Fitness Seller

Chrisvnry's Log - Road to Flexcup 2013

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
leuke bril man :)

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
In plaats van een trainingsupdate (gewichten waren vandaag hetzelfde) even een tip! :)

Een echte aanrader als je net zoals mij geen alcohol drinkt en toch graag lang wilt stappen zijn Black Cats!
Ik kan op 2 capsules makkelijk 6 tot 7 uur wakker blijven en je humeur verbetert ook echt :)
Als je het mij vraag echt een aanrader :D

Das met 1.3 dmaa nog in niet?

-

Laatst bewerkt:
Dat klopt inderdaad!
Heb nu zelf even een voorraadje aangelegd:D
Er is wel een nieuwe versie zonder 1.3 dmaa maar ik weet verder niet of deze net zo goed werkt..

Ik ging knetterhard op dexaprine met 1.3 dmaa
Ben nu aan het wachten op het volgende, komt wel een vervanger (na ephedra was dat ook zo)

In plaats van een trainingsupdate (gewichten waren vandaag hetzelfde) even een tip! :)

Een echte aanrader als je net zoals mij geen alcohol drinkt en toch graag lang wilt stappen zijn Black Cats!
Ik kan op 2 capsules makkelijk 6 tot 7 uur wakker blijven en je humeur verbetert ook echt :)

waar kan ik die halen??

en je benen zien er al ziek uit man pfff
ben benieuwd hoe wij er over 1 jaar uit zien ..

Laatst bewerkt:

Haha dat klopt, dat gevoel ken ik ook net als Sayer omschrijft (loads of energie)
Ik gebruik het ook wel eens als ik totaal geen zin heb om het huishouden te doen :p
Je moet wel oppassen in welke state of mind je supss als Black Cats of Dexaprine neemt, want je kan er ook lichtelijk agressief van worden (althans dat is mijn ervaring)
Ik neem nu dan ook alleen soms een halve gram caffeine als ik uitga, dat geeft mij ook voldoende energie om tot 2 uur door te gaan.

B.t.w. heavy lunges man :cool:

-

Laatst bewerkt:
Flinke poten kerel, wat meten ze?

Niet bang voor de bijwerkingen van 1.3dmaa trouwens?

Wow? Waar haal je deze info vandaan?

Enige wat ik weet is dat door misbruik in het Amerikaans leger deze stof verboden is. Hadden x-aantal doseringen in een periode van 24h gebruikt terwijl ze ondervoed en vermoeid waren tijdens bootcamp.

Maar dat dit standaard een van de bijwerkingen is heb ik nog nooit gehoord?

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Die kende ik inderdaad ook niet?
Lijkt me erg sterk, zoveel mensen hebben 1.3 DMAA wel eens geprobeerd en ik heb zoiets nog nooit gelezen.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 16:40 ----------

Dat is m inderdaad, maar lees maar eens verder.
Is weer een onderzoek geweest naar personen die absurt hoge doseringen nemen..

Inderdaad, je kan ook doodgaan aan water als je je best doet hoor :D

Alles met een korrel zout nemen en zeker niet te veel geloven van mensen die klooien met hun doseringen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven