chrisvnry
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt man!
Ben ik zelf ook, D-klasse moet zo wel lukken toch? (denk ik?)

Ik zit ook over 1000 views maar die reacties he...Ik zie dat mijn log inmiddels de 1000 views gepasseerd is
Jammer dat er weinig gereageerd wordt, maar het wordt in ieder geval gelezen!
Gisteren rug en biceps gedaan, niet echt interessant geen verdere PR's neergezet. Vanavond is het tijd voor de benen wat ik uiteraard wel weer ga posten
Volgende week maandag krijg ik ook weer een nieuw trainingsschema dus dan zal ik de volledige week wat betreft trainingen weer posten!
Ook heb ik mijn twee foto's aan mijn gallerij toegevoegd (staan ook in dit topic), dus bekijk en reageer gerust even![]()
komt wel goed op termijn 
Ah das wel nice, ik volg nu 5x5 van Reg Park (duurt 9 maanden) maar weet niet wat erna te doen. Zou kunnen doen zoals jij (en Arnold want die deed het ook zo) kijken en aan de hand daarvan trainen...Haha, ja dat zou wel mooi zijn
Het schema is in overleg met mijn coach inderdaad.
Meestal is het even kort poseren om zwakke en sterke punten te bepalen.
Die schrijven we vervolgens op en dan kijken we samen welke oefening goed is om dat punt aan te pakken. Het schema is dus volledig persoonlijk wat erg fijn is.