XXL Nutrition

Cocaïnegebruik in Europa stijgt

Er was hier ooit eens een topic over, dat liet zien hoe groot de stimulans in de hersenen is per drug, die goede speed kwam daar wel duidelijk als winnaar uit hoor. Denk dat mbt de populariteit het ook vooral te maken heeft met de sfeer die er rond hangt: coke is voor 'normale' en 'rijke' mensen, terwijl meth en heroïne eerder doet denken aan losers/armen die afhankelijk zijn van het spul. Anyway, voor mij zijn alle druggebruikers losers; je moet je hersenen niet proberen doen geloven dat je gelukkig bent of veel zelfvertrouwen hebt, je moet proberen om dit tot een realiteit te maken.

beetje kort door de bocht dit. Goed, er zitten een boel losers tussen, maar die vind je in elke groep en laag van de bevolking. Drugs heeft lang niet alleen maar te maken met ontbrekend zelfvertrouwen of geluk, maar kan een hele prettige toevoeging zijn aan een niets tekort komend leven. Dat is net als zeggen dat je het niet nodig bent om plezier te maken, wat een onzin. Alsof alle gebruikers het wel nodig zijn. Naast dat kun je als niet gebruiker er gewoon geen zinnig woord over zeggen, omdat je je gewoon niet kunt voorstellen hoe het voelt, hoe vaak het ook beschreven wordt.

ik ben er niet zo voor dus voor Jacky geen coke behalve coca-cola dan:D

Vroeger zat er een heel klein beetje coke door de coca cola dus pas maar op :D

Ieder mag z'n mening hebben. Persoonlijk lees ik toch maar al te veel nadelige effecten van AS en veel meer gasten hebben onder hun 30ste al last van (tijdelijke) libido erectie problemen dan ze willen toegeven. Evenals ups en downs met motivatie.

Dan heb ik toch liever wat lichte apathie van af en toe eens wat coke. Het blijft een licht goedje. Gewoon sterke koffie met een euforisch spanningsrandje. Daarom juist verslavingsriskant.

Anyway, voor mij zijn alle druggebruikers losers; je moet je hersenen niet proberen doen geloven dat je gelukkig bent of veel zelfvertrouwen hebt, je moet proberen om dit tot een realiteit te maken.

ik zie echt de link niet tussen drugs gebruiken en een loser zijnde, genoeg mensen die grote zaken hebben gepresteerd en niet vies waren van wat genotsmiddelen. btw wat versta je onder realiteit? het slaafs na volgen van wat de maatschappij je voorschoteld als geluk, neen dat bepaal ik liever zelf wel.

Ik ga mijn mening niet teveel blijven verdedigen, iedereen heeft recht om te doen met zijn leven wat ie wil... Geluk in realiteit is trouwens doen wat je graag doet en daar elke dag weer plezier aan beleven, denk alleen dat drugs daar niet bij hoort, omdat het ergens jezelf bedriegen is. Maar voor wie het onder controle kan houden toch respect: dat bewijst wel dat je meer karakter hebt dan de meeste mensen :)

Ik ga mijn mening niet teveel blijven verdedigen, iedereen heeft recht om te doen met zijn leven wat ie wil... Geluk is trouwens doen wat je graag doet en daar elke dag weer plezier aan beleven, denk alleen dat drugs daar niet bij hoort, omdat het ergens jezelf bedriegen is.

je hoeft je standpunt niet te verdedigen, kan iedereen die geen drugs wil gebruiken of proberen volkomen begrijpen. Echter, vind ik dat je dan ook geen dingen kunt zeggen als dat het bedrog is. Drugs kunnen heel puur en mooi zijn, hoe stom dat misschien ook klinkt. Daarnaast weet je in de meeste gevallen dat je aan het gebruiken bent, dus is het geen zelfbedrog, je weet echter dat het komt door hetgeen wat je neemt. Ik geef je gelijk wanneer je zeg dat er veel neppe mensen met neppe vriendschappen zijn in het wereldje, maar het kan ook heel mooi zijn. Praat ik niet over drugs als heroine en crack, die echt alleen maar ellende veroorzaken, maar bv xtc. Ik weet dat ik veel van mijn mooiste momenten onder invloed heb gehad, hoe triest dat ook moge klinken. Ik heb zo ontzettend veel lol en mooie momenten gehad, dat zou ik voor niks willen ruilen. En ergens heb ik medelijden met de mensen die t nooit hebben gehad, niet op een neerbuigende manier, maar ben van mening dat iedereen dat tenminste 1x gevoeld zou moeten hebben.

Ik heb zo ontzettend veel lol en mooie momenten gehad, dat zou ik voor niks willen ruilen. En ergens heb ik medelijden met de mensen die t nooit hebben gehad, niet op een neerbuigende manier, maar ben van mening dat iedereen dat tenminste 1x gevoeld zou moeten hebben.

Snap wat je bedoelt. Drugs als XTC kunnen echt in goede zin memorabele ervaringen met zich meebrengen. Je zet in je hoofd bewust een deurtje open naar nog wat meer lol dan je nuchter kunt beleven. Verantwoord en met mate zijn de keywords ;)

Er was hier ooit eens een topic over, dat liet zien hoe groot de stimulans in de hersenen is per drug, die goede speed kwam daar wel duidelijk als winnaar uit hoor. Denk dat mbt de populariteit het ook vooral te maken heeft met de sfeer die er rond hangt: coke is voor 'normale' en 'rijke' mensen, terwijl meth en heroïne eerder doet denken aan losers/armen die afhankelijk zijn van het spul. Anyway, voor mij zijn alle druggebruikers losers; je moet je hersenen niet proberen doen geloven dat je gelukkig bent of veel zelfvertrouwen hebt, je moet proberen om dit tot een realiteit te maken.

Dat zeggen een boel mensen ook over anabolen supplementen alcohol.
Heb op het werk vaak de discussie aan wat er leuk is aan trainen.Natuurlijk is drugs slecht,maar zie niet het verband met losers.

Dat zeggen een boel mensen ook over anabolen supplementen alcohol.
Heb op het werk vaak de discussie aan wat er leuk is aan trainen.Natuurlijk is drugs slecht,maar zie niet het verband met losers.

nouja, op zich zijn mensen die erg verslaafd zijn aan drugs wel een beetje losers, maar dit staat helemaal los van de mensen die drugs kunnen gebruiken op een manier waarop het hun leven verrijkt, zonder er aan kapot te gaan doordat ze er onverantwoordelijk mee om gaan.

Brings back memories :) Veel leuke avonturen meegemaakt maar uiteindelijk bijna aan het kortste eind getrokken. Coke is klotespul, je gaat jezelf aanpraten dat je beter met dan zonder functioneert. Tenminste, dat gebeurde mij.

De meet doe ik mee, just for old time sake :D

Brings back memories :) Veel leuke avonturen meegemaakt maar uiteindelijk bijna aan het kortste eind getrokken. Coke is klotespul, je gaat jezelf aanpraten dat je beter met dan zonder functioneert. Tenminste, dat gebeurde mij.

De meet doe ik mee, just for old time sake :D

Het wordt gezellig op die meet. Ik zie al zo'n hele rij BB-ers staan. 1 , 2 , SNUIF! :D

mmm, de meet wordt boeiend zo te lezen-)
wanneer is ie?
Heb nog wel ergens een flinke spiegel hangen :D

wtf? een coke meet?:roflol: ben beniwud wat dan de deelname prijs wordt:D wel ff wat duurder dan bij een wokkie!:D

Terug
Naar boven