Fitness Seller

Champ trainings log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
damn, nu ja, je kan nu werken naar december toe en NOG sterker worden!

Begrijp namelijk goed dat jeje knudde voelde.
Me voorbereiding op me eerste football wedstrijd van dit seizoen werd ook in 1 keer door de put gespoeld omdat de coach het nodig vond.... ben er nog pissed over!

Kan nu ook niet aan de gewichten hangen, omdat ik tijdens die game 3vingers zwaar kneusde(en 1 daarvan ook nog is gebroken is) en dus in het gips zit met me hand.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is k*t... heel k*t!!

ik werd gelukkig niet verplicht door mijn coach. Hij adviseerde het me, mijn vriendin daarin tegen zei meteen : Nou dan mag je niet meer meedoen..

Training 13okt 2003

Smorgens

SQ
8xstang
5x60kg
5x100kg
5x140kg
5x180kg
5x220kg (+bandages)

Preexhaustion : legextension 60kg - legpress 250kg
LE 8x - LP 6x
LE 8x - LP 8x
LP 14x

Savonds

Deadlift
5x120kg
5x170kg
2x220kg (riem zat verkeerd)
5x240kg
5x260kg (tevreden)

Stiflegged
3x7x120kg

smorgens was er niemand vandaar dat ik niet zwaarder ging dan 220kg
Deadlift is k*t daarom wilde ik rusten en dat savonds doen! en met succes!

Deze week ga ik gewoon de hele week trainen. training wel aangepast, omdat ik net gevraagt ben mee te doen aan een teamwedstrijd! was een uitvaller :D
ga op die wedstrijd niet max, doe mee als invaller..

U insane mofo, als ge 6*260kg kunt dl'en na serieuze opbouw gade uw oude record van 275kg verpulveren...

En die bench, ach, gebruik gewoon de frustratie op de volgende wedstrijd en laat ze maar zien hoe het écht moet!

:D tnx.. maar deed 260 maar 5 x :p ;)

Misschien kun je nog je minimum halen voor het Europees bij de open klasse volgend jaar. In de -110 is het 790 en in de -125 is het wel 815 (voor de belgen). Ik wil volgend jaar die 790 halen want het EK 2005 is in Luxemburg, dicht bij huis dus. Misschien ben jij daar ook van de party

t*ring zeg champ, wat een cijfers :hair: :thumb:

veel succes met je volgende wedstrijd

mmmmm dat zijn ideeen... Zondag wedstrijd... hehehe

munk zei:
Volgens mij maak jij volgende week: 290-205-280. Wat een mooi totaal van 775 zal opleveren. Alvast veel succes.
dit is een post van mij in uw dagboek gepost op 4 oktober. Ik had toen vrij goed gehokt he, vindt je niet?

heel goed! nederlands record BP staat op 202,5kg en het totaal record op 775kg.. hehehe dus ;)

20 okt 2003

SQ
7xstang
5x60kg
5x100kg
5x140kg
5x180kg
5x200kg

Alles zonder bandages en heb mijn techniek aangepast! sta nu breeder en moet dieper!
Zat nu perfect op diepte, goed door de 90 graden heen!

Als ik 300 pak in dec wil ik dat niemand er iets over kan zeggen! ik wil dat hij perfect is :thumbs:

DL
2x4x90kg

DL van blok
2x4x80kg

goodmorning
2x5x60kg

daarna lekker sauna tje gepakt

zooo...

tijdje nix gepost. maar hier weer een update!
30 okt 2003

SQ
5xstang
5x90kg
5x140kg
5x180kg
5x210kg (bandages+halfpak)
5x250kg (bandages+halfpak)
5x250kg (bandages+halfpak)

Ging keihard, pakkie voor de helft aan.

Daarna DL
4x160kg
2x210kg

zo moe van SQ dat het niet meer ging.. toen iets geforceerd waardoor ik een blessure in mijn linker hams heb opgelopen..

Champ zei:
zooo...

zo moe van SQ dat het niet meer ging.. toen iets geforceerd waardoor ik een blessure in mijn linker hams heb opgelopen..

Oei minder. Hamstrings moet je zuinig mee zijn. Voorspoedig herstel jongen!

WErd vanmorgen wakker en voelde ze niet meer in rust.. maar toen op stond :(
ER is verbetering.. mooi want maandag wil ik weer zwaar deadliften.. heb al 2 weken niet gedeadlift zoals het hoort!

Morgen wedstrijd heb voor 50 euro gewed dat ik 10kg boven het ned rec in mijn klasse ga score.

Bankdrukrecords liggen lager dan PL records bankdrukken.. :D

195kg... en dat record staat op iemand zijn naam die ik heel goed ken ;)

hahahah :D ja champ we weten dat dit record ook op jouw naam staat :D

tja zal mij benieuwe hoe lang dat record blijft staan!

Op mijn wedstrijd gister heb ik in iedergeval 200kg gedrukt! was zo vermoeid en druk door de wedstrijd te organiseren dat ik niet meer kon

zolang je de 200 haalt...goe bezig man!

Poeh Poeh..

Update :
Ben naar de klote! mijn onderarmen zijn beurs! weet niet wat het is! het lijkt of iemand er tegen aan heem geslagen! heb er nu 1 week last van!
Alle gewichten die ik oppak moet ik heel voorzichtig neerleggen door de pijn in mijn onderarmen!
Verder de blesure in mijn hamstrings is nog niet weg! heb er nog steeds last van!
Triceps nu ook weer het zelfde als de vorige keer alleen nu rechts!
Kan de grote 3 nog wel redelijk trainen, maar biceps, tricpes en de rest moet ik neerleggen bij de lichte gewichten door de pijn!

Vrijdag 7 nov 2003
SQ
8xstang
5x60kg
5x140kg
5x190kg
5x225kg (bandages+half pak)
4x260kg (bandages+half pak)

wilde nog een setje van 260 doen, maar mijn uithoudingsvermogen liet dat niet toe! of mijn geestelijke uithoudings vermogen!!

Stiffleggeds DL
6x120kg
6x140kg

DL
8x120kg
8x120kg

Zaterdag 8 nov 2003

BP

8x60kg
5x110kg
5x140kg
5x160kg
4x180kg
3x180kg

Incline DP
10x42kg
10x42kg
8x42kg

Biceps, triceps failed :'(

Bankdrukken 180kg 4x was ik erg tevreden over!!
Heb deze week 4 borst massages gehad, dus ik hoopte wel op een mooi resultaat! Dit was de eerste keer dat ik met 180kg een setje maakte!! zonder shirt of wraps uiteraard

Hmm.. je laat je wel regelmatig masseren he?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven