MuscleMeat

Clenbuterol

PEOPLES_

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Omdat ik zelf dacht dat Clen niet echt belastend voor je lichaam was, schrok ik best van het volgende verhaal...

Misschien vinden jullie het wel interessant.

Zo zwaar, dat Nederlandse artsen het niet aan personen mogen voorschrijven.

Menige hond, konijn of rat die in het kader van een experiment clenbuterol kreeg toegediend, werd dan ook, van de één dag op de andere, dood in zijn kooi gevonden.

Het hele verhaal staat hier

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/menu_items/index.php?id=120

(ik weet natuurlijk best dat je ook moet kijken in welke hoeveelheden het word toegediend, maar toch.)

haha typisch necedo weer.... zij kunnen zelfs bij wijze van spreken dextrose zo bikritiseren dat het lijkt alsof je er aan dood kan gaan. met een korreltje zout nemen bro

waar ik overigens niet mee wil zeggen dat je zomaar lukraak clen kan gaan gebruiken.

Michel

Een jaar of 5 geleden heb ik een beschadiging over gehouden aan mijn hart,kan je vertellen dat dit door clen kwam. :( Nix anders gebruikt.

In spanje en italie wordt het aan carapatienten voorgeschreven,hier in nederland krijgt niemand het.Dit goedje is erg trickie,kan je wel zeggen hoeveel of hoelang en dat zou ik nooit zo doen,maar het blijft een stof waar je hart erg sterk op reageert. Door extra impulsen te sturen naar de de kleppen gaat hij sneller pompen,daar beschadigt de boel van.Zat op een gegeven moment op 210 slagen per minuut,toen lag ik wel al aan de monitor. :mad:

offtopic: je pm-box zit vol, Peoplez

Ter lering en in dit geval geen vermaak, geef eens aan wat je precies deed en in welke hoeveelheden.
En waarom was Clen de oorzaak?

Greetz

krieltje zei:
Een jaar of 5 geleden heb ik een beschadiging over gehouden aan mijn hart,kan je vertellen dat dit door clen kwam. :( Nix anders gebruikt.

In spanje en italie wordt het aan carapatienten voorgeschreven,hier in nederland krijgt niemand het.Dit goedje is erg trickie,kan je wel zeggen hoeveel of hoelang en dat zou ik nooit zo doen,maar het blijft een stof waar je hart erg sterk op reageert. Door extra impulsen te sturen naar de de kleppen gaat hij sneller pompen,daar beschadigt de boel van.Zat op een gegeven moment op 210 slagen per minuut,toen lag ik wel al aan de monitor. :mad:

Heb je die andere artikelen wel eens gelezen? Ze overdrijven het hele zooitje

Tsja veel mensen gaan omhoog in dosering als het niet meer zo goed werkt. Ik zat oplaatst op 320mcg per dag. Was geen pretje meer. Maar het werkte wel aardig...
Maar ben niet van plan om weer eens zo veel te gaan nemen. 40-80mcg clen met 75-100mcg T3 lijkt het beter te doen nu. Ook niet gezond, maar kan tenminste weer slapen...

Was op dieet,nam als anticatabol clen oraal.

Ik reageerde vrij heftig op dat spul,zelfs in kleinere doseringen (80mcg per eod)

Toen tremours over ging dosis blijven verhogen tot 260mcg eod.
Toen begonnen de problemen,kreeg erg last van hartkloppingen vooral snachts in rusttoestand.

Naar mijn huisarts toegegaan,nix over mijn clen gebruik natuurlijk verteld.Hij vermoede een sporthart waardoor die extra inpulsen gaf.Was ondertussen gestopt omdat ik echt bang was.Gegeven moment werd ik niet goed,toen naar ehbo,vermoeden daar was een klein infarct.Cardioloog erbij,die vroeg of ik ephidrine gebruikt had omdat de symtomen daarop leken.

Vertelde over mijn clen gebruik,dat verklaarde de storing,spul nooit meer aangeraakt :o

slik nolva nu een week of 4,nergens last van,werkt ook niet op je gladde spiervezel,mijn tikker is nog nooit zo relax geweest ;)

sorry dat ik het zeg krieltje, maar vind je het zelf niet een beetje je eigen schuld dan ? overal word geadviseert om nooit en te nimmer meer dan 200 mcg te gebruiken
en wat doe je? gelukkig dat je er zo uit vandaan bent gekomen bro
laat dit een les zijn voor iedereen...
dit wil maar weer eens zeggen... meer is niet altijd beter, bijna nooit zelfs

groetjes

maar het geeft wel heel duidelijk aan hoe link het is. die 200 mcg is ook maar een willekeurig getal, geen mens reageert hetzelfde op iets, ik ken jongen die nemen 200 mcg en merken niks terwijl ik bij 80 al stuiter. ik heb zelf chronische hyperventilatie overgehouden aan clen gebruik, ik moet het spul niet meer.

ja mee eens, ik vind vaak dat er toch te licht over clen word gedacht, het is toch een vrij heftig en agressief middel
word er zelf helemaal naar van als ik het gebruik, meestal na een dag of 2 a 3 gaat het wel weer, maar de 1e dag lig ik ziek op me nest als ik het neem
wat ook goed helpt is de dosis echt uitsmeren, dus niet alles in enen innemen

als ik 100 mcg nam in enen begon ik te stuiterren, en als ik het over 4 dosissen in de ochtend uitsmeerde was er weinig aan de hand

Helemaal mee eens,uit schade en schande geleerd,maar het geeft wel aan dat het neurologisch en cardiologisch een gevaarlijke uitwerking kan hebben.

Een kameraad van mij had trekflesjes clen (100mcg per ml) hij dacht 10mcg per ml,zetten 4 ml in zijn kuit,kon een uur of 2 niet meer stilzitten,tremour.Nam het gewoon voor lief en ging daar gewoon mee door zonder erbij neer te storten.Ligt helemaal aan je eigen systeem (en hoeveel engeltjes je op je schouder hebt)

Leerzaam threadje en toont maar weer eens hoe voorzichtig je moet zijn met AAS en aanverwante middelen.
Ik vind het schrikbarend dat er zoveel tieners al naar AAS grijpen.
Dat is helaas niet tegen te houden. Natuurlijk reageert iedereen anders maar een aantal grondbeginselenaanhouden t.a.v. van verantwoord kuren kan geen kwaad. Zucht

Ja maar begrijp sommige mensen niet. Doe research. Het is niet hoe meer je gebruikt hoe beter het werkt. je moet niet meer als 120 mcg ED innemen. Heeft geen toegevoegde waarde als je meer als 120 mcg ED gebruikt.

als ik clen neem is het 2 dagen op 2 dagen af en heb nergens last van maar zie hier sommigen die 2weken op en 2 weken af aanraden dat vind ik om problemen vragen

leg is uit bro ?

als jij 6 weken lang 2 dagen op, 2 dagen af gebruikt, betekend dat dat je ruim 6 weken lang clen in bloed hebt ipv ruim 2 weken.....

Toch halfwaarde 36 uur?

Terug
Naar boven