chrisvnry
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In plaats van een trainingsupdate (gewichten waren vandaag hetzelfde) even een tip!
Een echte aanrader als je net zoals mij geen alcohol drinkt en toch graag lang wilt stappen zijn Black Cats!
Ik kan op 2 capsules makkelijk 6 tot 7 uur wakker blijven en je humeur verbetert ook echt
Als je het mij vraag echt een aanrader![]()
Dat klopt inderdaad!
Heb nu zelf even een voorraadje aangelegd
Er is wel een nieuwe versie zonder 1.3 dmaa maar ik weet verder niet of deze net zo goed werkt..
In plaats van een trainingsupdate (gewichten waren vandaag hetzelfde) even een tip!
Een echte aanrader als je net zoals mij geen alcohol drinkt en toch graag lang wilt stappen zijn Black Cats!
Ik kan op 2 capsules makkelijk 6 tot 7 uur wakker blijven en je humeur verbetert ook echt
http://www.xxlnutrition.nl/black-cats-13dmaa/applied-nutriceuticalswaar kan ik die halen??
en je benen ziek er al ziek uit man pfff
ben benieuwd hoe wij er over 1 jaar uit zien ..
Ik heb gelukkig nog een adresje waar ik PW MET 1.3dmaa kan halenIk ging knetterhard op dexaprine met 1.3 dmaa
Ben nu aan het wachten op het volgende, komt wel een vervanger (na ephedra was dat ook zo)

Flinke poten kerel, wat meten ze?
Niet bang voor de bijwerkingen van 1.3dmaa trouwens?
Die kende ik inderdaad ook niet?
Lijkt me erg sterk, zoveel mensen hebben 1.3 DMAA wel eens geprobeerd en ik heb zoiets nog nooit gelezen.
---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:40 ----------
Dat is m inderdaad, maar lees maar eens verder.
Is weer een onderzoek geweest naar personen die absurt hoge doseringen nemen..