AndroidHealthClinic

Checkt ie ook nog mn pakje sigaretten na (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ijzer... draag je altijd je trainingskleding naar de plaatselijke kinderbar? :roflol:
bang dat mensen niet zien dat je traint als je een strak shirt of een gewoon shirt aanhebben? moesten ze nu al zo hard kijken ervoor?
 
Ga is meer borst trainen en minder naar de disco ijzer.
 
Je borst valt bijna uit je hempie
 
| 3 of 126

Ik kom daar wel eens niet te vaak te druk met sport en school(werk)
Ik zei tegen em denk je dat ik aan de speed zit ofzo maar was leuke avond daaro bacchus hoerenveen.

Jammer dat het zo moet

Eeehhh sorry hoor, maar ik check altijd STANDAARD de pakjes sigaretten als ik moet visiteren. Ik heb er genoeg uitgehaald kan ik je vertellen!! :)
 
Eeehhh sorry hoor, maar ik check altijd STANDAARD de pakjes sigaretten als ik moet visiteren. Ik heb er genoeg uitgehaald kan ik je vertellen!! :)

Iemand die het beveilingingsvak niet kent snapt er toch niks van ;)
 
Eeehhh sorry hoor, maar ik check altijd STANDAARD de pakjes sigaretten als ik moet visiteren. Ik heb er genoeg uitgehaald kan ik je vertellen!! :)
helaas bevind m'n pakje sigaretten in m'n broek ...



waar er ook een feestje is


in m'n broek :thumbup:
 
volgens mij moeten ze ook even in je hoofd kijken als je naar die tent wilt, als ik die foto's zo bekijk :D
 
lol, ik ging ooit naar een feest werd gefouileerd, besnuffeld door een hond, en alle zakken legen :brew: en toch graakte er drugs binnen lol.
 
Eeehhh sorry hoor, maar ik check altijd STANDAARD de pakjes sigaretten als ik moet visiteren. Ik heb er genoeg uitgehaald kan ik je vertellen!! :)

jullie moeten wat vaker m'n kruis fouilleren want in die regio bevindt zich altijd al het lekkers ;)
 
| 36 of 126
Natural? I think not. Endo-stim 4 life.

In dat dorp heb je wel een recordgehalte aan lelijke wijven zeg, jezus. Allemaal inteelt of wat?
 
jullie moeten wat vaker m'n kruis fouilleren want in die regio bevindt zich altijd al het lekkers ;)

Mochten we elkaar keer treffen op een feest zal ik je er aan houden :p
 
drugs krijg je toch binnen, snap de bedoeling van die controles niet echt, alhoewel ik er niet van zou verschieten als er zo mensen gepakt worden
 
drugs krijg je toch binnen, snap de bedoeling van die controles niet echt, alhoewel ik er niet van zou verschieten als er zo mensen gepakt worden

De mensen die echt willen en er ervaring c.q. verstand van hebben krijgen ht toch wel dit is gelijk aan diefstal en inbraak , als ze je auto willen maakt die garagedeur en die 25 honden ook niet uit alleen het word ze moeilijker gemaakt waardoor mensen worden afgeschrikt.

Vaak zijn kleintjes niet eens interessant op feesten , grote (dealers of iemand met 'veel vrienden' etc) zijn interessant...de rest word gedaan omdat het makkelijk is (je bent er toch mee bezig) en geen gezeur over gelijke behandeling etc. Plus dat veel wat word gebruikt bij wet verboden is... niet altijd persé drugs waar naar word gezocht , wapens worden ook graag in beslag genomen.
 
Back
Naar boven