straight up
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 6%
beste BB's
zit in een clen cycle only t3 heb ik achterwegen gelaten wat teveel negatieve dingen over gelezen
!
Nu tijdens mijn work outs na 1 a 2 oef aan eender welke spiergroep ab normaal krampe! Zo een verkrampt gevoel had daar al iets van gelezen maar het voelt niet echt goed aan
Ik ben hier toch geen spierafbraak aan het doen he? Zweten als een rund! maar dat is ook normaal met clen, en had al wel iets gelezen over verkramping in de spieren tijdens het trainen maar dat da zo erg zou zijn...
Dinsdag bv rug/achterkant schouders. Laatste oef van rug niet kunne afmaken helemaal verkrampt lats pull down aan de pully arme gingen niet meer omhoog
.
Is dit normaal? Iemand een uitleg over?
Alvast bedankt!
zit in een clen cycle only t3 heb ik achterwegen gelaten wat teveel negatieve dingen over gelezen
!Nu tijdens mijn work outs na 1 a 2 oef aan eender welke spiergroep ab normaal krampe! Zo een verkrampt gevoel had daar al iets van gelezen maar het voelt niet echt goed aan

Ik ben hier toch geen spierafbraak aan het doen he? Zweten als een rund! maar dat is ook normaal met clen, en had al wel iets gelezen over verkramping in de spieren tijdens het trainen maar dat da zo erg zou zijn...
Dinsdag bv rug/achterkant schouders. Laatste oef van rug niet kunne afmaken helemaal verkrampt lats pull down aan de pully arme gingen niet meer omhoog
.Is dit normaal? Iemand een uitleg over?
Alvast bedankt!