XXL Nutrition

Cocaïnegebruik in Europa stijgt

We hebben het over hetzelfde goedje mag ik aannemen? Niet over speed huh!!

Coke snuivend werkt 10-20min....daarna ga je je afvragen hoeveel je nog uit je pakketje kan schrapen

het werkt niet heel lang nee, dat klopt, daarom moet je ook niet met 1 grammetje gaan zitten, dat is alleen jezelf een beetje lekker maken. Dan kun je idd beter pep gaan nemen. Maar goed, als elke drug uitwerkt wordt je wat stiller en neerslachtig, op ghb en paddo's na misschien, dus niet zo gek dat dat dan ook bij coke zo is. Ligt niet aan de coke.

lol, recreanten....als je over coke wilt lullen, zorg dan eerst dat je er goed aan heb gezeten ipv die ubersnuifje op je basisschool

:roflol:

Denk dat dit idd het grote verschil is ... het snuffelen en het basen.
Om de crack even buiten beschouwing te laten. Het verschil van gebruikers
zie je ook direct. De graad van verslaving is ook anders. Waar snuivers
het idd associeren met feesten, stappen en sociaal zijn zit de roker
eerder met het gevoel in zijn hoofd en dat hij het nog beter wil meemaken telkens.

Denk dat dit idd het grote verschil is ... het snuffelen en het basen.
Om de crack even buiten beschouwing te laten. Het verschil van gebruikers
zie je ook direct. De graad van verslaving is ook anders. Waar snuivers
het idd associeren met feesten, stappen en sociaal zijn zit de roker
eerder met het gevoel in zijn hoofd en dat hij het nog beter wil meemaken telkens.

idd, cokerokers zijn de meest egoistische mensen op dat moment. Geen greintje gezelligheid, enkel die pijp. Heb mensen televisies zien verkopen zodat ze nog een uurtje langer konden doorgaan. Sippe lui.

Dure hobby als je 't mij vraagt. Je kan 'm zelfs met je leven bekopen...

Coke snuivend werkt 10-20min....daarna ga je je afvragen hoeveel je nog uit je pakketje kan schrapen

Hehehe... zo herkenbaar. En zo gevaarlijk..... meer meer meer " ow k*t tis op" Nou nog maar pakje halen :D

En over die lulkick??? Wat voor sos is dat? Meeste mensen raken in zichzelf en vinden iedereen om hen heen maar een stelletje sukkels.

Vele praten er over maar hebben er geen ervaring mee.Coke ontspanne?echt niet
Coke is geestelijk echt wel verslavend.In de laatste periode dat ik gebruikte kon ik alleen nog maar scheve bekken trekken.Ik vermeide de mensen omdat ik niet meer kon lullen.Nee,ik ben nooit een junk geweest,maar wel snoof ik 2 maal per week.Nooit meer dan een halve,soms een hele.Jarenlang tegen jezelf zeggen dat je ermee stopt.Nu doe ik het alleen nog maar met nieuwjaar en met een vechtgala van simon ruth,samen met een maat.Coke is bagger en wordt door alle bevolkingslagen gebruikt.

Vele praten er over maar hebben er geen ervaring mee.Coke ontspanne?echt niet
Coke is geestelijk echt wel verslavend.In de laatste periode dat ik gebruikte kon ik alleen nog maar scheve bekken trekken.Ik vermeide de mensen omdat ik niet meer kon lullen.Nee,ik ben nooit een junk geweest,maar wel snoof ik 2 maal per week.Nooit meer dan een halve,soms een hele.Jarenlang tegen jezelf zeggen dat je ermee stopt.Nu doe ik het alleen nog maar met nieuwjaar en met een vechtgala van simon ruth,samen met een maat.Coke is bagger en wordt door alle bevolkingslagen gebruikt.

Nu ben ik verslaaft aan karma:D

Coke heeft voor beginnende gebruikers de praatkick als een van de effecten. Na verloop van tijd en naarmate de verslaving erger wordt verdwijnt dat sociale aspect. Dan wordt je er juist erg in jezelf gekeerd van. Btw 1 gram coke, mits ook echt 1 gram en goeie kwaliteit, is echt niet alleen jezelf een beetje lekker maken. Daar kun je makkelijk een uur of 3 mee vooruit. ;)

Nou dan heb je nog nooit goed aan de coke gezeten. Goed gebekt is wellicht voor een minuut of 10. Daarna slaat de depri in.

dan moet je eens een keer niet zo gierig doen en goede cocaine kopen, die van de locale mocro-dealer is 20x versneden.

Ligt eraan of je er alcohol bij gebruikt. De alcohol verlengt de werking van coke, maar ook niet echt veel langer. Met echte goeie coke icm alcohol heb je elk uur echt wel een goeie snuif nodig. Mensen verwarren vaak een roes met de daadwerkelijke werking van een drug. Een roes kan vrij lang aanhouden.

Coke heeft voor beginnende gebruikers de praatkick als een van de effecten. Na verloop van tijd en naarmate de verslaving erger wordt verdwijnt dat sociale aspect. Dan wordt je er juist erg in jezelf gekeerd van. Btw 1 gram coke, mits ook echt 1 gram en goeie kwaliteit, is echt niet alleen jezelf een beetje lekker maken. Daar kun je makkelijk een uur of 3 mee vooruit. ;)

een uur of 3..?En dan, slapen? Wij hadden veel langere zaterdagavondjes.

Terug
Naar boven