MuscleMeat

Chocolade pasta

Hippiejordi

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Hey bodybuiltfanataten,

Ik ben pindakaas helemaal zat, nu zag ik laatst toevallig op een pot chocopasta de kcal staan en zag dat het bijna vergelijkbaar was met pindakaas, alleen in pasta zit heel veel suikers, mijn vraag is dus: Ik mag dirty bulken maar kan dit ook met 10 boterhammen met pasta ipv pindakaas?

Als dat in je macro's past. Iets wat me sterk lijkt maar dat terzijde.

Beter pak je gewoon 50/50...pinda-choco...NOM NOM NOM! :p

Je kan ook vlees, kaas of ei op brood doen, of je brood roosteren en er dan wat roomboter op doen (ook heerlijk).

Of tosti's maken.

alle pindakaas wisselen voor pasta zou ik niet doen ivm de suikers

Macdonalds is ook vergelijkbaar met een goede maaltijd met rijst en kipfilet.. alleen bevat het minder eiwitten en veel meer vet etc etc .... :o

10 boterhammen met chocopasta is niet dirty dat is junk

Hou het gewoon bij pindakaas :)!

chocopasta is chocomel voor op de botherham, ik zeg doen

pure chocolade om smelten bevat weinig suikers ;) maak je zelf chocopasta

chocolade pasta en pindakaas zijn niet echt betrouwbaar.
pindakaas heeft nog een redelijke hoeveelheid eiwitten en enkelvoudig verzadigde vetten.
Probeer eens pindakaas met light jam.

Lijkt mij duidelijk een no-go!? Je pakt pindakaas toch primair om ana je vetten te komen right? Gaat chocopasta je niet aan helpen...

Lijkt mij duidelijk een no-go!? Je pakt pindakaas toch primair om ana je vetten te komen right? Gaat chocopasta je niet aan helpen...
Sommige mensen gaan primair voor de smaak.

Ik weet niet hoe je schema eruit ziet, maar dan nog 10 boterhammen met pasta: no thnx jeff

Als het in je schema past is er geen probleem. ;)

Wat maakt het EXACT uit of je overschot zit in pindakaas of suikers? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, heeft iemand een link ofzo? Volgens mij is het verschil namelijk minimaal.

Terug
Naar boven