- Waardering
- 11.222
Precies. Helemaal als in die twee splits eigenlijk alleen je 'mirror muscles' zitten.Als je 3 dagen in de week gaat zou ik voor 3x full body gaan, niet voor 1x FB en 2x split.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies. Helemaal als in die twee splits eigenlijk alleen je 'mirror muscles' zitten.Als je 3 dagen in de week gaat zou ik voor 3x full body gaan, niet voor 1x FB en 2x split.

Is prima. Hoef je thuis niks meer te doen.Als ik 3x per week full body doe in de sportschool, zijn de genoemde dagen (dinsdag, vrijdag & zondag) dan goed?
Bedankt voor het meedenken. Dan moet ik dus nog proberen enkele vetten te vervangen door koolhydraten?
Ben van plan om tot mei/juni te bulken en dan voor de zomermaanden te cutten. Ik maak elke week een foto, het resultaat zal ik hier posten!
Even los van de discussie over de volwaardigheid van dierlijke en plantaardige eiwitten, zo ik me over dit soort details niet druk maken. Eerst de hoofdzaken op orde, d.w.z. boven onderhoud gaan eten en een goed trainingsschema (3x p/w FB) met progressieve belasting.je zit vrij hoog in de vetten, je lichaamsgewicht in kg in grammen vet binnenkrijgen is genoeg.
verder zou ik je laatste portie melk vervangen door een portie kwark.
je krijgt overigens best veel eiwitten binnen uit niet dierlijke producten, kan zijn dat je daardoor te weinig dierlijk eiwit binnen krijgt
Even los van de discussie over de volwaardigheid van dierlijke en plantaardige eiwitten, zo ik me over dit soort details niet druk maken. Eerst de hoofdzaken op orde, d.w.z. boven onderhoud gaan eten en een goed trainingsschema (3x p/w FB) met progressieve belasting.

Goedenavond allemaal,
Had vanmiddag inderdaad al het idee om de pindakaas op brood te vervangen door 1 of 2 gekookte eieren. Zal dan iets hoger in de calorieën zitten maar dat lijkt me geen probleem.
Vanmiddag ben ik naar de sportschool gegaan en heb daar nog wat uitleg gekregen over hoe verschillende aparaten werken. Ook kreeg ik te horen dat ik me beter kan focussen op oefeningen waarmee ik grotere groepen spieren belast, juist aparaten vermijden dus..
Binnenkort ga ik een schema maken met welke oefeningen ik op welke dag ga doen. Hieronder alvast een eerste foto in de sportschool.
Nogmaals bedankt voor de hulp mannen, een goed begin is 't halve werk!
Als je graag de compound oefeningen wil doen, zou ik eens kijken naar stronglifts 5x5, rippetoe 3x5, ICF 5x5... Hoef je niks meer in elkaar te zetten en kan je zo volgen op bijvoorbeeld Maandag woensdag vrijdag of dinsdag donderdag zaterdag oid.. Hoe je het zelf wil
Wou dat ik hier mee begonnen was het 1e jaar/jaren, was ik nu veel verder geweest en had veel tijd gescheelt ook

Zoiets dus (deze zag ik op internet staan)?
Workout 1
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
Workout 2
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Power cleans
En zou dit genoeg zijn? Het is ongetwijfeld zwaar maar ik vraag me af of dat uurtje per week dat je dan in de sportschool bent het verschil gaat maken?
Zoiets dus (deze zag ik op internet staan)?
Workout 1
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
Workout 2
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Power cleans
En zou dit genoeg zijn? Het is ongetwijfeld zwaar maar ik vraag me af of dat uurtje per week dat je dan in de sportschool bent het verschil gaat maken?
Ik zou gewoon stronglifts gaan volgen, precies hoe ze het uitleggen. Dan train je 3x 45-60min en dat is genoeg.