AndroidHealthClinic

Clean Bulk (wintermaanden)

waar zijn benen??? serieus die fout maakt iedereen, je moet gwoon je poten trainen, ze zijn echt niet zo groot als je zelf denkt.
ikzelf leefde ook in deze waan, gewoon trainen dus. van al dat fietsen worden je benen echt niet groter.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: cnh
waar zijn benen??? serieus die fout maakt iedereen, je moet gwoon je poten trainen, ze zijn echt niet zo groot als je zelf denkt.
ikzelf leefde ook in deze waan, gewoon trainen dus. van al dat fietsen worden je benen echt niet groter.

DWUoDQB.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels train ik ook 1x per week m'n benen, ik zal morgen even wat foto's maken. ;)

Laatst bewerkt:
Hier is ie dan eindelijk, m'n benenfoto. Ik doe t even zo want bij de complete foto kreeg ik 'n melding dat het bestand te groot was.. Ik heb geen idee hoe je je benen moet 'poseren' dus erg professioneel ziet t er niet uit.:rolleyes:

Verder een foto van hoe t er nu voor staat (+17kg). Ben nog niet tevreden maar wel al trots op t resultaat. Ik was van plan door te gaan tot zo'n 80 kilo en dan te cutten.

Nog een vraagje, ik gebruik nu van die magnesium/zink pillen van myprotein en vroeg me af hoe je dat spul moet innemen. Ik haal nu t poeder uit de pil maar t mengt van geen meter.???

Groetjeees

image.jpeg

image.jpeg

Nog een vraagje, ik gebruik nu van die magnesium/zink pillen van myprotein en vroeg me af hoe je dat spul moet innemen. Ik haal nu t poeder uit de pil maar t mengt van geen meter.???

Groetjeees
Gewoon 3 caps met wat water innemen voordat je naar bed gaat.

Easy peasy!

Maar die capsule zelf eet je toch niet? Das net plastic :eyes:

Terug
Naar boven