XXL Nutrition

Chate/Date advies gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan eens samen gaan snoezelen. En als het gesprek stilvalt kan je je altijd bezighouden met de omgeving. Lijkt me super voor een eerste date hoor.
Als je het niet kent, kijk hier maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Snoezelen

Nadat ik de eerste zin had gelezen wist ik het zeker. Dit is typisch iets voor TS!
 
lol dit topic
 
lol dis

had een post van mij kunnen zijn
 
In, wil ook graag weten wat leuke activitijden zijn
 
Je hebt wel haar Whatsapp-nummer, maar zonder telefoonnummer ben je natuurlijk nergens.
Regel die eerst even.
 
Je hebt toch een paard, laat haar paardrijden. Veel vrouwen worden daar heeel vrolijk van. :knipoog:
 
Dit klinkt als een topic van het Bokt-forum? :o
 
Vreemd topic.
 
Er wordt weinig gebokt heb ik begrepen...
 
waar is nikita als je hem nodig hebt
 
Kan iemand onze forumpartner girlscene.nl inschakelen a.u.b?
 
Ik had met haar laatst zondag bij mijn paard afgesproken om haar wat te leren kennen.

:eek2:
 
Meestal ben je in het begin nooit uitgepraat als het met iemand 'klikt'

Het kan ook op een stille manier klikken. Als ik afspreek met iemand heb ik altijd zoiets van praten mag, maar het hoeft niet.. De meeste vrouwen zijn echter jammer genoeg niet van dat principe.
 
Laatst bewerkt:
als je wil dat het heel ongemakkelij kword moet je hier iedereen met ideën laten komen dan creër je het vrouwelijke verwachtings patroon en als je dan eenmaal alle ideen van hier hebt gebruikt moet je jezelf zijn en vind ze je zaai...
doe gewoon je ding en neem haar ergens mee naartoe waarvan jij denkt dat het leuk is of wat jijzelf echt tof vind.. en zorg ervoor dat ze je leert kennen...

of je moet er een 06 en foto bij zetten dan willen hier vast genoeg helpen ;)

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

klinkt best chill


Origineel gepost door XLman Bekijk Post
Je kan eens samen gaan snoezelen. En als het gesprek stilvalt kan je je altijd bezighouden met de omgeving. Lijkt me super voor een eerste date hoor.
Als je het niet kent, kijk hier maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Snoezelen


LOL hahahahaha:D
 
Het kan ook op een stille manier klikken. Als ik afspreek met iemand heb ik altijd zoiets van praten mag, maar het hoeft niet.. De meeste vrouwen zijn echter jammer genoeg niet van dat principe.

Moet denken aan die stellen van +50 die gaan uiteten en dan de hele avond niks tegen elkaar zeggen. Alleen beetje eten en van zich af kijken.
 
Back
Naar boven