MuscleMeat

Clen en verkrampt gevoel?

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
beste BB's

zit in een clen cycle only t3 heb ik achterwegen gelaten wat teveel negatieve dingen over gelezen :)!

Nu tijdens mijn work outs na 1 a 2 oef aan eender welke spiergroep ab normaal krampe! Zo een verkrampt gevoel had daar al iets van gelezen maar het voelt niet echt goed aan ???

Ik ben hier toch geen spierafbraak aan het doen he? Zweten als een rund! maar dat is ook normaal met clen, en had al wel iets gelezen over verkramping in de spieren tijdens het trainen maar dat da zo erg zou zijn...

Dinsdag bv rug/achterkant schouders. Laatste oef van rug niet kunne afmaken helemaal verkrampt lats pull down aan de pully arme gingen niet meer omhoog :).

Is dit normaal? Iemand een uitleg over?

Alvast bedankt!

Taurine en magnesium (of zma) en eventueel creatine supplementeren.
Na de training genoeg snelle koolhydraten nemen (dextrose, maltodextrine, waxy maize etc.)

Er van uit gaande dat je voeding in orde is en je genoeg vocht binnen krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Taurine en magnesium (of zma) en eventueel creatine supplementeren.
Na de training genoeg snelle koolhydraten nemen (dextrose, maltodextrine, waxy maize etc.)

Er van uit gaande dat je voeding in orde is en je genoeg vocht binnen krijgt.

Voeding is idd ok hoor :).

Snelle koolhydraten neem ik na mijn training met karbolyn same met mijn pure wey

Idd misschien wat taurine en magnesium was me ookal aangeraden

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 10:12 ----------

Ik ga er direkt werk van maken,

Hoeveel magnesium en taurine neem ik best dagelijks bij?

Taurine zal je waarschijnlijk het meest helpen, ook (deels) met eventuele andere bijwerkingen aangezien clen taurine voorraden verbruikt.

Administration of clenbuterol to rats in the drinking water over a 4 day period increased incorporation of [3H]leucine into muscle protein and caused a slight reduction in urinary 3-methylhistidine but did not result in an increase in body or muscle weight. However, both urinary and livertaurine were significantly reduced at the highest dose of clenbuterol (2 mg · kg−1 · day−1). Serum creatine kinase, muscle isoenzyme (CK-MM) was raised and single muscle fibre injury was observed in the soleus muscle in animals treated with the middle dose (0.2 mg · kg−1 · day−1) and highest dose (2 mg · kg−1 · day−1). The reduction in the body pool of taurine caused by clenbuterol is of concern as taurine has been shown to have protective properties.
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0926691795000100

dit lijk ik dus nu te hebben met t3 ,hetzelfde ,en vooral in me polsen dan en ik kan niet meer zo zwaar gaan met veel oefeningen .Het lijkt wel of me gewrichten het niet meer aankunnen.En de pomp is ook niet meer zo hevig. Iemand hier een verklaring voor?

dit lijk ik dus nu te hebben met t3 ,hetzelfde ,en vooral in me polsen dan en ik kan niet meer zo zwaar gaan met veel oefeningen .Het lijkt wel of me gewrichten het niet meer aankunnen.En de pomp is ook niet meer zo hevig. Iemand hier een verklaring voor?

Pomp heb ik nog wel ze..

Het zijn echt enkel verkramping in de spiegroep die ik train!

Iemand even een juiste dossering voor taurine en magenesium per dag

ik lees als het 500mg taurine tabs zijn min 4 max 12 tabs hoe bepaal ik dit hoeveel ik nodig heb?

Magnesium ben ik net bij de apotheek gaan halen die zei tegen mij 1 tab per dag 's morgens???

Iemand juiste dossage????

3-5 gr taurine verspreid ineens over de dag word her en der aangeraden als goede dosis en dat is mijn ervaring ook.

Mineralen, Potassium en andere elektrolyten kunnen ook van pas komen.

En heeft het geholpen?

Wat heb je uiteindelijk genomen? Taurine?

Geen idee wat de dosissen op het potje staan, maar je zou kunnen proberen om taurine hoger te doseren dan wat op het potje staat, standaard doseringen zijn voor "de normale mens" bedoeld, niet voor gebruikers van clenbuterol.
Wel uitkijken dat je geen mega dosering magnesium binnen krijgt, voegt geen extra voordele toe.

Anders taurine los kopen, is niet erg prijzig als je het online koopt.
Dan kan je alleen taurine hoger doseren, waarschijnlijk helpt het dan nog veel beter tegen veel bijwerkingen die clen kan hebben.
Een klein beetje verkramping is voor jou misschien acceptabel, maar grote kans dat je dat nog meer kan uitsluiten door taurine hoger te doseren.

En veel water blijven drinken, zeker met dit weer.

mega caps taurine hebben ze bij xxlnutrition. 1.5 gr taurine per cap = 1 cap preworkout of 'ovhcents op rustdag en je bent good to goo

De dosering die op een potje staat is niet altijd een juiste dosering in alle situaties, in de DextroJuice Pro van xxlnutrition zit o.a taurine, aan 5 gram.

Terug
Naar boven