Fitness Seller

Cocaïnegebruik in Europa stijgt

Tja wat jij wil, meer halen, zuipen, pilletje erachteraan knallen.. Feit is dat ik 3 uur lang zwaar in de war van de coke zijn niet
alleen jezelf een beetje lekker maken.
vindt.

Je bent daarna dan ook wel redelijk stuk. Kijk, als je 1 gram speed neemt dan trek je het rustig tot in de vroege uurtjes. Coke werkt gewoon anders, helemaal naarmate je het vaker gebruikt.

Tja wat jij wil, meer halen, zuipen, pilletje erachteraan knallen.. Feit is dat ik 3 uur lang zwaar in de war van de coke zijn niet

vindt.

Je bent daarna dan ook wel redelijk stuk. Kijk, als je 1 gram speed neemt dan trek je het rustig tot in de vroege uurtjes. Coke werkt gewoon anders, helemaal naarmate je het vaker gebruikt.

nee, dat heeft er verder weinig mee te maken. Wij deden het niet vaak, maar als we een nachtje coke deden, bv met een verjaardag of oud en nieuw, dan werd er aardig wat opgehaald en bleven we gewoon de hele nacht zitten, en was altijd beregezellig.
Maar idd, dat deden we zeker niet elk weekend, niet eens elke maand.

Het verschil in effect tussen de eerste en de 100ste keer dat je het gebruikt is echt gigantisch met coke. Zolang je het niet vaak doet is het best leuk maar zit je eenmaal in een periode waarin je meerdere keren per week gebruikt is de lol er vanaf. Dan is het puur behoeftebevrediging en is het effect zoals het in het begin was compleet verdwenen.

Het verschil in effect tussen de eerste en de 100ste keer dat je het gebruikt is echt gigantisch met coke. Zolang je het niet vaak doet is het best leuk maar zit je eenmaal in een periode waarin je meerdere keren per week gebruikt is de lol er vanaf. Dan is het puur behoeftebevrediging en is het effect zoals het in het begin was compleet verdwenen.

oke, kan daarin niet meepraten maar kan me dat idd wel voorstellen ja.
Dat is eigenlijk met alles wat je te vaak doet.

Ik ben blij dat ik die zooi nooit lekker heb gevonden. Pillen en speed vond ik veel relaxter. :D

Wat ik zo ondervind is dat coke niet alleen populairder wordt maar ook meer aanvaard wordt en bovendien krijgt het een andere status tegenwoordig . Vroeger werd het echt beschreven als gevaarlijk , verslavend en zelfs dodelijk , nu lijkt het wel kunnen voor de meesten onder ons . Net als een jointje ...
Vind ik echt gek .

Coke, pure geldverspilling
1 snuifje, 5 euro, duurt een kwartier en daarna nog meerdere uren met het stemmetje in je hoofd '' ik wil nog "
Rotzooi is het

Wat ik zo ondervind is dat coke niet alleen populairder wordt maar ook meer aanvaard wordt en bovendien krijgt het een andere status tegenwoordig . Vroeger werd het echt beschreven als gevaarlijk , verslavend en zelfs dodelijk , nu lijkt het wel kunnen voor de meesten onder ons . Net als een jointje ...
Vind ik echt gek .

klopt, daar ligt het aan.

Vroeger was je een "junk" als je een lijntje nam, nu is het bijna de normaalste zaak van de wereld en doet iedereen mee.

Het is bijna mode om ff gezellig een nakkie te nemen met z'n allen.

Dat is de grootste oorzaak van het toegenomen gebruik, het wordt meer geaccepteerd en hele vriendenkringen doen het en vinden het nog "gezellig" ook.

Daarnaast is cocaïne goedkoper geworden doordat elke snotneus maar loopt te versnijden en aanbiedingen van "3 pakkies voor 50 euro zagbie, en dan kom ik het nog bij je brengen ook" loopt te verkondigen, waardoor de gemiddelde krantenjongen het nog kan veroorloven.

Zijn mensen die dat kunnen.Ik zelf had naar 1 nachtje wel genoeg.Mijn maat kon 2 a 3 dagen doorkachelen,maar dan was ook wel zijn loon op.

wij gingen gerust op vrijdagmiddag zitten om zondagavond weer thuis te komen. 2 nachten, drie dagen. Maar zal niet elke keer alleen met coke zijn geweest, we hielden ook wel van combineren. Op een gegeven moment voel je dr toch weinig meer van, t houd je dan alleen nog maar wakker en gezellig.

Daarnaast is cocaïne goedkoper geworden doordat elke snotneus maar loopt te versnijden en aanbiedingen van "3 pakkies voor 50 euro zagbie, en dan kom ik het nog bij je brengen ook" loopt te verkondigen, waardoor de gemiddelde krantenjongen het nog kan veroorloven.

True, ook funest voor de kwaliteit. Laat het dealen aan de dealers over.. Meeste van die gastjes gebruiken zelf ook met als gevolg dat ze het erger versnijden en lakser worden mbt de kwaliteit.

Ik snuif gemiddeld eens in de 4-6 weken wat soms langer ook niet, maar meteen na het ophalen in de vliezen krijg ik een drang tot inhoudelijk spreken. Dat, en een zeer harde glibberige pik. Basen is totaal wat anders, gelijk gesloten en starend bij de eerste teug. Daarvan kreeg ik het ook echt koud naderhand.

Met speed is het meer een vlottebabel en lacherig mensen in de zeik nemen. Maar wat je zegt Yzord, als je echt goed eraan zit wordt je achterdochtig en bij contact met mensen voel je je al gauw ongemakkelijk. Idee dat er iets tegen je gericht is achter je rug om. En in de menigte jezelf klein voelen.

Eigenlijk vreemd dat crystal meth hier in Europa dan niet populair is. Werkt minstens zo sterk als coke, veel langer, kan zelfs vrij goedkoop gemaakt worden... maar wellicht is er meer angst voor de drug door de hoge kans op verslaving.

Wat mensen toch goed vinden aan coke :dunno:
Echt waardeloos

Coke niet verslavend :roflol:

Wat een heerlijk n00b forum is dit toch...vermaak me prima hier

Wat betreft drugs ben ik idd een noob, ik schaam er mij dood voor:)
hehe nee ik weet zeker ergens gelezen of op tv gehoord te hebben dat coke puur lichamelijk niet verslavend effect heeft tov heroïne. De praktijk zal wel anders zijn wss.

Veel te duur voor wat je ervoor terugkrijgt man. Besteed liever mijn geld aan iets nuttigs. Tenzij je het gratis krijgt :D

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk vreemd dat crystal meth hier in Europa dan niet populair is. Werkt minstens zo sterk als coke, veel langer, kan zelfs vrij goedkoop gemaakt worden... maar wellicht is er meer angst voor de drug door de hoge kans op verslaving.

drugs kennen ook hun trends en hypes.
denk wel dat crystal meth hier in europa wel eens op 1 of andere dag zijn intrede zal doen
(en brokken zal maken).

Krijg er weer goesting in...

Damn you deadsmurf!:D(of thank you:p)

Op 1 jaar tijd 1 miljoen gebruikers bij. Nice. Hoe populairder, hoe beter qua bereikbaarheid, maar de kwaliteit zal wel minder zijn.

Terug
Naar boven