Fitness Seller

Clenbuterol

Klopt de 2 dagen op 2 af werkt niet i.v.m. de hafwaardetijd van clen

• Topic Starter Topic Starter
We kunnen toch vaststellen dat de meerderheid er geen goede ervaring mee heeft.

En DAT wist ik een week geleden niet. weer iets geleerd ;)

Clen is niet zomaar een snoepje idd. Ik durf tenminste niet meer dan 120mcg per dag te nemen nu. Als ik er nog iets anders bij neem, zoals nu T3, neem ik zeker niet meer dan 80mcg in de morgen. Dan heb ik geen last van paniek, psychoses, agressie en hyperventilatie.
Die 320mcg (verdeeld over de dag) van toen was echt geen pretje. Heb het ook maar enkele dagen volgehouden en ben toen de symtomen erger werden, uit angst voor mijn hart een aantal weken helemaal gestopt. Ik had geen hartkloppingen oid, maar als ik snachts wou slapen leek het net of ik wegviel. Het leek alsof ik geen zuurstof meer kreeg. Dat kwam waarschijnlijk omdat ik dan automatisch langzamer ging ademen om mijn hartslag omlaag te brengen, en dus in slaap te vallen. Zo schrok ik weer wakker uit mijn halve slaap en begon vreselijk te happen naar lucht. Nou, toen was ik er dus wel goed genoeg van geschrokken!
Ik bedenk me nu, dan was ik er misschien vrij goed afgekomen als ik het vergelijk met het verhaal van krieltje...

bro,je zat op the borderline,ik had ook dat soort sympthomen ;)

-PEOPLES- zei:
Omdat ik zelf dacht dat Clen niet echt belastend voor je lichaam was, schrok ik best van het volgende verhaal...

Misschien vinden jullie het wel interessant.

Zo zwaar, dat Nederlandse artsen het niet aan personen mogen voorschrijven.

Menige hond, konijn of rat die in het kader van een experiment clenbuterol kreeg toegediend, werd dan ook, van de één dag op de andere, dood in zijn kooi gevonden.

Het hele verhaal staat hier

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/menu_items/index.php?id=120

(ik weet natuurlijk best dat je ook moet kijken in welke hoeveelheden het word toegediend, maar toch.)

:thumb: goede thread mies

Djengiz Khan zei:
Ja maar begrijp sommige mensen niet. Doe research. Het is niet hoe meer je gebruikt hoe beter het werkt. je moet niet meer als 120 mcg ED innemen. Heeft geen toegevoegde waarde als je meer als 120 mcg ED gebruikt.

ik denk niet dat ik lieg als ik zeg dat ik kennis voldoende in huis heb. bovendien is een vooropgestelde dosis onzin, geen mens is gelijk en reageert gelijk op welke medicatie dan ook. en als je dan toch zo stellig overtuigd bent van 120 mcg onderbouw eesn waarom meer dan 120 mcg geen toegevoegde waarde heeft? :)

Kan het niet wetenschappelijk onderbouwen. Heb wel veel ervaring met Clen. Als ik zie hoe de mensen reageren in mijn omgeving en ikzelf die ook clen gebruiken durf ik dat te zeggen. Ook is het zo dat als je het net gaat afzoeken op info je altijd een waarde krijgt van verschillende mensen en websites dat je niet meer als 120 mcg dient te gebruiken. Je hebt gelijk als je zegt dat geen elke mens gelijk is. Je zou dan misschien 160 mcg kunnen tolereren, maar daar boven wordt het denk ik te riskant.

Ik heb gelijk als ik zeg dat geen mens gelijk is, maar boven de 160 mcg wordt het te riskant. Verschilt dat dan niet ook per persoon?

Dat zal ook per persoon verschillen en you don't wanna find out the hard way!

Soulreaver zei:
Ik heb gelijk als ik zeg dat geen mens gelijk is, maar boven de 160 mcg wordt het te riskant. Verschilt dat dan niet ook per persoon?

Als ik jouw beredenatie dan zou hanteren zou de ene persoon 2 gram test per week kunnen spuiten en de andere 500 mg per week. Elk lichaam is anders toch??
In dit geval is ook hoe meer is niet beter.

Elmo zei:
Dat zal ook per persoon verschillen en you don't wanna find out the hard way!

in feite doe je dat toch al? je begint bij 40, dan naar 80, dan naar 120, enz. je voelt zelf prima waar jou grens ligt. je moet niet ineens 250 mcg naar binnen tikken natuurlijk. je bouwt het op en je voelt waar jou grens ligt. wat de een ervaart bij 80 mcg ervaart een ander pas bij 160 mcg.

Terug
Naar boven