chrisvnry
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond beentjes trainen!
Hier log ik wel de complete training van, heb namelijk iedere week een ander benenschema
Vanavond afsluitend FST7 setje, ben benieuwd!
train je alleen of gaat je coach mee?Nog even een update van mijn borsttraining van vrijdag, compleet vergeten
Dumbbell flyes hoog/laag
2*12*18
2*12*20
Decline bankdrukken dumbbells
2*12*26
2*12*28
Incline bankdrukken dumbbells
2*12*20
2*12*22
One handed cable crossover
4*12*10
Triceps extension met barbell
4*12*7,5 (per kant, weet niet wat de barbell weegt)
Kick back
4*12*7
Cable pushdown
4*12*27,5
Verder gisteren nog naar de Flexcup geweest, twee mannen uit mijn sportschool deden mee. Een in de C Classic en is 5de geplaatst en een in de C Masters 1e geworden. Top prestatie, dat motiveert mij ook weer en ik kan niet wachten tot volgend jaar!
Aankomende zondag nog naar de JBC toe om daar weer deze twee atleten aan te moedigen evenals mijn coach die zelf mee doet!![]()
Nog even een update van mijn borsttraining van vrijdag, compleet vergeten
Dumbbell flyes hoog/laag
2*12*18
2*12*20
Decline bankdrukken dumbbells
2*12*26
2*12*28
Incline bankdrukken dumbbells
2*12*20
2*12*22
One handed cable crossover
4*12*10
Triceps extension met barbell
4*12*7,5 (per kant, weet niet wat de barbell weegt)
Kick back
4*12*7
Cable pushdown
4*12*27,5
Verder gisteren nog naar de Flexcup geweest, twee mannen uit mijn sportschool deden mee. Een in de C Classic en is 5de geplaatst en een in de C Masters 1e geworden. Top prestatie, dat motiveert mij ook weer en ik kan niet wachten tot volgend jaar!
Aankomende zondag nog naar de JBC toe om daar weer deze twee atleten aan te moedigen evenals mijn coach die zelf mee doet!![]()

Maar het begint toch al om 11 uur?? Of willen jullie niet op tijd daar zijn?Is goed!Wordt weer n mooi (junk)dagje, uuuhm wij willen om half 10 verzamelen bij de plusmarkt (junk halen
). Daarna gaan we richting de mac denk ik, misschien bij de mac in Helmond verzamelen dan rond kwart over 11?