AndroidHealthClinic

Coca Cola Zero

dat wist ik nog niet andy, bedankt voor de info :o 25mg zout per 100ml dus, en dan zitten er hier mensen te verkondigen dat ze een liter per dag drinken, dat is 250mg zout, wat is de max aangeraden hoeveelheid zout per dag?

6 gram voor mannen 5 voor vrouwen. is sommige pizza's zit al 9 gram!! dussss
En als je het filmpje hebt gezien over fructose in het http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/beste-voedsel-documentaire-222320/index4.html#post4530590 toppic weet je ook gelijk waarom dat zo is....

Laatst bewerkt:
Van dezelfde site: "In Belgie is de zoutconsumptie te hoog. De aanbeveling is ons zoutverbruik te verminderen. Er wordt best niet meer dan 3,5 g natrium (of 9 g zout) per dag opgenomen."
Dat valt dus wel best mee voor DBB (hehe).

6 gram voor mannen 5 voor vrouwen. is sommige pizza's zit al 9 gram!! dussss
En als je het filmpje hebt gezien over fructose in het http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/beste-voedsel-documentaire-222320/index4.html#post4530590 toppic weet je ook gelijk waarom dat zo is....

cafeine om vocht af te drijven en zout om je dorst op te wekken waardoor je meer (coca cola) drinkt en coca cola meer verdient? " the coca cola scheme " :o

maar dat je nog 9gram zout mag hebben, dat vind ik best veel, dacht dat het een stuk minder was, maar als ik met de natrium hoeveelheid in de war ben verklaart dat wel het 1 en ander. Zelf denk ik dat hoe minder zout hoe beter is.

Laatst bewerkt:
cafeine om vocht af te drijven en zout om je dorst op te wekken waardoor je meer (coca cola) drinkt en coca cola meer verdient? " the coca cola scheme " :o

maar dat je nog 9gram zout mag hebben, dat vind ik best veel, dacht dat het een stuk minder was, maar als ik met de natrium hoeveelheid in de war ben verklaart dat wel het 1 en ander. Zelf denk ik dat hoe minder zout hoe beter is.

Caffeine is alleen in hele hoge doseringen een diuretic meen ik.
Een bepaalde hoeveelheid zout heb je natuurlijk nodig om te kunnen overleven, alleen haal je die in het gemiddelde Westerse dieet erg makkelijk. Producten die vooral bijdragen aan een overload aan zout zijn kant en klaar producten.

Alle frisdrank bedoel je, niet enkel coca cola.

ik ben helaas zwaar verslaafd aan coca cola, gaat per dag wel een fles doorheen van 1,5 liter...
ik wil wel graag minderen-stoppen, aangezien ik weer eens wat serieuzer wil gaan trainen. Maar ben serieus bang voor de effecten die het op mijn lichaam zal hebben als ik al die suikers niet meer binnenkrijg....straks raak ik 5 kilo kwijt ofzo....???

ijsthee:P:P:P

zelf maken, goedkoop, met wat schijfjes citroen en zoetstof:P

ik ben helaas zwaar verslaafd aan coca cola, gaat per dag wel een fles doorheen van 1,5 liter...
ik wil wel graag minderen-stoppen, aangezien ik weer eens wat serieuzer wil gaan trainen. Maar ben serieus bang voor de effecten die het op mijn lichaam zal hebben als ik al die suikers niet meer binnenkrijg....straks raak ik 5 kilo kwijt ofzo....???
Dat lijkt me ook echt een groot probleem als je op 20% zit :p

Lus geen cola, drink alleen maar water en beetje koffie.

Dat lijkt me ook echt een groot probleem als je op 20% zit :p

ja, is gemeten op zo´n weegschaal...volgens sommigen kloppen die dingen nooit :o
check mn foto´s in mn album, ziet dat er echt uit als 20%? :(

nogmaals, moet er natuurlijk vanaf als je serieus bezig wilt zijn maar wat zullen de effecten zijn als je 1 liter suiker per dag gaat minderen?

Terug
Naar boven