Heel Boos...
Het hele team was er slecht aan toe, ook hadden we de indruk dat er partijdig werd geoordeeld.
Ik heb de dag door gebracht met het banderen en coachen van ons team!

Voel me er heel k*t over!!

enige leuke was eigenlijk dat ik weet dat de begin gewichten die ik had opgegeven overeen kwamen met de engelse hun eindgewichten.
Tijdens het intrainen bankdrukken deed ik mee.
ER was een engelse die 200 probeerde te drukken, met succes.. hij drukte zonder shirt in de training 165 niet zonder moeite. ik deed daarna waar hij bij stond 170 5 herhalingen zonder shirt.. daar werden die engelse wel still van!

Onwijs k*t! kan nu alleen nog maar werken naar december. voor de volgende..

Maakt niet uit jongen! Je weet dat het erin zit, dus komt het dadelijk wel goed! Beetje revanche gevoelens is misschien wel extra lekker.

GVD das balen....zit al een paar weken op de resultaten van deze wedstrijd van jouw te wachten ..... jaja kleine fan ;)

Naja succes met de voorbereiding van de volgende wedstrijd

Bedankt beide..

dat is leuk om te horen Chewie dat ik een kleine fan heb :D Ander ga je een keer naar een wedstrijd!
in December is mijn laatste juniroen wedstrijd :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven