XXL Nutrition

cholesterol ziekte met aas?

flip van hout

Competitive Bodybuilder
Waardering
45
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Ik ben sinds kort erachter gekomen dat ook ik een erfelijke cholesterol ziekte heb. Mijn lichaam breekt maar voor de helft cholesterol af:mad:. Op dit moment eet ik nog wel hele eieren enzo, ik moet nog kijken hoe dat gaat uitpakken op het moment in mijn cholesterol redelijk goed. Maaaar.......ik heb met het oog op de toekomst al veel research gedaan over kuren, als ik straks uit de cut kom wil ik gaan beginnen met IGF wat geen invloed heeft op de cholesterol. Maar in de toekomst was ik van plan wel eens een kuur met aas te willen doen maar met sterk androgene middelen lijkt me dat niet zo verstandig. Ik zat zelf eraan te denken dat bold only een van de weinige middelen is die ik zou kunnen gebruiken. Dus dit wou ik ff delen en ik hoop dat er nog nutige info mijn kant op komt:D

AAS verlaagd je goede cholesterol(hdl), je hebt van je zelf al te veel slecht cholesterol(ldl)
Het verschil tussen deze 2 is bepalend voor je gezondheid.
Een te groot verschil tussen beiden is ongezond, dus je zou in theorie eerder klachten kunnen krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
AAS verlaagd je goede cholesterol(hdl), je hebt van je zelf al te veel slecht cholesterol(ldl)
Het verschil tussen deze 2 is bepalend voor je gezondheid.
Een te groot verschil tussen beiden is ongezond, dus je zou in theorie eerder klachten kunnen krijgen.

daar was ik ook al achter vandaar dit topic

neem je dan geen statines om je cholesterol te verlagen want goede voeding zal je cholesterol in jou geval maar een heel klein beetje verbeteren. als je een cholesterolprobleem hebt door aanleg, is het raadzaam om heel je leven cholesterolverlagende medicatie te nemen. vraag dat maar aan een dokter.

Ben al een paar keer getest maar me waardes zijn goed. Zolang me waardes goed blijven doormiddel van goeie vetten eten en veel sporten is medicatie niet nodig.

Ben al een paar keer getest maar me waardes zijn goed. Zolang me waardes goed blijven doormiddel van goeie vetten eten en veel sporten is medicatie niet nodig.

als jij door van de aas af te blijven goede waarden houd en dus van de stanines kan blijven zou ik dat zeker doen. stanines zijn levenslang.

en die igf kuur, wil je enthousiasme wat temperen, wat vetverlies en pumps is het max haalbare. ik heb het nu ook thuis en hoe meer ik me in igf verdiep hoe minder er van de hype overblijft. hoogstens is dit waar maar ik ben bang dat igf nog minder nuttig is. het artikel laat in mijn ogen zien dat de auteur onder ogen moet zien dat alle claims over de lange analoog van igf (IGF1-L3) niet overeind blijven en vervolgens geeft hij er een originele draai aan in de hoop dat het spul niet helemaal nutteloos is. en ik neig te geloven dat igf nut kan hebben voor vetverlies en het een rol in pct kan hebben. grootste punt bij igf nemen is de negatieve feedbackloop van igf op de eigen hgh aanmaak.

ghrp samen met cj1295 zonder dac langdurig gebruik helpt beter....maar ook dat, met peptiden alleen moet je geen illusie hebben vele kilo's te winnen in een korte tijd. bovendien is peptide gebruik 3x daags een prik (subq met inulinenaald maar dan nog, je prikt jezelf helemaal gaar)

Laatst bewerkt:
Neem je al 10 gram goede kwaliteit visolie per dag? Dit is zeker een aanrader en helemaal als je ooit wil gaan kuren.
Sowieso niet kuren met cholesterol verneukers zoals winstrol en tren. Bij middelen als test, mast, deca heb ik de gehele kuur door goede cholesterol waarden.

Neem je al 10 gram goede kwaliteit visolie per dag? Dit is zeker een aanrader en helemaal als je ooit wil gaan kuren.
Sowieso niet kuren met cholesterol verneukers zoals winstrol en tren. Bij middelen als test, mast, deca heb ik de gehele kuur door goede cholesterol waarden.

Ik zat zelf te denken om helemaal niet aan dht te gaan.

En van igf heb ik ook geen ilusie dat het me massa gaat opleveren hoor ;)
Wil gewoon eens wat nieuws proberen, misschien is slin wel een optie

ik zou het alleen doen mits je echt de discipline hebt om tijdens je kuur goed clean te eten. En ook de mogelijkheid hebt om halverwege de kuur op zijn minst 1x je bloedwaardes te controleren. IGF zou ik maar achterwege laten, kan je beter een nieuw paar schoenen met je geld gaan kopen. Dat is alsof je gaat racen voor een paar honderste verschil.

Dicipline heb ik wel, als je gezondheid er vanaf hangt is het een makkelijke keuze. Maar test only is dat ook mogelijk ? Wanneer je geen anti-a neemt zal de ldl toename wel meevallen denk ik? En ander 14 weken bold op 600 of zal dat weinig opleveren, blijft wel me eerste kuur natuurlijk dus ook de bold zal goed aanslaan dan.

Ik heb nog eens zitten nadenken en Deca is ook een stuk minder androgeen dan de meeste middelen. Dus zou dit ook een optie zijn. Zou je een kuur kunnen doen van bijvoorbeeld
1-12 250mg test-e
1-10 400mg deca
of moet test altijd de overhand hebben tegen over een 19nor

Terug
Naar boven