XXL Nutrition

Cocaïnegebruik in Europa stijgt

Wat betreft drugs ben ik idd een noob, ik schaam er mij dood voor:)
hehe nee ik weet zeker ergens gelezen of op tv gehoord te hebben dat coke puur lichamelijk niet verslavend effect heeft tov heroïne. De praktijk zal wel anders zijn wss.

coke kan echt wel verslavend zijn. Het verschil tussen coke en heroine is, dat wanneer je 1x goed verslaafd bent aan de heroine, je behoorlijk ziek wordt van het afkicken, of zelfs wanneer het te lang duurt voor je je volgende shot neemt. dit is bij coke een stuk minder. Vandaar minder lichamelijk verslavend, maar de geestelijke afhankelijkheid ervan kan even zwaar zijn.

Eigenlijk vreemd dat crystal meth hier in Europa dan niet populair is. Werkt minstens zo sterk als coke, veel langer, kan zelfs vrij goedkoop gemaakt worden... maar wellicht is er meer angst voor de drug door de hoge kans op verslaving.

mja, snap ik ook niet zo. Heb er nog nooit mensen over gehoord of mee gezien.

Crystal meth is overrated, is gewoon goede speed. Is hier al genoeg in omloop, want het is trouwens goedkoper als gewone speed dus vaak verkocht als gewone speed.

Coke is wel verslavend, maar als je rookt of spuit is het wel veel verslavender als snuiven

Nog eens: het effect van coke is te triest voor woorden, en dan nog eens 50€/gram :roflol: :roflol:
Ik vind de meeste coke gebruikers maar arrogante typetjes, met hun egodrugs. De grootste snul krijgt een grote mond

Crystal meth is overrated, is gewoon goede speed. Is hier al genoeg in omloop, want het is trouwens goedkoper als gewone speed dus vaak verkocht als gewone speed.

Coke is wel verslavend, maar als je rookt of spuit is het wel veel verslavender als snuiven

Nog eens: het effect van coke is te triest voor woorden, en dan nog eens 50€/gram :roflol: :roflol:
Ik vind de meeste coke gebruikers maar arrogante typetjes, met hun egodrugs. De grootste snul krijgt een grote mond

Wat raadt jij dan aan vergelijkbaar met coke ?

lekker spul...alleen te lekker voor veel mensen die hooked worden:D
zelf doe ik al bijna een jaar niks meer en dat bevalt me prima...maar kan me nog goed herinneren dat ik hele goeie kwaliteit kristal sos had...tyfes!!!:eek: 3gram in 3uur tijd en wat was ik van de wereld:p

Coke heeft z'n voordelen en nadelen. Bij sommigen wegen de nadelen meer op dan de voordelen en vice versa.

na wat ammoniak weet ik wel hoeveel er geperst is ;)

Laat die Crystal Meth maar mooi aan de andere kant van de oceaan blijven.. Wat ga je daarvan naar de klote zeg :eek:

't Zal verder toch net zo'n troep zijn als gewone speed. Of zou je daar veel eerder aan verslaafd raken ? Van gewone speed kun je in ieder geval ook behoorlijk naar de klote gaan. Jongen die ik ken had een keer een puistje in zijn gezicht, en maar blijven krabben en krabben. Wat had ie een gezicht gekregen zeg. :D

lekker spul...alleen te lekker voor veel mensen die hooked worden:D
zelf doe ik al bijna een jaar niks meer en dat bevalt me prima...maar kan me nog goed herinneren dat ik hele goeie kwaliteit kristal sos had...tyfes!!!:eek: 3gram in 3uur tijd en wat was ik van de wereld:p

dit weekend ook wat kristal sos liggen snuiven met een vriend en vriendin, maar het is echt mijn ding niet, na het eerste snuifje voelde ik me al diep in de put (alsof al mijn mislukkingen voor mijn ogen schoten), al ging dat gevoel van lichte depressie gepaard met een gevoel van aanvaarden, licht melancholisch.
Vanaf dan was er geen stoppen meer aan, om de 10 minuutjes nog een lijntje en daarna gewoon op een bed gaan liggen voor een uur of twee.
achteraf weer fris als een hoentje zag ik de andere twee als halve junks in hun eigen wereldje de laatste resten opsnuiven, met het idee om terug nieuwe te bestellen.

het is echt mijn ding niet, dan liever wat alcohol of een pilletje van tijd tot tijd.

Crystal meth is overrated, is gewoon goede speed.
Er was hier ooit eens een topic over, dat liet zien hoe groot de stimulans in de hersenen is per drug, die goede speed kwam daar wel duidelijk als winnaar uit hoor. Denk dat mbt de populariteit het ook vooral te maken heeft met de sfeer die er rond hangt: coke is voor 'normale' en 'rijke' mensen, terwijl meth en heroïne eerder doet denken aan losers/armen die afhankelijk zijn van het spul. Anyway, voor mij zijn alle druggebruikers losers; je moet je hersenen niet proberen doen geloven dat je gelukkig bent of veel zelfvertrouwen hebt, je moet proberen om dit tot een realiteit te maken.

Anyway, voor mij zijn alle druggebruikers losers; je moet je hersenen niet proberen doen geloven dat je gelukkig bent of veel zelfvertrouwen hebt, je moet proberen om dit tot een realiteit te maken.

Ik hoop voor jou dat je helemaal naturel bent. :D

dit weekend ook wat kristal sos liggen snuiven met een vriend en vriendin, maar het is echt mijn ding niet, na het eerste snuifje voelde ik me al diep in de put (alsof al mijn mislukkingen voor mijn ogen schoten), al ging dat gevoel van lichte depressie gepaard met een gevoel van aanvaarden, licht melancholisch.
Vanaf dan was er geen stoppen meer aan, om de 10 minuutjes nog een lijntje en daarna gewoon op een bed gaan liggen voor een uur of twee.
achteraf weer fris als een hoentje zag ik de andere twee als halve junks in hun eigen wereldje de laatste resten opsnuiven, met het idee om terug nieuwe te bestellen.

het is echt mijn ding niet, dan liever wat alcohol of een pilletje van tijd tot tijd.

damn blackie...dan is het echt niks voor jou...ik had juist precies het tegenovergstelde:o ik kon niet wachten dat er weer een gram werd gehaald..tis lekker spul...veel te lekker! daarom dak nu met alles gekapt ben:D

Coke is denk ik zo populair omdat je er niet zo gaar van wordt en mensen het niet zo goed aan je zien als je het gebruikt.

Ik heb het zelf nooit gehad omdat ik het wat te 'gevaarlijk' vind qua verslavende werking. Heb wel wat vrienden gezien die zichzelf er aardig mee naar de klote hebben geholpen. Eerste half jaar a jaar dat ze het gebruiken is het allemaal leuk. Veel nieuwe vrienden, tegen iedereen lullen, grappig arrogante houding die veel p*ssy bezorgt. Maar daarna worden ze meer irritant, altijd uit de hoogte terwijl ze niets voorstellen. Geen woordt zeggen voordat het snuifje binnen is en dan beetje als een pannekoek tegen je doen. Nee, niets voor mij. Paar keer per jaar een pilletje is leuk, verder moet ik niets van die dingen hebben. Op G na natuurlijk, want dat is gewoon heerlijk spul :)

Wat een skunkjunks op dit forum.

Terug
Naar boven