MuscleMeat

Chate/Date advies gevraagd

Bezoekers in dit topic


Dat moet je als moderator gewoon weten. Een klassieker inmiddels.

598337_large_122302.jpg
 
^ goeie discussie
 
faka met die chick dan nog wat geworden?
 
Ik weet niet hoe anderen het doen maar, ik probeer er altijd voor te zorgen dat ze zelf voorstellen om iets te gaan doen, je kan bijv hint geven of ze vrij is op een bepaalde dag, als ze je wil zien vragen ze vaak waarom of of je iets wil doen.. Wanneer je hun nummer krijgt en hun gezien hebt stuur ik de dag erna niet als eerste maar wacht ik wat en laat ik hen ook wat moeite doen -> kom je niet over alsof je opdringerig en bezitterig bent, shopping dates geen ervaring mee, ik haat zo'n dingen en uit ervaring vind ik dat zo'n dates tegenvallen als je het echt niet leuk vind, vaak genoeg is iets gaan drinken en daarna wat lekker gezelligs ergens gaan wandelen al vaak goed genoeg, je kan erop letten of ze met hun haar spelen, grapjes maken, en of ze bijv je schouder aanraken of dergelijke, niet constant overdonderen met complimenten veel vrouwen haten dat en al zeker niet zeggen dat ze schattig zijn. Probeer ze wat op plekken te krijgen dat rustig zijn en waarbij je echt naar hun kan luisteren en er niet elke plek mensen zijn zodat ze meer op haar gemak is, wees zelfverzekerd maar niet arrogant, ook niet naar ander vrouwen kijken, als je complimenten geeft doe niet teveel over het uiterlijk maar zeg dat ze intelligent is en je goed kan praten met haar.. laat haar weten dat je haar inhoud leuk vinden niet de verpakking, vooral wat mooiere vrouwen willen graag eens complimenten over hun persoonlijkheid ipv uiterlijk wat ze continu horen. Wees niet bang je mening te zeggen en een gezonde discussie te hebben, je bent een man en geen poepenlikker, neem zelf wat iniatief en niet (wat wil jij doen). Maar nog eens niet continu chatten en praten want dan gaan ze misschien die babbels en vriendschap te mooi vinden en denken ze dat ze je al rond hun vinger hebt en dan is het vaak game over, een vrouw werkt ook graag wat voor een man en als ze moeite een beetje doen zullen ze sneller geneigd zijn om relatie te willen omdat ze anders vast wel onrechtstreeks merken dat er anders niet teveel contact zou overblijven...

Zijn het de beste tips? waarschijnlijk niet maar dit is hoe ik wat ben van karakter en denk en het heeft altijd gewerkt op mijn manier. Maar het allerbelangrijkste wees jezelf, een meid waarbij je jezelf niet kan zijn zal niet in lange termijn bij je blijven en omgekeerd.
groeten Dima
 
Back
Naar boven