AndroidHealthClinic

Cocaïnegebruik in Europa stijgt

:roflol: Ik hoop dat ze sterven.

Je houdt je lichaam er toch mee voor de gek. Je lichaam groeit omdat je meer testosterone in je lijf hebt, die je anders niet zou hebben. (daarvoor nemen ze toch juist anabolen ?)

Bij drugsgebruik als xtc/speed/coke houd je jezelf gewoon anders voor de gek. Maar beide hoeft niet slecht te zijn, mijns inziens.

Je houdt je lichaam er toch mee voor de gek. Je lichaam groeit omdat je meer testosteron in je lijf hebt, die je anders niet zou hebben. (daarvoor nemen ze toch juist anabolen ?)

Bij drugsgebruik als xtc/speed/coke houd je jezelf gewoon anders voor de gek. Maar beide hoeft niet slecht te zijn, mijns inziens.

ik snap niet hoe jullie denken dat je jezelf voor de gek houdt, je weet toch immers wat je doet?
Als ik een pil slik weet ik, dat ik na 45min of een uur dat ga merken, ik krijg het warm en voel me super. Ik houd mezelf dan toch niet voor de gek? Ik weet dat dat ding stoffen die ik zelf aanmaak, losmaakt, en ik me daardoor goed voel. ik vind dat niet anders dan een trui aantrekken wanneer ik het koud krijg, dat is toch ook niet jezelf voor de gek houden?

ik snap niet hoe jullie denken dat je jezelf voor de gek houdt, je weet toch immers wat je doet?
Als ik een pil slik weet ik, dat ik na 45min of een uur dat ga merken, ik krijg het warm en voel me super. Ik houd mezelf dan toch niet voor de gek? Ik weet dat dat ding stoffen die ik zelf aanmaak, losmaakt, en ik me daardoor goed voel. ik vind dat niet anders dan een trui aantrekken wanneer ik het koud krijg, dat is toch ook niet jezelf voor de gek houden?

:roflol:

Jezelf goed voelen is ook maar relatief. De dag erna voel je jezelf dan ook nog goed ? Ik voelde me dan altijd een stuk minder. En dat hoort ook bij de drugs. :D

:roflol:

Jezelf goed voelen is ook maar relatief. De dag erna voel je jezelf dan nog ook goed ? Ik voelde me dan altijd een stuk minder. En dat hoort ook bij de drugs. :D

tuurlijk, alles is relatief. alles is tijdelijk.
de dag daarna voel ik me nog uitmuntend, de dinsdag is meestal wat minder-)
maar als je goed eet en je vitamines slikt kun je t aardig beperken.
en dat hoort er ook bij idd, maar ook dat proces ga je bewust in, je weet dat je je serotonine er als een gek doorheen hebt gejaagd, je hebt een uitmuntend toffe nacht gehad, je moet nu ff revalideren en minstens 4 maand wachten op de volgende keer.

dat is waar, maar vind niet dat je jezelf voor de gek houd wanneer je dat bewust doet.

Dat hangt van de gebruiker af ...

Je hebt kerels die test zetten, 10kg bijkomen op 12 weken en dan zeggen dat het dankzij het harde trainen is.
Je hebt kerels die coke snuiven, bollen slikken en gezellig in de omgang zijn maar denken dat ze het dan ook altijd zijn.
Zelfbesef en weten waar je mee bezig bent is prioriteit bij beide gevallen. En je mag jezelf natuurlijk ook nooit voor de gek houden.

Een domme gebruiker is een verloren gebruiker ... een slimme gebruiker is gelukkig, maar met mate ;)

Ik vind T af en toe zo naief op sommige punten, en dat verbaasd me des te meer omdat hij juist iemand is die op voorhand zich ergens over inleest en niet afstompt.

Maar wat hem als AS kenner nou zo afstompt van nauwverwante synthetics is me een raadsel. Ok, je kunt mensen kennen die hun huis zijn kwijtgeraakt door coke, maar die excessen heb je ook met AS. Je libido kwijt of je huis, beide komt door doorgeslagen omgang.

om op de beginpost te reageren . ik zie drugs ..kook en xtc nu even als iets heerlijks .vrijheid en geniet. xtc= lovedrug..iedereen happy..geen haat.

!!!! er zijn dus wel ergere/grotere problemen in dit land...zie andere topics !!!!

• Topic Starter Topic Starter
Dat hangt van de gebruiker af ...

Je hebt kerels die test zetten, 10kg bijkomen op 12 weken en dan zeggen dat het dankzij het harde trainen is.
Je hebt kerels die coke snuiven, bollen slikken en gezellig in de omgang zijn maar denken dat ze het dan ook altijd zijn.
Zelfbesef en weten waar je mee bezig bent is prioriteit bij beide gevallen. En je mag jezelf natuurlijk ook nooit voor de gek houden.

Een domme gebruiker is een verloren gebruiker ... een slimme gebruiker is gelukkig, maar met mate ;)

100% mee eens.

beide hebben hun nevenwerkingen, het is aan de persoon zelf gelegen
om er zoveel mogelijk het positieve uit te halen en het negatieve niet de bovenhand laten krijgen.

Terug
Naar boven