- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
normaal was de inschrijfprijs 35 euro...40 euro per deelnemer...40 euro voor een gram...dan mag je hopen dat er een hoop mensen komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee je beeld je meer spiergroei niet in hoorJe doet eigenlijk toch precies hetzelfde. Iets faken.

Je houdt je lichaam er toch mee voor de gek. Je lichaam groeit omdat je meer testosteron in je lijf hebt, die je anders niet zou hebben. (daarvoor nemen ze toch juist anabolen ?)
Bij drugsgebruik als xtc/speed/coke houd je jezelf gewoon anders voor de gek. Maar beide hoeft niet slecht te zijn, mijns inziens.

ik snap niet hoe jullie denken dat je jezelf voor de gek houdt, je weet toch immers wat je doet?
Als ik een pil slik weet ik, dat ik na 45min of een uur dat ga merken, ik krijg het warm en voel me super. Ik houd mezelf dan toch niet voor de gek? Ik weet dat dat ding stoffen die ik zelf aanmaak, losmaakt, en ik me daardoor goed voel. ik vind dat niet anders dan een trui aantrekken wanneer ik het koud krijg, dat is toch ook niet jezelf voor de gek houden?

Jezelf goed voelen is ook maar relatief. De dag erna voel je jezelf dan nog ook goed ? Ik voelde me dan altijd een stuk minder. En dat hoort ook bij de drugs.![]()
Als je nu synthetische testosteron pakt, of een synthetische lijn speed. Het blijft beiden synthetisch.![]()
Yups ... je creëert in beide gevallen een situatie die je anders niet had kunnen verwezenlijken.
dat is waar, maar vind niet dat je jezelf voor de gek houd wanneer je dat bewust doet.

dat is waar, maar vind niet dat je jezelf voor de gek houd wanneer je dat bewust doet.
Het was een reactie op Tjok, die weer een reactie gaf op mijn reactie at Big-T. Als je het nogmaals leest begrijp je wel waarom ik het postte.
Dat hangt van de gebruiker af ...
Je hebt kerels die test zetten, 10kg bijkomen op 12 weken en dan zeggen dat het dankzij het harde trainen is.
Je hebt kerels die coke snuiven, bollen slikken en gezellig in de omgang zijn maar denken dat ze het dan ook altijd zijn.
Zelfbesef en weten waar je mee bezig bent is prioriteit bij beide gevallen. En je mag jezelf natuurlijk ook nooit voor de gek houden.
Een domme gebruiker is een verloren gebruiker ... een slimme gebruiker is gelukkig, maar met mate![]()