bij jou mssNou dan heb je nog nooit goed aan de coke gezeten. Goed gebekt is wellicht voor een minuut of 10. Daarna slaat de depri in.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij jou mssNou dan heb je nog nooit goed aan de coke gezeten. Goed gebekt is wellicht voor een minuut of 10. Daarna slaat de depri in.

speak for yourself, je kent me niet eens, Mr. I know it alllol, recreanten....als je over coke wilt lullen, zorg dan eerst dat je er goed aan heb gezeten ipv die ubersnuifje op je basisschool
![]()
We hebben het over hetzelfde goedje mag ik aannemen? Niet over speed huh!!
Coke snuivend werkt 10-20min....daarna ga je je afvragen hoeveel je nog uit je pakketje kan schrapen
lol, recreanten....als je over coke wilt lullen, zorg dan eerst dat je er goed aan heb gezeten ipv die ubersnuifje op je basisschool
![]()

speak for yourself, je kent me niet eens, Mr. I know it all
lol, recreanten....als je over coke wilt lullen, zorg dan eerst dat je er goed aan heb gezeten ipv die ubersnuifje op je basisschool
![]()

Denk dat dit idd het grote verschil is ... het snuffelen en het basen.
Om de crack even buiten beschouwing te laten. Het verschil van gebruikers
zie je ook direct. De graad van verslaving is ook anders. Waar snuivers
het idd associeren met feesten, stappen en sociaal zijn zit de roker
eerder met het gevoel in zijn hoofd en dat hij het nog beter wil meemaken telkens.

Dure hobby als je 't mij vraagt. Je kan 'm zelfs met je leven bekopen...
Coke snuivend werkt 10-20min....daarna ga je je afvragen hoeveel je nog uit je pakketje kan schrapen

Wat voor sos is dat? Meeste mensen raken in zichzelf en vinden iedereen om hen heen maar een stelletje sukkels.Vele praten er over maar hebben er geen ervaring mee.Coke ontspanne?echt niet
Coke is geestelijk echt wel verslavend.In de laatste periode dat ik gebruikte kon ik alleen nog maar scheve bekken trekken.Ik vermeide de mensen omdat ik niet meer kon lullen.Nee,ik ben nooit een junk geweest,maar wel snoof ik 2 maal per week.Nooit meer dan een halve,soms een hele.Jarenlang tegen jezelf zeggen dat je ermee stopt.Nu doe ik het alleen nog maar met nieuwjaar en met een vechtgala van simon ruth,samen met een maat.Coke is bagger en wordt door alle bevolkingslagen gebruikt.

Nou dan heb je nog nooit goed aan de coke gezeten. Goed gebekt is wellicht voor een minuut of 10. Daarna slaat de depri in.
Coke heeft voor beginnende gebruikers de praatkick als een van de effecten. Na verloop van tijd en naarmate de verslaving erger wordt verdwijnt dat sociale aspect. Dan wordt je er juist erg in jezelf gekeerd van. Btw 1 gram coke, mits ook echt 1 gram en goeie kwaliteit, is echt niet alleen jezelf een beetje lekker maken. Daar kun je makkelijk een uur of 3 mee vooruit.![]()
een uur of 3..?En dan, slapen? Wij hadden veel langere zaterdagavondjes.