MuscleMeat

Cloverfield

Sephiku

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Wat vonden jullie van deze film?
en zouden er meer van deze soort films moeten komen (vanuit het standpunt van de personages) zoals bij die nieuwe van george a. romero of zeg je van liever niet, het was wel eens leuk om 1x gezien te hebben???
Zelf vond ik dit echt een schitterende film, vooral omdat je echt in het verhaal betrokken word wat mij meer nablijft dan eender welke film :D

niet echt, vond de personages irritant en kon niet echt meeleven ermee, wel mooi gemaakt

Vond hem wel prima. Check anders [rec] eens, misschien ook wel wat voor jou.

Heb em in de cinema gezien en vond em toen best vet.

Ik vond het ook echt een super film. Je ging de hele tijd nadenken, van wat zou ik nu doen en dat beviel me wel. Vond het einde juist wel heel erg kloppen eigenlijk.
trouwens, J.J. Abrahms heeft ook al aan gekondigd dat er een 2e van komt, maar dan precies zo als de 1e. Vanuit iemand anders perspectief gezien. Speculaties gaan over een soldaten camera bijv. En ook is er een gast die als ze op die brug staan die instort vlak voor Hud ook aan het filmen is.

Ik heb er nu al zin in! :)

• Topic Starter Topic Starter
heb die REC bekeken en ik ben wel benieuwd naar wat het gaat geven eigenlijk.
Dat er een vervolg komt op deze cloverfield had ik ook vernomen maar ik betwijfel of het echt kan tippen aan de eerste. Waarschijnlijk zullen we nu wel wat meer te weten komen over dat beest zelf want het enige dat we weten is dat hij in het water was gesprongen en van een andere planeet kwam ofzo :rolleyes:

Diary of the dead :
http://www.youtube.com/watch?v=2MdqNr0gN4Y

Kun je zeggen dat het weer zo een typische zombiefilm is maar de voorgaande van george a romero waren echt prachtig om te zien dus ik heb veel hoop voor deze volgende ! ;)

Vond het best wel een goede film. Eerste 10 minuten vond ik nogal slow en saai en was niet zeker of die shaky camera mij wel beviel maar eens als de aktie begon was het best wel cool.

slechtste film die ik ooit in me leven heb gezien en dat meen ik!

Net zo k*t als the blairbitch project.

serieuze anticlimax hoor voor mij had ie zkr nog verder mogen gaan

Zonder gein een van de betere bioscoop ervaringen voor mij:)

Vond hem meevallen, zijn betere en zijn slechtere.

Ik werd ziek van die film :p

Ik vond het een super film, doordat er vanuit de standpunt van de personages gefilmd werd gaf het een spannender gevoel. Ik zat er helemaal in. Vette film, ik hoop dat er meerdere van zo'n films komen!

ik vond het geweldig, hopelijk ook een vervolg!
de spanning en het realisme is ongelofelijk!

Vette film .

het verhaal matig en de acteurs ook niet spectaculair, maar de manier van filmen en hoe de paniek werd overgebrcht perfect!

Terug
Naar boven